Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

turbo vøtt,

er en av de gamle eierne som monterte, synes igrunn det passer greit jeg hehe :P

Syns det er knall :) Mye bedre en å skrive turbo bak :)

Hadde jeg lest i signaturen din hadde jeg muligens klart å legge sammen to og to, men den gang ei :P

Skrevet

M50b25 har custom  grenrør også.

Kommer sikkert i retten innen noen uker sikkert bør vel bare nekte hvis han sier jeg kjører kjempefort osv ?

Wow går vel kjempefort den, kjører lett fra politi osv?

Hva med å bare kjøre fra retten?

Skrevet

Wow går vel kjempefort den, kjører lett fra politi osv?

Hva med å bare kjøre fra retten?

Er jo trossalt en 325, så kjører lett fra alt av utrykningskjøretøy ;)

Skrevet

post-45412-0-88764500-1403969246_thumb.j

Gravde opp en gammel kabel langt nede i pukken i dag da denne dukket opp! Ekstremt med ormer nå. Så tre huggormer i går og denne stålormen i dag.

Skrevet

Om du bare skal ha en natt, anbefaler jeg brakkehotellet i sentrum. Det ligger så og så på ferjekaien.

Skrevet

Om du bare skal ha en natt, anbefaler jeg brakkehotellet i sentrum. Det ligger så og så på ferjekaien.

Har bestilt der når vi kommer fra Danmark, di hadde ikke ledig når vi skal nedover. Lurte på å ta ett par dager ekstra i Mandal :) Fant hytte på Tregde ferie, 2495kr for 3 netter.

Skrevet

Jeg vil tro det er maange slike rånere i BMWer også  :iwant: Du var jo selv ganske glad i å peise på tidligere såg det ut som.

har roet meg ned mye med farten  de siste månedene :D nå bare cruiser jeg rundt med bilen på varme dager :P 10-20 sekunders morro er ikke verdt å miste lappen for ;) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...