wicky124 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Bilutleiefirmaene er ganske smarte de..... får ikke lov å hente leiebilen min fordi jeg ikke har hatt lappen i et år nå.... har du mista lappen eler har du ikke hatt lappen sammenhengende i mer enn 1år!?
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Besto august ifjor så har ikke hatt den sammenhengene i minst 1 år. Midlertidig ferrari hahaha
flobben Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Da ble det lagt inn bestilling på nokia 930 i oransj, samt en geneva s dab i hvit. Så nå er det bare å vente i spenning på forsendelse i posten. Fredrik reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Da ble det lagt inn bestilling på nokia 930 i oransj, samt en geneva s dab i hvit. Så nå er det bare å vente i spenning på forsendelse i posten. elegant mobil du skal kose deg med den !
316 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Fy faen som det regnet i dag, konstant høljeregn fra Jessheim til Elverum. Mange hadde stoppet langs vegen, enkelte plasser fløt jeg på vannet 40-50 meter.
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Fy faen som det regnet i dag, konstant høljeregn fra Jessheim til Elverum. Mange hadde stoppet langs vegen, enkelte plasser fløt jeg på vannet 40-50 meter. da jeg dro for å hente leiebilen så var det et helvete, regnet så mye at jeg nesten måtte stoppe på vegen pga dårlig sikt
Fredrik Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Da ble det lagt inn bestilling på nokia 930 i oransj, samt en geneva s dab i hvit. Så nå er det bare å vente i spenning på forsendelse i posten. Fornuftig... jeg angrer på kjøpet av en iPhone 5C. Ikke at iPhonen er dårlig på noen måter (langt derifra), men jeg savner virkelig WP operativsystemet...
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Fornuftig... jeg angrer på kjøpet av en iPhone 5C. Ikke at iPhonen er dårlig på noen måter (langt derifra), men jeg savner virkelig WP operativ systemet... hvordan er batterytiden til 5c? min 5s er forferdelig xD må lades minst 2 ganger om dagen.
flobben Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Fornuftig... jeg angrer på kjøpet av en iPhone 5C. Ikke at iPhonen er dårlig på noen måter (langt derifra), men jeg savner virkelig WP operativ systemet... Jeg også, gjorde det samme som deg og gikk fra wp tidligere i år, men savnet ble for stort. Siden jeg hadde 1020 så har jeg måtte vente på 930 før jeg kunne handle igjen. Fordelen nå er at 930 har nano-sim som 5s, så lett å bytte tilbake Fredrik reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Når byttet du til iPhone Fredrik? Også 5C da, etter hva jeg har hørt av de som "kan" iPhone er 4S den beste. Samboeren min har en 5S, den er hvert fall ikke verdt prisen og maken til dårlig batteri også. Var 1 prosent i sta, fra 99 i dag tidlig. Min 1520 har 51 prosent nå og den er surfet på i hele dag.
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Når byttet du til iPhone Fredrik? Også 5C da, etter hva jeg har hørt av de som "kan" iPhone er 4S den beste. Samboeren min har en 5S, den er hvert fall ikke verdt prisen og maken til dårlig batteri også. Var 1 prosent i sta, fra 99 i dag tidlig. Min 1520 har 51 prosent nå og den er surfet på i hele dag. mener bastant at den første versjonen av iphone 4 var best jeg var en av de første i klassen min som fikk den og den lever ennå
flobben Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Batteriet på 1520 er vel omtrent like stort som tesla sitt..... Den er ganske stor. Fredrik reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Haha, ja, men så fungerer det også da ! Er bare 6" skjerm da..
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Min iPhone 5 har klart 8 timer med Bluetooth streaming med Spotify, mye surfing og GPS bruk(mer enn normalt). 20% nå. Ladet til 100% klokka 23 igår. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Fredrik Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Som jeg skrev for et par dager siden holder batteriet på min iPhone 5C 2-3 dager. Jeg slår imidlertid kun Bluetooth på når jeg trenger det og jeg har minimalt med apper. Jeg har bl.a WhatsApp, OneDrive, Google Maps, Sygic (ny), Spotify etc. (altså ingen pushmeldinger etc. som bruker batteri). Det er intet med iPhone 5S som ikke 5C klarer like bra med mitt relativt enkle behov når det gjelder mobiltelefon...
Anbefalte innlegg