Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen som det regnet i dag, konstant høljeregn fra Jessheim til Elverum. Mange hadde stoppet langs vegen, enkelte plasser fløt jeg på vannet 40-50 meter.

Her har det vært 30 grader i skyggen!  :headbang:  en sjelden kost her lengre nord ved kysten...

Skrevet

Varmt er det her også, så det holder. Blir så forbanna av det, er varmt overalt. Var 25 grader i stua og 23,5 på soverommet i sta, så jeg dro på Elkjøp og kjøpte aircondition i sta... 20 på soverommet nå!!! Nå snakker vi :)

Skrevet

Varmt er det her også, så det holder. Blir så forbanna av det, er varmt overalt. Var 25 grader i stua og 23,5 på soverommet i sta, så jeg dro på Elkjøp og kjøpte aircondition i sta... 20 på soverommet nå!!! Nå snakker vi :)

hatt varmepupa på auto flere mnd jeg, deilige 18grader inne :)

men er på rudskogen i campingvogn nå da, så ikke så kaldt her :P

Skrevet

Hva ga du for den der a? det må nesten til nå som er det er så varmt og klamt...

Skrevet

Skulle gjerne hatt pumpe men bor i blokk for øyeblikket så det blir ikke aktuelt her :P Er vel ok temp inni vogna di vil jeg tru... Den kostet 2490 og funker knall!

Skrevet

Får AC i vogna vel? Har det i bilen. og det er en gammel 92 model. :P

USA lå litt foran europa på slikt da. Men burde la seg gjøre å ettermontere hvertfal.

Skrevet

Får AC i vogna vel? Har det i bilen. og det er en gammel 92 model. :P

USA lå litt foran europa på slikt da. Men burde la seg gjøre å ettermontere hvertfal.

vurderte ta med portabel :P men er grei temp idag da det renget endel sist på dagen, men om det blir sol imorra er jeg skeptisk :P

skal jeg ha en vogn en stund monterer jeg varmepumpe :P

Skrevet

Har vært forbaska varmt i dag ja, 30 grader i skyggen her tidligere. Heldigvis litt kjøligere nå men natta blir varm, har lyst på varmepumpe jeg. Ikke for å holde varmen om vinteren, men for å ha det kjølig om sommeren :)

Skrevet

Lyden fra F80 M3 og F82 M4 er jo faktisk skikkelig hot i motsetning til plastikklyden man finner i F10 M5 og F06/12/13 M6. Når det er sagt ble jeg mildt sagt overrasket over hvor grom sistnevnte modeller med Competition pakke låter. Slik burde det defintivt vært fra starten av. Se filmen fra 0:56..

Skrevet

For meg så virket det litt som at BMW holdt litt igjen når de lanserte F10 M5, de forsøkte ut litt nye ting som ikke var helt som de hadde tenkt. Derfor kommer de med "desperate" oppgraderinger nå i ettertid i form av Competition Package og nå 30 Jahre edition for å kunne vise at de fortsatt kan sakene sine (og det kan se så til de grader). Da likte jeg det heller mer før, når BMW lanserte en ny M5 så var den så sinnsykt overlegen. Var akkurat som om BMW sa til Mercedes og Audi "Sånn dette er nye M5! Nå har dere litt å jobbe med selv i årene fremover" og når årene var gått og de endelig kom opp med en E-AMG eller RS6 som var tilnærmet like god som M5, da kom en ny M5 på markedet og de måtte starte om igjen :P

M5 er ikke så overlegen lengere, iallfall på papiret. Både E63 AMG og RS6 er raskere enn M5 på papiret, dog jukser de med firehjulstrekk. Men selv da så klarer de ikke å kjøre nevneverdig ifra M5en, trodde at den skulle være så forbaske mye treigere. Ender alltid opp som førstemann til 200 likevel 8) Til og med E63 AMG sies å ha bedre styring og føles mer dynamisk, men M5en tar den igjen på en sykt god girkasse/drivverk og ett skikkelig fokusert understell :) Mange uavhengie magasiner og kilder har jo målt 0-100 helt ned på 3,9 sekunder (mot 4,4 på papiret) med "vanlig" 560 hesters M5...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...