Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg er på sørlandet, befinner meg nå i Mandal. Fy flate for en fin plass :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Første gangen jeg er på sørlandet, befinner meg nå i Mandal. Fy flate for en fin plass :-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kom litt lengere vest så skal du få se fin plass :P

Vanskelig å finne en kebabsjappe i arendal as... (ja jeg er her nå!) Fredrik90 : tips? :P

Er du det ja, så meg ikke i E34en vel? Var nettopp ute å kjørte litt ;)

Prøv Happytime Pizza ved Thon hotell, pleier å kjøpe kebabpizza der og den er iallfall nydelig :)

Skrevet

Vanskelig å finne en kebabsjappe i arendal as... (ja jeg er her nå!) Fredrik90 : tips? :P

Mer kebabprat. Det skal ikke forekomme….

Skrevet

Happy Time B) Det ble intatt noen kilo kebabkjøtt der i russetiden!

Hehe, er ikke så glad i kebab selv med kebabpizzaen er nydelig :) Er du herfra?

Skrevet

Haha, det må da være det som er tatt opp mest her? Kebab er et stadig tilbakevendende tema, og jeg velger å gi Wicky skylda.

Men det skal sies at kebab er viktig, og jeg personlig forsøker å teste babb i alle byer jeg er i. Så langt er Campinos i Horten og Milano ved Sentrum Scene i Oslo de beste jeg har kommet over.

Skrevet

Haha, det må da være det som er tatt opp mest her? Kebab er et stadig tilbakevendende tema, og jeg velger å gi Wicky skylda.

Men det skal sies at kebab er viktig, og jeg personlig forsøker å teste babb i alle byer jeg er i. Så langt er Campinos i Horten og Milano ved Sentrum Scene i Oslo de beste jeg har kommet over.

Daniels Rullekebab på Laksevåg i Bergen er ikke så værst heller :)  Verdt en tur over fjellet.. :P

Skrevet

Kebab kjøtt i tyrkia gjekk ikke bra :-D Spydde første natten og har vært dårlig i 2-3dager nå .

Forsåvidt så forsvinner 20-30 000 lett i ferien. . Tenker på bilen eg kunne fått meg :-(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...