Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gå an å ha det litt moro også, er ikke kvinneguiden dette her. Dette er forumet for mannfolk som er interessert i bil, øl, kvinnfolk og fotball eller minimum to av tingene :)

Skrevet

Vi er jo i Off-topic tråden så her kan vi diskutere hva vi vil igrunn :)

Kunne forstått om vi snakket om dette i en prosjekttråd, men ingen grunn for å bli "Sinna" for småting i tidligere Tulletråden ;)

Skrevet

Vi er jo i Off-topic tråden så her kan vi diskutere hva vi vil igrunn :)

Kunne forstått om vi snakket om dette i en prosjekttråd, men ingen grunn for å bli "Sinna" for småting i tidligere Tulletråden ;)

Joda, sant det du skriver, er ikke sint jeg!

Skrevet

Haha, er ihvertfall livher av og til :)

Husker jeg var på fest så ba jeg en kompis hente meg og 3 jenter, så dukka han opp med en maserati :P endte med at jeg ble med de jentene hjem til hu ene :P var gøy det :) men klarte og holde buksa på :) er fint at mange andre gutter klarer det og :) er jo mange av de som er bare sånn som kommer inn døra så er buksa av haha!!!!

Skrevet

Skulle hente kjerringa på jobb i sta, akkurat da jeg kom inn sto det en irritert fyr ved posten. Kjerringa hans hadde blitt frastjålet telefonen mens hu hentet ut en pakke. Det som er veldig teit for tyven er at begge to jobber i politiet og at telefonen er registrert på politiet, hehe. Blir en bummer når han skal bruke den!

Skrevet

Ordentlig som du er? Hadde du vært ordentlig så hadde du beisa begge to hardt og brutalt. Slike sjanser vokser ikke på trær! Ta dem i kveld, det er en ordre!

Hahs husker jeg var i samme situasjon når jeg var 16. Var ikke så høy i hatten da, men heldigvis var det en eldre kompis som tukta meg ;-)
Skrevet

Plutselig rasa et passasjerfly i bakken i Ukraina. Trolig skutt ned. Litt småskummelt og fly rundt der nå kanskje?

Skrevet

Plutselig rasa et passasjerfly i bakken i Ukraina. Trolig skutt ned. Litt småskummelt og fly rundt der nå kanskje?

Skummle saker. Mest sansynlig skutt ned av pro russere, og hvem har gitt de avanserte våpen? Jo det har Russland....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...