Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sikkert være med på slik Oslo-treff :) Kan backe opp 316 med en VW til sånn at han ikke føler seg alene (med mindre han skal kjøre 2002en) :P

Kommer i rustbørsa(Merc) isåfall :o

Skrevet

Tror ikke sangen hadde noe å si. Hadde det vært en sang av Linkin park hadde sikkert bjørnen reagert på samme måte.

Har forresten lest at han har vekket en fyr i fra koma en gang for ikke så lenge siden. Så han har redda folk før.

Fyren lå i koma i ca 40 dager etter en bilulykke. Ingen tegn til liv i han og de regnet med han aldrig ville våkne.

Kona hadde satt inn en radio på rommet for at han skulle ha litt lyd.

På radioen spilte de en jostein låt

Mannen våknet da brått fra koma for og få skrudd av den jævla sangen. Siden har fyren vært frisk og rask og levd livet som han gjore før ulykken.

Husker ikke hvor jeg leste dette. Men tror det også var en nettavis.

Skrevet

Så, nå venter jeg på en kebabtallerken, nomnom!

http://www.tv2.no/2014/08/05/nyheter/utrolige-historier/5873689

Dette må være Jostein Bever sin første gode gjerning i verden.

Når til og med dyr reagerer med å rømme så burde det være ett klart hint om at det kanskje er på tide å gi seg, JB (ja jeg vil ikke skrive navnet hans) står ikke særlig høyt i kurs om dagen og det har han kun seg selv å takke for.

Skrevet

Noen som er gode på data/mobil her? Fruens Samsung S3 vil ikke koble seg mot dataen over usb, Jeg får kontakt til lading men får opp "ukjent USB-enhet". Mine to S2 og S3 fungerer helt fint, har prøvd på flere maskiner. 

Er det noe med innstillinger på telefonen? Jeg har forsøkt å lete gjennom samtlige menyer under innstillinger men finner ingenting. Skulle gjerne fått tømt ut litt bilder og tatt backup av den.

Skrevet

Tror ikke sangen hadde noe å si. Hadde det vært en sang av Linkin park hadde sikkert bjørnen reagert på samme måte.

Har forresten lest at han har vekket en fyr i fra koma en gang for ikke så lenge siden. Så han har redda folk før.

Fyren lå i koma i ca 40 dager etter en bilulykke. Ingen tegn til liv i han og de regnet med han aldrig ville våkne.

Kona hadde satt inn en radio på rommet for at han skulle ha litt lyd.

På radioen spilte de en jostein låt

Mannen våknet da brått fra koma for og få skrudd av den jævla sangen. Siden har fyren vært frisk og rask og levd livet som han gjore før ulykken.

Husker ikke hvor jeg leste dette. Men tror det også var en nettavis.

Står overalt på nettet, 9gag osv. Er sannsynligvis ikke sant :P

Skrevet

Passer ikke denne helgen for meg..Skal en snartur til bergen så er vel ikke hjemme før sent søndag kveld dessverre... men onsdag torsdag og mandag - fremover går helt fint :)

Skrevet

Hørte en skikkelig bra sang på radioen idag, fikk helt dilla på den, fant ut i ettertid at det er one direction sang, feeling a little gay xD

Skrevet

Traff på denne på korttidsparkeringen på Oslo Lufthavn!

post-45412-0-05809900-1407297060_thumb.j

post-45412-0-49688900-1407297087_thumb.j

post-45412-0-34702500-1407297102_thumb.j

post-45412-0-91534400-1407297115_thumb.j

Kan vel ikke være helt fattig han som eier denne!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...