Skulebollen Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Skal handle meg en 85 mod. Nå. Denne er jo veteran til neste år. Er ikke skilter på bilen og tenkte og "pusse" den opp så den er klar til neste år. Jeg lurer meg på to ting ang. Veteran. Blir bilen veteran etter 1. Gangs registrering i Norge eller er det årstall som gjelder? Er det billigere omreg. På veteran så jeg bør vente til den er det for og omregistrere?
-Erik- Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Skal handle meg en 85 mod. Nå. Denne er jo veteran til neste år. Er ikke skilter på bilen og tenkte og "pusse" den opp så den er klar til neste år. Jeg lurer meg på to ting ang. Veteran. Blir bilen veteran etter 1. Gangs registrering i Norge eller er det årstall som gjelder? Er det billigere omreg. På veteran så jeg bør vente til den er det for og omregistrere? Veteran er fritatt for omregistreringsavgift Om tidligere eier blir storfornøyd med at du venter er jeg utsikker på
LoKi Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Om du importerer en bil som er 30 år gammel, så er den fortsatt veteran. Så når den er registrert første gang i Norge er irrelevant - det går nok på førstegangsregistrering eller produksjonsdato
316 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Er bilen 30 år så er den veteran. Tror det regnes fra 1.1 det året bilen er førstegangsregistrert, så den er veteran 1.1.2015.
Skulebollen Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Produksjonsdato selvfølgelig Ja:) var det jeg mente. Vel da vet man det. Takk
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Hva syns folk om denne E39? Litt dårlige bilder desverre.
adne95 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Fæle felger, absolutt ikke bra bakfanger Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
wicky124 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 noekult: Du er litt merkelig... altså... du næger om de samme tingene du klager på? Dobbeltmoral er morro så lenge den ikke angår deg? Jeg bryr meg fint lite om du har cashet ut bilen eller ikke, og jeg bryr meg fint lite om at du elsker ferrari etter at f430 ble lansert...Men du ble interessert i f430 fordi den var bra ifølge motorpressen...men likevel skal du ha deg 360? Skjønte ikke logikken... Anyway, håper alt er bra deg! Ha en fortreffelig aften videre Fredrik, knoskar og Fredrik 90 reagerte på dette 3
Merrushe Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Wicky, du må jo se dobbeltmoralen i at du disser Noekult for at han henger på et Ferrariforum og "drømmer" som du sier, samtidig som du starter en "Daily Luxury" tråd med masse Monaco/Dubai stæsj til flere millioner som du selv aldri har råd til… ? Er vel lov å drømme vel, ingen grunn til å disse han for det? Synes folk her inne hele tiden skal "ta" hverandre for et eller annet. Samma om du må selge alle bilene for å ha råd til en Quattroporte, om danske fredrik bruker pengene på kunst og interiør istedenfor kraftig motoriserte biler i avgiftshelvetet Danmark? La folk gjøre som de vil. Deres liv, deres penger! Forumet minner meg til tider om et smålig nabolag der det rasler i gardinene støtt og stadig for å få med seg hva naboen bruker penger på…. Get a life! eriksen76 og HPVL reagerte på dette 2
sandersander Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Er det noen som har tips til en tykk dobbeltsidig tape? Mener altså at den skal være ¨høy¨, ikke bred! Helst over disk, men det går med nettbutikk også.
sandersander Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Den er dessverre ikke tykk nok. Den bør være minst 0.5 cm, gjerne opp imot 1 cm.
sandersander Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Fant denne på jula, får teste den! Hvis ikke er butylbånd neste, takk skal dere ha begge to. Nytern reagerte på dette 1
asv Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Angående veteranstatus så kan man ta baklengs salto og drite langt opp etter ryggen i at man får det til å gjelde fra produksjonsdato. Jeg vet at tollvesenet sier at det skal gjelde, men de tar ikke imot dokumentasjonen på at min E28 er produsert i 82, fordi de synes at det er en 84-modell. Fikk også til svar at de ikke tjener noe på å gjøre noe med statusen på den, så det var ikke av interesse for de. Makan til møkkafolk. Sendte klage til sentralt klageorgan uten at jeg noen gang fikk svar på det heller. Det som gjelder er hva idioten av en toller har skrevet i papirene når bilen ble tollet inn i landet. Ingenting annet. Punktum.
Anbefalte innlegg