Shattered Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Hehe.. Hadde vært nice det! Absolutt! Men bare synd folk er så gjerrige
axept Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Ja, at ikke folk skjønner at folk vil ha.. Og kan spandere på en liten bil...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 jaja så kul du er mister. kanskje du NÅ har råd til å fylle diesel i foreldrenes bil? Eller var det din? i dont know..kommer så mye rart fra deg... thbrekke, Shattered og e30_joakim reagerte på dette 3
Gjest Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 jaja så kul du er mister. kanskje du NÅ har råd til å fylle diesel i foreldrenes bil? Eller var det din? i dont know..kommer så mye rart fra deg... kom igjen a, ikke vær så gretten
eriksen76 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Noe av det deiligste woopp woooppGratulerer med god gevinst!
Gjest Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Gratulerer med god gevinst! takk takk xD skulle satset mer, men forventet aldri en slik fotball match for å si det mildt xD
thbrekke Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 "xD" smiley er noe av det styggeste jeg ser... Dal-z og evi reagerte på dette 2
e30_joakim Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Noen her som har tips til å få Iphone til å bruke mindre strøm? Ja, jeg bruker den mye.. i jobb og privat dagen lang.. EDIT : MINDRE STRØM
e30_joakim Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Noen her som har tips til å få Iphone til å bruke mye strøm? Ja, jeg bruker den mye.. i jobb og privat dagen lang.. skrev feil, mente MINDRE
eriksen76 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 "xD" smiley er noe av det styggeste jeg ser... Det er jo bare en smiley, må da være verre ting i hverdagene en det? Skulebollen reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Er det et alternativ å ikke ha den på? Neida men skru av alt som kjører i bakgrunn. Wifi, bt og mobilnett trengs sikkert ikke samtidig.
eriksen76 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Er det et alternativ å ikke ha den på? Neida men skru av alt som kjører i bakgrunn. Wifi, bt og mobilnett trengs sikkert ikke samtidig. Mobilnett og wifi bruker hvertfall sinnsykt mye strøm på min, varer bra lenge uten mobilnett på Så burde man begrense hvor mye som "synkroniseres" i bakgrunnen (slik som facebook, e-post osv...)
Anbefalte innlegg