Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel. Kjøringa på den veien (selv om han bare krysset veien) var ulovlig. Heller ikke kjøring i skoge trenger å være en bagatell.

Jeg var i skogen med klassen min da jeg gikk på barneskolen. Det kom da en fyr på sykkel som nesten sykla oss ned fordi det var litt uoversiktelig. Han kom i 10-14 km/t kanskje. Hadde det istede vært en crosser som kom i 50 hadde han ikke hatt kjangs å stoppe. Og mest sansynlig avliva en 3-4 unger.

Så uskylig ufarlig kjøring i skogen trenger ikke å være så trygt. Mye uventet kan skje.

Derfor kan også dette være alvårlig nok til at det blir prioritert fremfor andre ting.

skal jeg ha sånn tankegang når det ligger 6 personer opp på å meg og knivstikker meg? :stupid: Endret av Gjest
Endret provoserende ordbruk.
Skrevet

Er nok for opptatt til å redde deg ja. Er jo opptatt med innbrudd og tyveri istedefor idioter på moped i skauen uansett.

Selvfølgelig blir ting vurdert etter alvårligheten av saken.

Om det blir rapportert in at det har vært innbrudd mens en moped blir etterfulgt vil nok et innbrudd bli nedprioritert siden det er over og de får ikke gjort noe med det der og da uansett. Mens mopeden er i sikte og kan utgjøre fare for folk og fe.

Om det kommere melding om at du blir kniva på gata i samme moped situasjon, vil mopeden bli nedprioritert.

Skrevet

Nei ikke sikkert politet prioriterer knivstikking av bmwsausen... han stikker jo av selv før politiet kommer...

skal slite med å stykke av fra purken med haugevis av knivstikk på kroppen xD 

i tillegg er ikke jeg i knivstikkingsbusinessen som en del av dine landsmenn er medlem i. (en liten comeback til wicky, ikke ta det så seriøst takk) 

Skrevet

Bor på bygda og har verdt en knivstikking her så lenge jeg har levd. Og det var nabokjerringa som bli knivstukket av en sjalu eks.. men bilkjøring som kan klassifiseres som råkjøring er det nesten hver kveld og det er det ingen som har død av heller. Så vet faktisk ikke helt hva som er verst jeg.

Skrevet

bor tydelighvis i den verste delen av oslo, østkanten men har aldri opplevd vold eller noe som helst. 

Skrevet

bor tydelighvis i den verste delen av oslo, østkanten men har aldri opplevd vold eller noe som helst.

Jeg som ikke bor i Oslo en gang, som bare jobber der har opplevd både vold, horer, noen som har prøvd å selge meg dop på åpen gate også videre. Nei, jeg har ikke kjøpt horer.

Skrevet

Jeg som ikke bor i Oslo en gang, som bare jobber der har opplevd både vold, horer, noen som har prøvd å selge meg dop på åpen gate også videre. Nei, jeg har ikke kjøpt horer.

Men dopen nekter du ikke på? :P

Skrevet

Vi har vel alle sett vold og horer i Oslo når vi ha vært der, har selv blitt tilbudt å kjøpe stoff midt på Karl Johan. Synes slikt er vemmelig...

Skrevet

VG blant annet. Noen biler kræsjet hardt under frikjøring. Vet ikke hvem eller skadeomfang.

Edit: En er visst alvorlig skadd, fløyet med luftambulanse.

Skrevet

Dette var en som gikk ut av bilen etter en stopp på banen..og ble påkjørt....

Nå blir det vel ramaskrik i politikken om å stoppe slik hasardiøs kjøring...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...