Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du klarer bedre enn det der vel, 530en bruker 0,55 på langkjøring i samme hastigheter med forbikjøringer inkludert. Jeg har 1,8 tonn å dra på i tillegg til at seks sylindre på tre liter skal fores og ikke fire på to liter ;)

Kjip bil du har da...

post-40035-0-99934200-1403634295_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller kjip bil enn å ha en motor det åpenbart må være noe galt med, det der er da vel ikke normalt...

Hehe, var en spøk mister. Og det var kø kjøring ut av byn ;) fra 0-11 kmt/t opp og ned da er den litt tørst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Caddy Maxi med 2.0 TDI 4Motion om dagen, er fjøla i bunn det :P snitter på 1,2 liter pr. mil her i byn :P

Jeg hater den faktisk.. Legg merke til neste gang dere kjører bak en slik, hvor spretten den er i rompa når man kjører.. Hver minste hump gjør til at bilen spretter, og det er seriøst en prøvelse for nakken til tider :P

Lessa bilen ned med 600 kg med kabel baki igår, da blir den stødig :P

Hva som får folk til å elske VW varebiler er meg en gåte.. Kjørte Transit Connect på daglig basis før, en MYE bedre bil å kjøre(2010 modell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk herja fra meg litt på øde grusveier langt innover fjellet på crossen i dag, nydelig :D

Er akkurat ferdig med å se Banshee, så nå må jeg finne en ny serie.. tenkte å holde meg til netflix, så lurer litt på Hell on Wheels, noen som har sett den? :P er det noe å anbefale for en sons of anarhcy og banshee "fan"?  eller er det bedre å satse på Orange is the new black?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Caddy Maxi med 2.0 TDI 4Motion om dagen, er fjøla i bunn det :P snitter på 1,2 liter pr. mil her i byn :P

Jeg hater den faktisk.. Legg merke til neste gang dere kjører bak en slik, hvor spretten den er i rompa når man kjører.. Hver minste hump gjør til at bilen spretter, og det er seriøst en prøvelse for nakken til tider :P

Lessa bilen ned med 600 kg med kabel baki igår, da blir den stødig :P

Hva som får folk til å elske VW varebiler er meg en gåte.. Kjørte Transit Connect på daglig basis før, en MYE bedre bil å kjøre(2010 modell).

har samme selv, makan til ubrukelig komfort bak, foran er den grei.

merket det spesielt godt etter jeg kjøpte e38, da dne er i en helt annen liga når det gjelder kjørekomfort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk herja fra meg litt på øde grusveier langt innover fjellet på crossen i dag, nydelig :D

Er akkurat ferdig med å se Banshee, så nå må jeg finne en ny serie.. tenkte å holde meg til netflix, så lurer litt på Hell on Wheels, noen som har sett den? :P er det noe å anbefale for en sons of anarhcy og banshee "fan"?  eller er det bedre å satse på Orange is the new black?

Kan anbefale

True Detective, House of Cards, Homeland, Vikings, Weeds, Orange is the New Black, The Following. I gitt rekkefølge, aner ikke hva som ligger på netflix dog.

Ellers kan du ta en titt på denne lista og se om du finner noe interessant :grin:

http://www.imdb.com/list/ls059940996/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale

True Detective, House of Cards, Homeland, Vikings, Weeds, Orange is the New Black, The Following. I gitt rekkefølge, aner ikke hva som ligger på netflix dog.

Ellers kan du ta en titt på denne lista og se om du finner noe interessant :grin:

http://www.imdb.com/list/ls059940996/

nice, takk! ;) 

house of cards, er det noe nevneverdig action der? eller er det bare sånn intriger og drama med menn i dress i stedet for middelaldrene damer?

har hele Under the dome på tunern, men mangler første 20min av første episode.. bare å finne på nett det da, anbefales? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg har en campingvogn med sorte skilt (typen man ikke kan kjøre på vei med)

hva skal til for å få hvite skilt?

er det bare møte opp med de sorte og si jeg skal ha hvite, betale årsavgift og så kommer skilt noen dager senere? eller må den vises?

1990mod forøvrig

den er jo i systemet alt, bare med feil type skilt. så vet ikke helt jeg :P

fant ikke noe om det på vegvesen.no se :P

Den må vel registreres som om den ikke er Norsk registrert fra før.

Må vel betales mva etc på den også...

fant ut av det, holder å komme med de sorte, og bestille hvite så får man de, kommer da årsavgiftsregning i posten,

så 1juli henter jeg skilter på den, (halv årsavgift da)

bare håpe skilta er i hus før e30meet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, takk! ;)

house of cards, er det noe nevneverdig action der? eller er det bare sånn intriger og drama med menn i dress i stedet for middelaldrene damer?

har hele Under the dome på tunern, men mangler første 20min av første episode.. bare å finne på nett det da, anbefales? :)

Er vel ikke så mye action i House of cards, men spennede er det. God serie med en annerledes vri.

Om man liker sci-fi så er det mange serier jeg ville sett før Under the dome. F.eks:

Battlestar Galactica, Revolution, V, Falling Skies, Eureka, Stargate Universe, Firefly, Fringe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...