Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn for å toppa heile driden så ble min bil solgt igår. 26.300,- + omreg inkludert ett nytt takstativ.

Så uansett om den var "fryktelig overpriset, aaaalt for høy km, og utstyrsløs" (dine ord forresten) så var den vel strengt tatt ganske riktig priset, heller litt for billig. Var 4stk som var interessert, første med penger fikk den.

:)

BURN på adivass! :)

Noen her som jobber i SRC ?

Håper jeg nå får meg en tur offshore i dette firmaet imorgen :)

Skrevet

Skulle han ikke ha 25 for den? bare lurer... jeg krever bevis! Kontrakt og info til ny eier så vi kan dobbeltsjekke samt bilde av pengene du mottok! :P

Skrevet

Skulle han ikke ha 25 for den? bare lurer... jeg krever bevis! Kontrakt og info til ny eier så vi kan dobbeltsjekke samt bilde av pengene du mottok! :P

Haha, du kan få bilde av nettbanken når pengene er kommet inn ;) Bare så ikke adivass tror jeg lyger :))
Skrevet

Nye muligheter i dag! Ringte en gubbe på 58 år som hadde en FZ han skulle selge! :D

Venter nå på bilder, og henter den på søndag hvis den er like fin som foreskrevet. Får den for 6000,-. Det er ikke sånn megabillig, men hvis den er fin er den helt klart verdt det!

http://www.vg.no/rampelys/musikk/justin-bieber/her-angriper-orlando-bloom-justin-bieber/a/23263869/

Synd Bieber ikke... Fikk seg et ordentlig slag midt i fleisen! :)

Skrevet

Haha, etter 100 år gikk det plutselig opp for meg at autoDB står for AutoDataBase :D

Vel, jeg har enda ikke tenkt den tanken! :P Haha.

Skrevet

Haha, etter 100 år gikk det plutselig opp for meg at autoDB står for AutoDataBase :D

Vel, jeg har enda ikke tenkt den tanken! :P Haha.

Ikke alene der altså! :P

Skrevet

Noen her som var klar over det da? Tanken har ikke streifet meg en gang ;P Har tenkt at det kunne være DB, som i dekningsbidrag, men aldri som i database :P

Skrevet

Mye smårust skjemmer, og jeg synes felgene blir for store. Ser litt Gatebil ut, men for all del - pen bil.

Hadde jeg vurdert den der hadde jeg satt på mindre felger, og antageligvis spandert en omlakkering i polen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...