noekult Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Fikk gåsehud av å lese posten din, powerfulglenn! Må være så intenst og ubeskrivelig tøft å oppleve det der på nært hold. Vet ikke hva jeg kan si...
powerfulglenn Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Var første mann med noen andre som kom ut av huset sitt.. det smalt 1 min eller under 1min før jeg kom.. så han hadde akk klint bilen inn i fjellveggen når vi kom :/ Så jeg rakk ikke og se smellet.. men jeg så jo litt av kompisen min i bilen :/ så det var et sterkt syn.. men heldigvis så klarte jeg og holde meg så kald og rolig når foreldrene kom.. det og måtte si til dem: beklager men sønnens deres er død :/ det var helt jævlig. . Takk wicky
noekult Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 det og måtte si til dem: beklager men sønnens deres er død :/ det var helt jævlig. . Har selv måttet fortelle om en død en gang, og det kan virkelig ikke beskrives hvor jævlig det er å fortelle om sånt til andre... Føler skikkelig med deg.
316 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 For en forferdelig historie. Står vel ikke noe sted i media ettersom det var på selvmord? Er så trist med unge folk som går bort, stopper stadig på graven til en kjenning som skulle balansere på rekkverket på en bru over Glomma på fylla. Gikk som det måtte gå, datt ned og knuste hodet i isen.
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Jeg må si jeg har vært heldig sånnsett.. Ikke opplevd en død på nært hold..verken venner eller familie..ja folk jeg kjenner har dødd, men ikke pga en ulykke men pga alderdom... Kan ærlig ikke si åssen jeg hadde reagert om noe sånt hadde skjedd noen jeg kjenner godt..
flobben Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Er en del mercedes i drift hos politet ja... da spesielt G-wagen, vito og sprintere. Er en god del E klasser og C klasser i oslo også... XC70 er vel ikkeno å vurdere..for liten bil med dårlig 4x4 system... Men jeg tror faktik BMW vil bli ganske mye dyrere med tanke på manglende servicesentre... Mercedes har jo drosje-verkstedene sine tilgjengelig for politibilene 24/7... Xc70 for liten? til hva da? Volvo har jo levert politibiler i alle år, den nye v70 er ikke mindre en den gamle. dårlig 4*4? Den er minst like bra som alle de andre på markedet. haldex har et ufortjent dårlig rykte, men gen 4 og 5 er meget bra. Plass messig er nye v70n bedre en f11, siden jeg er eier av en av hver så kan jeg si det med sikkerhet.
powerfulglenn Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Noekult: uff.. nei er helt jævlig ja :/ 316: står i vg, men han kjørte ikke direkte ut.. men ja, avisa er avisa.. det var ikke noe kult og høre om han fyren :/ har hørt om flere folk som har gjort det sammme...
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Noen som har ett billig sted til utleie fra 1 august? Brodern skal studere medisin der så trenger ett sted å bo. Nei han er ikke wolla opplegg som meg, bra kar Jeg garanterer Men rop ut anyone!
316 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Sorry noekult, du må bare tåle et bilde til av babyen! -Roger- og eriksen76 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Kondolerer så mye Powerfulgenn Det må ha ha vært sterkt å oppleve, vet sannelig ikke hvordan jeg selv hadde taklet noe slik... Xc70 for liten? til hva da? Volvo har jo levert politibiler i alle år, den nye v70 er ikke mindre en den gamle. dårlig 4*4? Den er minst like bra som alle de andre på markedet. haldex har et ufortjent dårlig rykte, men gen 4 og 5 er meget bra. Plass messig er nye v70n bedre en f11, siden jeg er eier av en av hver så kan jeg si det med sikkerhet. Det er klart at når bilen er designet som en container men 90 graders hekk så blir den innvendige plassen veldig godt, Volvo har alltid vært plassmestere. Derfor er det synd at de ikke klarer å lage gode automatkasser og effektive motorer, så kunne de kanskje vært en reel konkurrent til BMW Jeg liker utseende på Volvo, de kan tillate seg å designe bilene sine slik fordi de alltid har sett slik ut og man tar aldri feil av en V70 og noe annet. Det er som med Range Rover, det firkanta designet er kult fordi det er en slik en Range Rover skal se ut Skal man tro diverse tester så når ikke Haldex helt opp dit som f eks Quattro og X-drive er. Fikk selv negativt inntrykk av dette systemet i en Skoda Octavia, jobber sent og er stort sett lite effektivt i snø og på sleipt føre.
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Sorry noekult, du må bare tåle et bilde til av babyen! haha søt bebi med punkersveis-look
noekult Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Kondolerer så mye Powerfulgenn Det må ha ha vært sterkt å oppleve, vet sannelig ikke hvordan jeg selv hadde taklet noe slik... Det er klart at når bilen er designet som en container men 90 graders hekk så blir den innvendige plassen veldig godt, Volvo har alltid vært plassmestere. Derfor er det synd at de ikke klarer å lage gode automatkasser og effektive motorer, så kunne de kanskje vært en reel konkurrent til BMW Jeg liker utseende på Volvo, de kan tillate seg å designe bilene sine slik fordi de alltid har sett slik ut og man tar aldri feil av en V70 og noe annet. Det er som med Range Rover, det firkanta designet er kult fordi det er en slik en Range Rover skal se ut Skal man tro diverse tester så når ikke Haldex helt opp dit som f eks Quattro og X-drive er. Fikk selv negativt inntrykk av dette systemet i en Skoda Octavia, jobber sent og er stort sett lite effektivt i snø og på sleipt føre. Vet ikke hvordan firehjulstrekket til Volvo er, men forhjulstrekk V70 er noe av det beste jeg har kjørt av tohjulstrekk om vinteren.
wicky124 Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Endring og justering..... *edit* Shattered reagerte på dette 1
flobben Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Kondolerer så mye Powerfulgenn Det må ha ha vært sterkt å oppleve, vet sannelig ikke hvordan jeg selv hadde taklet noe slik... Det er klart at når bilen er designet som en container men 90 graders hekk så blir den innvendige plassen veldig godt, Volvo har alltid vært plassmestere. Derfor er det synd at de ikke klarer å lage gode automatkasser og effektive motorer, så kunne de kanskje vært en reel konkurrent til BMW Jeg liker utseende på Volvo, de kan tillate seg å designe bilene sine slik fordi de alltid har sett slik ut og man tar aldri feil av en V70 og noe annet. Det er som med Range Rover, det firkanta designet er kult fordi det er en slik en Range Rover skal se ut Skal man tro diverse tester så når ikke Haldex helt opp dit som f eks Quattro og X-drive er. Fikk selv negativt inntrykk av dette systemet i en Skoda Octavia, jobber sent og er stort sett lite effektivt i snø og på sleipt føre. Nå har de akkurat kommet med dobbelclutchkasse og nye motorer som får masse skryt, så spørsmålet er om det argumentet holder lenger. Konkurrent til Bmw tror jeg kanskje ikke de ønsker å være, mye mer komfortorientert, men kjøreegenskaper satt opp mot komfort og ikke sport. haldex i gen 4 og 5 er på med engang. Fattern har xc60 og prøvde å kjøre opp en bakke med bakhjula på asfalt og forhjula på våtgjørme. Ikke antydning til hjulspinn slik man fikk før i tiden. Så prøv nyeste før du kritiserer, første gen x5 ( ikke xdrive) var ikke super den heller
Anbefalte innlegg