wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Ikke for meg, har trent 5 dager i uka i snart 2 år uten stopp har vært skada men vært der og trent så bra jeg kunne da også Fins ingen unskyldninger for ikke å trene folk bare lager dem. ooouuuufff du er så gangster as! Løøø skulle ønske jeg var keoz som deg olleeeeee!!! Når det er sagt, jeg trener ikke, fuck trening. Som en vis mann skrev "Trening er vel strengt tatt en kompansasjon for en ellers pill råtten hverdag" Jeg stoler på de ordene da jeg har det helt fint hjemme uten trening Shattered, Vegard welle og M|Fjeld reagerte på dette 3
noekult Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Så mye dobbeltmoral her inne. Først skal man fremstå som snill og grei person og ikke mobbe hverandre, i neste øyeblikk felleshakker dere driten ut av folk som syns det er gøy å holde på med ting som dere ikke syns er gøy selv. Også skal andre understreke sin falske (etter min mening) autensitet (fordi det er det folk gjør i dag: prøver å understreke hvor ekte og reale de er) ved å forklare hvor bra man har det bra uten ditt og datt og at ditt og datt er bare unødvendig pga. ditt og datt. Jeg tenker ikke på spesifikke bruker her inne nå, men en hel gjeng av dere bastarder som ikke klarer å la være å hakke på andre sine valg og syn i livet - og det gjelder alle slags brukere fra søppelposterne til moderatorer. Miljøet på Bimmers er på lavmål for tiden. Har ikke postet her på noen dager nå pga. ting som dette som blir tatt opp annenhver dag omtrent og som aldri kommer noen vei og som repeteres inn i evigheten. Shit gets old!! - "BMW er best, spiller ingen rolle hva du sier hører deg ikke ædda bædda" "Da har du ikke hørt om DEN Mercedesen lizzom, den gjorde alt før BMWen" La det ligge i 30 timer, ta det opp igjen og REPETER :D - "Kan du ikke bruke multisitat? Herregud" også får mange andre helt pass for multisitatkritikk av en eller annen grunn - "Folk som trener kompanserer for noe!" også kan de samme folka diskutere den samme tingen om og om igjen - "Folk som ikke trener er bare latsekker" (samme som over) - Rekkesekser, å fy faen, nå får jeg ereksjon ass, rekkeSEXer oooh det er digg ass aaaaah bedre enn fi##e uuuh - Kebab er bra. Det må vi snakke om to ganger i uken. - "Jeg tjente sååå mye penger i overtid nå wuhuu nå er jeg rik" - Fotball! - Båtprat! - Arbeid på sjøen! - Bilde av avkomsten! Osv. Og vips så har man Tulletråden de siste månedene. Dagens rant, magen romler, skylder på ramadan Carry on Edit: 4 uker til jeg får F30en, snakk om autofil bluballs!! M|Fjeld, BMWE39turbo, Haug og 2 andre reagerte på dette 5
noekult Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Jeg prøvde å mobbe og treffe ALLE. Shattered reagerte på dette 1
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Synes du gjorde en god jobb. noekult reagerte på dette 1
Mattae Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Fått tilbud om å bytte zito e46 felgene mine i 19" gs hypertrack med bra dekk. Er igrunn litt lei lm reps, men de ser jo bra ut og er jo forsåvidt greit bytte, hmm235/35r19 foran og 265/30R19 bak på 8.5 og 9.5 så er ikke noe strekk. Skal på e92'n da ofc Ganske mange som kjører 20" gs hypertrack på e92, men jeg syns det blir noe stort.
wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Så mye dobbeltmoral her inne. Først skal man fremstå som snill og grei person og ikke mobbe hverandre, i neste øyeblikk felleshakker dere driten ut av folk som syns det er gøy å holde på med ting som dere ikke syns er gøy selv. Også skal andre understreke sin falske (etter min mening) autensitet (fordi det er det folk gjør i dag: prøver å understreke hvor ekte og reale de er) ved å forklare hvor bra man har det bra uten ditt og datt og at ditt og datt er bare unødvendig pga. ditt og datt. Jeg tenker ikke på spesifikke bruker her inne nå, men en hel gjeng av dere bastarder som ikke klarer å la være å hakke på andre sine valg og syn i livet - og det gjelder alle slags brukere fra søppelposterne til moderatorer. Miljøet på Bimmers er på lavmål for tiden. Har ikke postet her på noen dager nå pga. ting som dette som blir tatt opp annenhver dag omtrent og som aldri kommer noen vei og som repeteres inn i evigheten. Shit gets old!! - "BMW er best, spiller ingen rolle hva du sier hører deg ikke ædda bædda" "Da har du ikke hørt om DEN Mercedesen lizzom, den gjorde alt før BMWen" La det ligge i 30 timer, ta det opp igjen og REPETER :D - "Kan du ikke bruke multisitat? Herregud" også får mange andre helt pass for multisitatkritikk av en eller annen grunn - "Folk som trener kompanserer for noe!" også kan de samme folka diskutere den samme tingen om og om igjen - "Folk som ikke trener er bare latsekker" (samme som over) - Rekkesekser, å fy faen, nå får jeg ereksjon ass, rekkeSEXer oooh det er digg ass aaaaah bedre enn fi##e uuuh - Kebab er bra. Det må vi snakke om to ganger i uken. - "Jeg tjente sååå mye penger i overtid nå wuhuu nå er jeg rik" - Fotball! - Båtprat! - Arbeid på sjøen! - Bilde av avkomsten! Osv. Og vips så har man Tulletråden de siste månedene. Dagens rant, magen romler, skylder på ramadan Carry on Edit: 4 uker til jeg får F30en, snakk om autofil bluballs!! I innlegget ditt rakket du ned på meg 316 og fredrik90 på flere punkter.. la meg rakke ned på deg... Åja nei jeg er faktisk bedre enn deg så jeg lar deg ligge Alle er forskjellige, det er det som utgjør mangfoldet i bimmers. hadde alle vært ensretta kunne vi bare sitte i ring og runke hverandre. Om du er lei av slike innlegg, finn deg andre "ååå jeg vil være venn med ferrari-eier på nett" forum og skriv innleggene dine der... Er mye næging og klaging fra deg også om crx-en du hadde og japsebilene du ønsker deg og e34 du hadde og den gangen du ble stoppa på kjelsås av politiet siden du var på feil side av byen men ikke turte å svare tilbake... Men nok om det! Hadde tenkt å legge ut bilde av min datter bak rattet på en F01 der hun kjeder seg fordi det ikke er noen synlige knapper lenger (kontra s211 min)... Men jeg lar det være for å ikke irritere deg Om 316 vil legge ut bilde av sin nydelige datter så la han gjøre det. Han er stolt av avkommet og jeg forstår han godt. Du vil også en dag poste bilder av ungen din ett eller annet sted.... Shattered og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 På min arbeidsplass, hvor det går i mye løft/bytte av dekk, Opp mot 100 om dagen. Jeg som trener 3-5 ganger i uken har ingen problem med det, men de fleste rundt meg syns det er tungt og er trøtte og slitene hele tia De mener det er nok trening å løfte på jobb, men det blir jo aldri no lettere for de turbina10 reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Jeg burde sikkert skjønt hvorfor du er frustrert, men gjør vel egentlig ikke det...
Fredrik Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Jeg prøvde å mobbe og treffe ALLE. Hvorfor det? Med en slik unyansert utladning som du kom med for ca. en time siden forventer jeg nesten at vi ikke hører mer fra deg når du langt om lenge har noe positivt å melde (sett fra din side)... som når du f.eks får din nye 3-serie. Som du selv poengterer er den bare enda en kjedelig 3-serie blandt andre kjedelige 3-serier som bare middelmådige og uoriginale mennesker med for lite penger kjøper. Boooring!... wicky124, FredrikE24 og M|Fjeld reagerte på dette 3
santho96 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Hei! Noen som har erfaring med å demontere bensin tank på E36 ? Skal sveise inn M3 forsterkninger til traversen, og tenker jeg tar ut bensin tanken i den anledningen. Men er mange ledninger og slik tilkoblet, er det noe jeg burde vær forsiktig med ? Er det trykk i dem slik at det vil tytte ut med bensin om jeg løsner de ? Setter pris på hurtig svar, da jeg holder på nå! Alle tips mottaes med stor takk!
Shattered Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Er vel akkurat derfor du bør trene om du har tunge løft på jobb? Ser ikke noen grunn til å kaste bort 1 time på å løfte jern, etter jeg har løfta brus, øl, flytta svære paller og omplassert diverse plukk fra pall til pall i 8-12 timer. Noen ganger har det faktisk blitt 13 timer, da er man helt pumpa etterpå. Butikkene stenger ikke før 10-11, så lenge vi er ferdige før det, er det greit. Ikke for meg, har trent 5 dager i uka i snart 2 år uten stopp har vært skada men vært der og trent så bra jeg kunne da også Fins ingen unskyldninger for ikke å trene folk bare lager dem. Har vært? Uenig, som Nytern sier, "jeg kunne vært tynnere, men da mister jeg mitt sjarmerende sexylubb" (litt andre ord). Ja, kunne tenkt meg å trene litt, men nei, har absolutt ikke energi å bruke på det etter som sagt, 8-10 timer hver dag. Vel, nå jobber jeg med en del folk som trener veldig mye. Og jeg kan skrive under at å dytte mye på litt metall i et studio gjør deg absolutt ikke til en arbeidshest. De blir mye raskere utslitte en folk som ikke trener, men er vant til å jobbe i økter utover én time. Jobber man på et kontor, eller tilsvarende hvor mye fysisk aktivitet ikke er et alternativ, forstår jeg imidlertid godt at folk trekker til et treningsstudio. Edit: Når det er sakt, er det vel ingen som har vondt av å trene. Såfremt det ikke overdrives. Godt poeng DA jeg gikk på VGS, trente jeg 4-5 ganger i uka i nesten hele 3.kl (etter jeg fikk lappen var jeg aldri hjemme lenger ), og hele sommeren. Fra i fjor sommer har det vært av og på med trening, ettersom hvor mye jobb jeg har hatt. Har prøvd å kombinere også, men ender alltid med å gi opp etter 3-4 treninger.
turbina10 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Hei! Noen som har erfaring med å demontere bensin tank på E36 ? Skal sveise inn M3 forsterkninger til traversen, og tenker jeg tar ut bensin tanken i den anledningen. Men er mange ledninger og slik tilkoblet, er det noe jeg burde vær forsiktig med ? Er det trykk i dem slik at det vil tytte ut med bensin om jeg løsner de ? Setter pris på hurtig svar, da jeg holder på nå! Alle tips mottaes med stor takk! http://bimmers.no/topic/746017-demontere-bensintanker-e36-m3/
santho96 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 http://bimmers.no/topic/746017-demontere-bensintanker-e36-m3/ Leste gjennom den tråden, men er to slanger som er koblet på hver side av tanken som jeg ikke ser om er fra koblet på bilde der. Noen som vet hvorfor slangene går opp i bilen igjen ? Og om jeg kommer til der opp (for å løsne de) ? Høyre sida bak, i bilen, går det opp 3-4 slanger. takkk for link uansett! hva er dette: http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/318is-M42/L-M/1993/browse/fuel_supply/activated_charcoal_filter_tubing/
Anbefalte innlegg