316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Må gå an å ha det litt moro også, er ikke kvinneguiden dette her. Dette er forumet for mannfolk som er interessert i bil, øl, kvinnfolk og fotball eller minimum to av tingene e30_joakim og adne95 reagerte på dette 2
Julianv Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Vi er jo i Off-topic tråden så her kan vi diskutere hva vi vil igrunn Kunne forstått om vi snakket om dette i en prosjekttråd, men ingen grunn for å bli "Sinna" for småting i tidligere Tulletråden e30_joakim reagerte på dette 1
helico Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Vi er jo i Off-topic tråden så her kan vi diskutere hva vi vil igrunn Kunne forstått om vi snakket om dette i en prosjekttråd, men ingen grunn for å bli "Sinna" for småting i tidligere Tulletråden Joda, sant det du skriver, er ikke sint jeg!
powerfulglenn Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Haha, er ihvertfall livher av og til Husker jeg var på fest så ba jeg en kompis hente meg og 3 jenter, så dukka han opp med en maserati endte med at jeg ble med de jentene hjem til hu ene var gøy det men klarte og holde buksa på er fint at mange andre gutter klarer det og er jo mange av de som er bare sånn som kommer inn døra så er buksa av haha!!!!
316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Skulle hente kjerringa på jobb i sta, akkurat da jeg kom inn sto det en irritert fyr ved posten. Kjerringa hans hadde blitt frastjålet telefonen mens hu hentet ut en pakke. Det som er veldig teit for tyven er at begge to jobber i politiet og at telefonen er registrert på politiet, hehe. Blir en bummer når han skal bruke den! M|Fjeld reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Haha for en gjeng, legg til Skaarholen på snap folkens. Er ikke alltid det kommer noe men er da noe bilspottings av og til
Thomaz Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ordentlig som du er? Hadde du vært ordentlig så hadde du beisa begge to hardt og brutalt. Slike sjanser vokser ikke på trær! Ta dem i kveld, det er en ordre!Hahs husker jeg var i samme situasjon når jeg var 16. Var ikke så høy i hatten da, men heldigvis var det en eldre kompis som tukta meg
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Plutselig rasa et passasjerfly i bakken i Ukraina. Trolig skutt ned. Litt småskummelt og fly rundt der nå kanskje?
wicky124 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Buse.... var du i askimområdet idag? Sånn i 16-ish tiden?
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Plutselig rasa et passasjerfly i bakken i Ukraina. Trolig skutt ned. Litt småskummelt og fly rundt der nå kanskje? Skummle saker. Mest sansynlig skutt ned av pro russere, og hvem har gitt de avanserte våpen? Jo det har Russland....
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jepp. Får satse på at de tar det rolig i morgen og ikke skyter mens jeg er ute og flyr.
316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Vært på treff i dag. Ca 50 biler samlet hos broren min ! Så til ære for deg ettersom du spurte etter henne, Wicky: Skårholen og -Roger- reagerte på dette 2
FredrikE24 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 La den ned uten tank, satte den opp inni bilen. Kroatia i morgen! Blir vel no bilder her etterhvert. -Roger- reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg