Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne passer vel til BmwSauce

attachicon.gifimage.jpg

har gode minner med de våpnene der xD  må man ikke være over 21 for å jakte? er det jeg har hørt

Skrevet

Du kan dra på jakt når du er 16, såfremt jegerprøven er bestått.
Du kan også få disposisjon til å eie våpen når du er 16.
Man kan også bli med på jakt fra man er 14.

Skrevet

Tror du vet litt for lite :)!

Altfor lite..

har gode minner med de våpnene der xD  må man ikke være over 21 for å jakte? er det jeg har hørt

14 for å jakte, 16 for å eie våpen.
Skrevet

Haha. Du er altså noe for deg sjøl :D

Skrevet

Er for varmt her nå ja.

post-49693-0-75568200-1406220510_thumb.j

Mitt første våpen (halvatomatisk hagle) tok det ca 1 uke fra jeg starta peosessen til jeg hadde hagla hjemme.

Pistoler tar det mye lenger tid og få seg selv. De er "farligere" enn en rifle :P

Snakker ikke om ulåvlig anskaffelse. Det kan sikkert gjøres på dagen.

Skrevet

Tviler, er ikke første gang slike trussler kommer, anyways så bor jeg i kjedelige Grenland.. :P

Du må huske på at vi har 2 relativt store industriparker, begge med STORE tanker med mye snadder i. :)

Skrevet

Edit: Jeg fjernet litt innlegg her. Alle var ikke like useriøse/"teite", og ingenting er personlig, men de hadde en viss sammenheng. Slike diskusjoner kommer sjelden noen vei, og ender bare opp i tullball.

Skrevet

Bør vell ikke slite med oljetrykk selv om man står i bakke da(vertfall når du har så mye på pinnen) :P

Kan vell være tegn på dårlig pumpe? bare synsing det her da :P

Samme jeg frykta...

Får man lest av hva grunnen til at den tente var? lyste ikke, bare blinka jævli fort, som en sensor slo inn og ut, evt dårlig kontakt..

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Dere som jobber i industrien i Grenlandsområdet, åssen er det med jobbmarketed der? Er det bruk for folk eller er d ikke noe å satse på? Går industrimekaniker nå, og vurderer å gå teknisk fagskole hvis d ikke blir noe av offshore-planene :)

Skrevet

Åja, jobber selv på PVC'n :)

Åja hehe:) Har dere gjort noe "tiltak" da?:P

Dere som jobber i industrien i Grenlandsområdet, åssen er det med jobbmarketed der? Er det bruk for folk eller er d ikke noe å satse på? Går industrimekaniker nå, og vurderer å gå teknisk fagskole hvis d ikke blir noe av offshore-planene :)

Tja vi har jo mange mekanikere( fast ansatte og mange innleide fra Bilfinger osv) 

Bare ikke gå Lab som jeg gjorde... Nesten umulig og få jobb

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...