316 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Uff.. Må bare dele litt jeg gutter.. Men rundt 2 inatt så ringte en god kamerat meg og sa han var drit lei.. jeg skjønte med engang hva som skulle skje.. så da dro jeg bortover der han befant seg.. Tror jeg aldri har presset en bil så mye før.. Kom fram litt forsent.. Kom fram når han traff fjellveggen i ca 140-160km/t.. løp bort til bilen, men så med engang han var død i E36en sin.. Hadde han på tlf hele tia og prøvde og overtale han, men da var det for sent :/ Er så synd at så unge mennesker tar livet sitt.. Seriøst? Uff a meg!
VegarVS Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 noen her inne med noen kule 15" mercefelger liggende? (powerfuglenn: utrolig trist! håper alt går så bra som det kan gå i slike omstendigheter)
Merrushe Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Du har blitt helt nordmann du noekult.. tror 4x4 er så mye bedre enn rwd... slik som alle vestkantfruene som MÅ ha 4x4 for å komme opp siste bakken til jan thomas sin frisør salong 4x4 er ikke ett must i Norge, det er bare "ålreit å ha" Jan Thomas sin frisørsalong ligger bak slottet, så ikke så mye bakker der
Tzunami Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Uff.. Må bare dele litt jeg gutter.. Men rundt 2 inatt så ringte en god kamerat meg og sa han var drit lei.. jeg skjønte med engang hva som skulle skje.. så da dro jeg bortover der han befant seg.. Tror jeg aldri har presset en bil så mye før.. Kom fram litt forsent.. Kom fram når han traff fjellveggen i ca 140-160km/t.. løp bort til bilen, men så med engang han var død i E36en sin.. Hadde han på tlf hele tia og prøvde og overtale han, men da var det for sent :/ Er så synd at så unge mennesker tar livet sitt.. Uff, utrolig leit å høre! kondolerer du gjorde iallefall alt du kunne!
Merrushe Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Noen som er keene på et komplett Millway racing foringssett til E36 M3 til halv pris av ny? Nye i boks, ubrukt. PM meg.
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Tja, nå er jo BMW syndebukk nummer en i norsk bilkultur men tviler på at det har så mye å si om BMW Norge kan levere det laveste anbudene på bil. Kravene til dagens politibiler er så strenge at det begynner å bli vanskelig for Passat å innfri, derfor vurderes alternativer ifra Volvo (XC70), Mercedes (S212, noen er allerede i tjeneste) og BMW (F31 og F11 hvor førstnevnte allerede faser ut E91 som sivil) Er en del mercedes i drift hos politet ja... da spesielt G-wagen, vito og sprintere. Er en god del E klasser og C klasser i oslo også... XC70 er vel ikkeno å vurdere..for liten bil med dårlig 4x4 system... Men jeg tror faktik BMW vil bli ganske mye dyrere med tanke på manglende servicesentre... Mercedes har jo drosje-verkstedene sine tilgjengelig for politibilene 24/7...
noekult Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Uff.. Må bare dele litt jeg gutter.. Men rundt 2 inatt så ringte en god kamerat meg og sa han var drit lei.. jeg skjønte med engang hva som skulle skje.. så da dro jeg bortover der han befant seg.. Tror jeg aldri har presset en bil så mye før.. Kom fram litt forsent.. Kom fram når han traff fjellveggen i ca 140-160km/t.. løp bort til bilen, men så med engang han var død i E36en sin.. Hadde han på tlf hele tia og prøvde og overtale han, men da var det for sent :/ Er så synd at så unge mennesker tar livet sitt.. Vet ikke hva jeg skal si en gang, uvirkelig lesing... Kondolerer.
Shattered Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Uff.. Må bare dele litt jeg gutter.. Men rundt 2 inatt så ringte en god kamerat meg og sa han var drit lei.. jeg skjønte med engang hva som skulle skje.. så da dro jeg bortover der han befant seg.. Tror jeg aldri har presset en bil så mye før.. Kom fram litt forsent.. Kom fram når han traff fjellveggen i ca 140-160km/t.. løp bort til bilen, men så med engang han var død i E36en sin.. Hadde han på tlf hele tia og prøvde og overtale han, men da var det for sent :/ Er så synd at så unge mennesker tar livet sitt.. Æsj, ja, faen, det er noe skikkelig dritt! Kondolerer, Glenn Unge folk som tar livet sitt har ofte (jeg sier ikke alltid) noe å gjøre med kjærlighettsorg eller at man har rota seg borti feil miljø... Regner ikke med du vil dele hvorfor enda. Så trist, teit gjort...
powerfulglenn Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Takk for all den varme omtanken folkens! Han var rusfri i noen mnd nå, men foreldrene osv har ikke vist så mye interesse.. også sa han til meg i tlf at han fant kompisen sin død.. og da klarte han ikke mer :/ når jeg fikk meldinga fra han "nå skal jeg plante bimmern i fjellveggen" så visste jeg hva som skulle skje.. men rakk han akk ikke pga når jeg kom rundt svingen så smalt han inn i fjellveggen i den store farta.. jeg løpte bort og så så vidt at han var i bilen, skjønte med engang at han var død.. men det verste er at jeg måtte holde foreldrene unna.. for det var ikke et pent syn når han satt død i bilen.. brannvesenet brukte nesten 1 time på og få han ut også måtte de få bmwen ut av fjellveggen.... det var ingen ting igjen av fronten på bmwen.. var bare bakdørene og bakover.. så de skjærte av taket og hele siden på bilen.. verste jeg har noen gang opplevd.. er så synd når en så god kompis går bort på den måten og jeg får se alt :/ og han hadde ikke belte på seg heller pga han skulle være sikker på at han skulle dø..
Shattered Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Fytti helvete... Var du førstemann på stedet? Så jævlig det må være..
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 wow...damn...var du der i det det smalt!? Eller var du førstemann til stede etter at det var "over"...? Må være en syk ekkel opplevelse... Kondolerer på det sterkeste.
Anbefalte innlegg