Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så herlig å se manchester United ødelegge motstandere igjen  :D 10 mål på 1 og halv match, gleder meg til sesongstart. 

Skrevet

Japp, men spørs om det ligger i motorstyring at høyere ladetrykk tillates ved tynnere luft da? :P

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

På biler som har luftmassemåler, måler den tettheten mellom luftmolekylene (hvor tynn luften er). Der endrer den innsprøytningen ut ifra disse verdiene. Motorstyring øker ikke ladetrykket.

På biler som har luftmengdemåler vil den ikke kunne måle hvor tynn luften er å vil derfor ikke endre innsprøytning ved for tynn luft.

Skrevet

De finnes ikke litt like Style 332 engang. Dette er replicaversjoner av Concept CS fra 2007.

Takk for info :) Har irritert meg siden i går at jeg ikke kunne finne ut hva disse felgene heter, jeg synes de er veldig fine men er skeptisk hvis det skulle være noe billige greier. Han som har dem er iallfall veldig fornøyd og jeg har selv kjørt akkurat denne bilen på disse felgene :)

Skrevet

Nei, den er solgt... En som har stått i en garasje i mange mange år, starter ikke men ser visst 99 % strøken ut. Så hvis den informasjonen stemmer, så blir jeg lykkelig! Og eier av en blå FZ! ;)

Skrevet

dyqurara.jpg

Awesome! Jeg har også en blå og hvit, mangler litt deler og ser generelt ganske shabby ut. Skal pusse den opp i vinter :) Hermanoo90 sin meget flott fz til venstre, min til høyre ;)

Skrevet

Ja, det er det. Plutselig er 50 km/t mer enn nok.

Dette er broren min sin, faren min har en mørkere blå.

post-45412-0-78443200-1406463817_thumb.j

Har mange timer på de, både sommer og vinter. Jeg satte på rattlåsen en gang utenfor bensinstasjonen. La oss si at jeg glemte det da jeg skulle dra. Gikk rett i bakken :D!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...