316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Nå vet jeg det selvfølgelig, du kjørte bak meg med Mustangen også møtte du meg etterpå... Grei lyd i bilen din, hehe.
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 *WickySkyterSegSelviFoten* Og jeg har videoen av det.
axept Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ja. men jeg skal til Ukraina. Da er det vanskelig å unngå og fly der Flyselskapet har ikke endret noe på nettsiden. Kan fortsatt kjøpe biletter på nett om jeg vil. Leste en plass, mulig Apollo, at luftrommet over Ukraina er stengt. Merkelig at noen sier noe og andre ingenting.
Gjest Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Er nok ikke lenge før noen påstår at det var USA som skjøt ned det flyet for å legge skylden på russere, for så å ha unnskyldning til å dra bort dit å krige litt.. er bare skrudde folk som tenker slikt,eneste konspirasjonen jeg tror på er JFK saken xD resten er bare bullshit.
fish Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Det er advarselskilt i dusjen her.. HMS på høyt nivå?
awt Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jepp. HMS er greit nok det, men en gang eller fem blir det litt for dumt... fish reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jepp. HMS er greit nok det, men en gang eller fem blir det litt for dumt... Så du får låv til å ha mobil med deg ut? Ser ut som det er det du tar bilde med vertfall, er vell en del plasser det ikke er låv? Sent from my iPad using Tapatalk HD
awt Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Nei, er nok ikke lov det her. Er vel kun Draugen som tillater det på norsk sokkel (samt noen flytere). Bildet er tatt med en iPad. Haukefer reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ipad uten simkort er tillatt der en jeg kjenner jobber. Ipad med simkort må bli igjen på land.
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 er bare skrudde folk som tenker slikt,eneste konspirasjonen jeg tror på er JFK saken xD resten er bare bullshit. Tror du at JFK ble drept av russerene? at Oswald var betalt av dem? Tvilsomt, like tvilsomt som teoriene at han ble drept av sine egene av forskjellige grunner. Må dog legge til at teoriene om at Hitler ikke skøyt seg i 1945 men levde helt til 1962 er interessant, samt hva som foregår under bakken på Area 51 er interessant. Uten at jeg tror på noen av delene Martin1993 reagerte på dette 1
majuz Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Er nok ikke lenge før noen påstår at det var USA som skjøt ned det flyet for å legge skylden på russere, for så å ha unnskyldning til å dra bort dit å krige litt.. Alt er da mulig? http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
wicky124 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jeg vil bli presidenten i Usa en gang..så jeg kan lese den hemmelige boka med alt usa har skjult...angående drap og aliens og area51 etc.. Shattered reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Jeg vil bli presidenten i Usa en gang..så jeg kan lese den hemmelige boka med alt usa har skjult...angående drap og aliens og area51 etc.. Ja jeg tror det er mye USA har skjult for resten av verden, hadde absolutt vært artig å snoka litt rundt i gangene inne på Area 51. Om det er romvesner, hemmelig teknologi, utvikling av krigsmateriell eller annen forskning så hadde det vært artig å få en pekepinn på hva de holder på med. Ellers kan vi ikke annet enn å konspirere og gjette De sier jo det at om USA skulle avslørt alt de sitter inne med å måtte verdenshistorien skrives kraftig om...
Gjest Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Tror du at JFK ble drept av russerene? at Oswald var betalt av dem? Tvilsomt, like tvilsomt som teoriene at han ble drept av sine egene av forskjellige grunner. Må dog legge til at teoriene om at Hitler ikke skøyt seg i 1945 men levde helt til 1962 er interessant, samt hva som foregår under bakken på Area 51 er interessant. Uten at jeg tror på noen av delene jeg vil jo ikke si at jeg tror på det direkte, men masse tvilsomme hendelser den dagen dere burde også se filmen JFK, med kevin costner, skikkelig bra film.
Anbefalte innlegg