316 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Ferie er pengesluk ja. Første året på lenge nå at jeg lever som normalt også i ferien. Skal bare være hjemme og slappe av. Jammen like greit som å sprute ut penger i syden.
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Er det ikke noe i reglene om å unngå dialekt? "Kje" har jeg ikke sett i ordboka. Ønsker å rapportere Kjennern for språkmisbruk! kje (çeː) substantiv nøytrum barn av geit, killing geit med kje og sau med lam
evi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Da har kjenner misforstått.. Kebab skal være lam! Spiser rullebab til lunsj mens jeg poster det her
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 kje (çeː) substantiv nøytrum barn av geit, killing geit med kje og sau med lam Jess, men det er ikke et substantiv i denne sammenhengen.
316 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Kje (sliten, lei, kjedelig). De fleste vet vel hva det betyr. Er vel noen verre ord i Norge da det kjem til dialekter
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Siden dette tydeligvis må inn med teskje, så er dette hva som skjedde: - Jeg var sarkastisk, som en spøk. Dette fordi en administrator brukte ord som er i mot reglene når han klaget over hvilket tema som var oppe i en tulletråd. - For å understreke at jeg spøkte likte jeg innlegget til nevnte administrator. - Jeg vet hva kje betyr. Uansett hvor tørr den var, så er dette en kritikkverdig reaksjon.
Merrushe Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Kan vi legge fra oss Kebab-snakket nå? Dritt lei. Skraper bunnen i bøtta når det gjelder innleggskvalitet…. Virker som enkelte her inne gjør hva som helst for å få opp postantallet, er det fordi de har en moderator i magen eller noe? Hvis du ikke har noe fornuftig på hjertet, SLUTT Å POST. "kjeder meg…." og "lyst på kebab" er ikke noe man trenger å spamme på bimmers.
Sjøbuse Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Vi har moderator med 40 innlegg. Så innlegstelleren hjelper ingen ting for å bli det.
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Kan vi legge fra oss Kebab-snakket nå? Dritt lei. Skraper bunnen i bøtta når det gjelder innleggskvalitet…. Virker som enkelte her inne gjør hva som helst for å få opp postantallet, er det fordi de har en moderator i magen eller noe? Hvis du ikke har noe fornuftig på hjertet, SLUTT Å POST. "kjeder meg…." og "lyst på kebab" er ikke noe man trenger å spamme på bimmers. Mye bedre med poster som er fulle av klaging på hva andre poster. Hvis det er så grusomt, så finnes det sikkert kebabfri forum du kan henge på - eller kanskje andre tråder på dette forumet som er kebabfri. Ironisk nok klarer du å skrive "Hvis du ikke har noe fornuftig på hjertet, slutt å post." Generelt anbefaler jeg skumlesing, da får du luka ut alt du ikke finner interessant. Men dagens tips er nok å henge på andre tråder enn "tulletråden" om du ikke liker å lese tull. Det blir ikke 100.000 innlegg her uten at folk pjatter fjas. majuz reagerte på dette 1
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Men over til noe annet: Jeg var dritfornøyd når jeg fikk meg 4 skjermer på jobb. Det er i overkant massivt med 4x27", men for meg som jobber med mye samtidig så er det himmelen. Problemet er å finne igjen musepekeren. Kaster nok bort 3-4 minutter per dag fordi jeg ikke finner den eriksen76 reagerte på dette 1
fish Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Fy f... Ennå 14 dager igjen på jobb før ferie... Er så jævlig i feriemodus nå at jobben er rett og slett hat. De har ikke greid å sette inn ferievikarer her, så jeg må jobbe 10-18, 6 dg uke, i en måned i strekk. Både morgenen og ettermiddagen er ødelagt, og for ikke å snakke om helgene. Har greid å forsove meg med en halv time til time nå 4 ganger på 2 uker...
torbfer Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Fy f... Ennå 14 dager igjen på jobb før ferie... Er så jævlig i feriemodus nå at jobben er rett og slett hat. De har ikke greid å sette inn ferievikarer her, så jeg må jobbe 10-18, 6 dg uke, i en måned i strekk. Både morgenen og ettermiddagen er ødelagt, og for ikke å snakke om helgene. Har greid å forsove meg med en halv time til time nå 4 ganger på 2 uker... Samme her! Har vert i feriemodus i 3 veker nå! Heilt for jævligt å gå på jobb om dagene. Her blir det også lange dager
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Digger man jobben sin, så forsover man seg ikke. Det er nok en naturlig konsekvens av at du ikke vil på jobb Flexitid <3 Jeg får nesten ikke tatt ferie, fordi jeg ikke har tid. Skal prøve å få meg 4 feriedager i løpet av de neste par ukene. Og når jeg tar fri, så er det ingen som tar igjen jobben min, så jeg må jobbe overtid (uten overtidslønn) for å ta igjen dagene jeg tar fri. Så slutt å klag.
Kvasi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Jobber 10-17, 18 på torsdag og 10-16 annenhver lørdag. Syns i grunn det er helt smertefritt.
LoKi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Jeg har 30-60 timer jobb som må gjøres per uke. Når jeg gjør det er opp til meg (Og jeg har det faenmeg knallbra)
Anbefalte innlegg