Haukefer Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Første gangen jeg er på sørlandet, befinner meg nå i Mandal. Fy flate for en fin plass Sent from my iPad using Tapatalk HD
wicky124 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Vanskelig å finne en kebabsjappe i arendal as... (ja jeg er her nå!) Fredrik90 : tips?
Fredrik 90 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Første gangen jeg er på sørlandet, befinner meg nå i Mandal. Fy flate for en fin plass Sent from my iPad using Tapatalk HD Kom litt lengere vest så skal du få se fin plass Vanskelig å finne en kebabsjappe i arendal as... (ja jeg er her nå!) Fredrik90 : tips? Er du det ja, så meg ikke i E34en vel? Var nettopp ute å kjørte litt Prøv Happytime Pizza ved Thon hotell, pleier å kjøpe kebabpizza der og den er iallfall nydelig Haukefer reagerte på dette 1
Merrushe Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Vanskelig å finne en kebabsjappe i arendal as... (ja jeg er her nå!) Fredrik90 : tips? Mer kebabprat. Det skal ikke forekomme….
sandersander Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Happy Time Det ble intatt noen kilo kebabkjøtt der i russetiden!
Fredrik 90 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Happy Time Det ble intatt noen kilo kebabkjøtt der i russetiden! Hehe, er ikke så glad i kebab selv med kebabpizzaen er nydelig Er du herfra?
316 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Happy Time kebab høres ut som... Noe asiatisk med "happy ending"...
sandersander Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Hehe, er ikke så glad i kebab selv med kebabpizzaen er nydelig Er du herfra? Neeesten, bor i Lillesand! Fredrik 90 reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Blei Mccern på meg gitt... fant ingenting i øde-arendal
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Haha, det må da være det som er tatt opp mest her? Kebab er et stadig tilbakevendende tema, og jeg velger å gi Wicky skylda. Men det skal sies at kebab er viktig, og jeg personlig forsøker å teste babb i alle byer jeg er i. Så langt er Campinos i Horten og Milano ved Sentrum Scene i Oslo de beste jeg har kommet over.
Daniel80 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Haha, det må da være det som er tatt opp mest her? Kebab er et stadig tilbakevendende tema, og jeg velger å gi Wicky skylda. Men det skal sies at kebab er viktig, og jeg personlig forsøker å teste babb i alle byer jeg er i. Så langt er Campinos i Horten og Milano ved Sentrum Scene i Oslo de beste jeg har kommet over. Daniels Rullekebab på Laksevåg i Bergen er ikke så værst heller Verdt en tur over fjellet..
Kjennern Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Begynner å bli ganske kje kebab snakket egentlig. LoKi reagerte på dette 1
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Er det ikke noe i reglene om å unngå dialekt? "Kje" har jeg ikke sett i ordboka. Ønsker å rapportere Kjennern for språkmisbruk! sandersander, Vegard welle og wicky124 reagerte på dette 3
Martin1993 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Kebab kjøtt i tyrkia gjekk ikke bra Spydde første natten og har vært dårlig i 2-3dager nå . Forsåvidt så forsvinner 20-30 000 lett i ferien. . Tenker på bilen eg kunne fått meg
Anbefalte innlegg