Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Ja! Men fy fader så mye jalla hvitvaskingssjapper det finnes i Oslo. En kollega skulle på død og liv ha tak i en høggammel Pajero, og vi skulle selvfølgelig besøke de største negersbutikkene i Oslo for å prøvekjøre gjennomrustede gamle slitere. Du vil ikke tro hvor jævlig det ser ut hos enkelte av disse Abdulla Mohammed-folka, her snakker vi 2-300 vrak som står henslengt uten skilt, møkkete og jævlige, kontoret består av en Moelvenbrakke uten tak, og med vegg til veggteppe som lukter en blanding av gammel sur neger og kebab (hva lukter det?). Han skulle prøvekjøre en Opel Frontera (fant ingen Pajero) på en SKIKKELIG shabby plass, jeg er den dag i dag glad for at vi kom der i fra med livet i behold... Noen uker etterpå leste vi VG om hvitvasking i bruktbilbutikker i Oslo med bilde fra nettopp den "butikken". haha jeg synes du dro den litt over streken der med ordbruken Men jeg er enig i resten du sier. Du finner utrolig mange shabby bilselgere i Oslo området. Jeg har vært hos de aller fleste i Ensjø området, og må si jeg ikke skjønner meg på hvordan noen av forhandlerne i ensjø området i det hele tatt klarer å få solgt biler. Enten er bilen fin, og selgeren er et rassehøl, eller motsatt. Husker jeg skulle kjøpe min aller første bmw. Var en e46 318i (STRØKEN!) som lå til salgs hos Bilinvest. Tok med meg pappa da han har peil på kjøp av bruktbiler. Han tok en nøye prat med selger over tlf, og spurte om vi kunne komme og se og prøvekjøre bilen. Selger virket veldig hyggelig, og var keen på å la oss se og prøvekjøre bilen. Da vi kom dit skjedde det motsatte. Han satt i et hjørne og var ikke behjelpelig. Vi tok ihvertfall en nøye titt på bilen, og spurte etterhvert om vi kunne prøvekjøre bilen. Det ville han ikke. Han ville se om vi hadde råd til bilen først før han lot oss prøvekjøre bilen. Endte med at vi dro fra en strøken 318i. Per dags dato er jeg glad at vi dro fra den. Den var super overprisa (150.000), og hadde liten og slapp motor. Bortsett fra det var den strøken og nydelig.
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 ... negerbutikkene ... Abdulla Mohammed-folka ... blanding av gammel sur neger ... Dude, håper for din skyld at du ikke snakker sånn i dagligtalen, for her jeg hadde jeg reagert litt (og sikker mange andre i Oslo også) Og hvis du går for å handle vrak, så er det kanskje ikke så rart at utsalgsstedet også ser ut som et vrak... Kattlikzm reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 haha må innrømme at jeg lo litt der Screen Shot 2014-08-07 at 21.17.11.png okey...er du en zionist eller no? blar tilbake til 3 år gamle innlegg...?
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Dude, håper for din skyld at du ikke snakker sånn i dagligtalen, for her jeg hadde jeg reagert litt (og sikker mange andre i Oslo også) Og hvis du går for å handle vrak, så er det kanskje ikke så rart at utsalgsstedet også ser ut som et vrak... La han være.... homofile jøder med røde biler pleier som regel å bli gretne når de får mensen
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 AHAAHAHAHA! Kom på en god historie! Sitter her og dør av latter hahaha Husker jeg og en kompis var inne på Ensjø bilsenter (Heter også Furuset car senter av en eller annen grunn) for å se på en e46 318i. Dette var min første e46 jeg skulle prøvekjøre, så jeg visste veldig lite om bilen. Dette sa vi til selger, og gjett om han prøvde å lure oss! hahaha. Han begynte å finne på ekstrautstyr og funksjoner. Husker blant annet han sa at om man tok nøkkelen på e46 og scannet den i en datamaskin, så ville den vise hvor mange kilometer den har kjørt. Gjett om jeg og kompisen min fikk en god latter etterpå! hahah. Så da vil også hjemnøkkelen min vise hvor mange ganger jeg har åpnet døra i løpet av dens levetid? . Dette var en bil fra 1999 med ingen ekstrautstyr. Merrushe reagerte på dette 1
316 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Neger er ikke noe skjellsord. At de var gamle og luktet vondt er det heller ikke noe galt med, sånn isolert sett... Tok kanskje litt i, men for meg så virket det faktisk sånn da jeg var der! Du trenger ikke kalle meg for jøde Wicky, er ikke det. En neger er en neger, uansett om du skurer han i salmiakk. M|Fjeld og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 okey...er du en zionist eller no? blar tilbake til 3 år gamle innlegg...? Yessir! Neida. Satt bare og så på gamle showoff innlegg, og fant deg og reef89 sin morsomme samtale Lite å gjøre idag, skylder på alt for lang sommerferie.
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Sommerferie ja... skulle ønske jeg hadde det...at jeg gikk på skolen enda.... Kattlikzm reagerte på dette 1
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Neger er ikke noe skjellsord. At de var gamle og luktet vondt er det heller ikke noe galt med, sånn isolert sett... Tok kanskje litt i, men for meg så virket det faktisk sånn da jeg var der! Du trenger ikke kalle meg for jøde Wicky, er ikke det. En neger er en neger, uansett om du skurer han i salmiakk. Du kan mene det, og det kan være så sant som mulig, men anbefaler likevel å ikke kalle en neger for en neger i Oslo. Ordets betydning er en ting, men om det er ladet med negative konnotasjoner slik ordet faktisk er, så kan det få konsekvenser. Det blir akkurat som om du skulle kalt ei fremmed dame i Oslo for kjerring. Det ordet er norrønt og betyr noe som "gift dame" og er helt uskyldig i dine trakter, men i Oslo ville jenter flest (som du ikke kjenner personlig) tatt det skikkelig opp med deg. Jeg gidder hvertfall ikke ha noe med folk å gjøre som sier "var i en negerbutikk", "lukta neger og kebab" o.l. Hadde tatt seg ut om noen hadde kalt meg for pakkis og etterpå sagt "nei nei men vent a, det er jo bare en forkortelse for pakistaner" - for å si det sånn. wicky124 og Kattlikzm reagerte på dette 2
316 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Kjenner mange negere og pakistanere og pleier å tulle med de om det... Det går bra det... Har ikke noe i mot noen folkeslag eller farger jeg! Med det avslutter jeg denne "debatten" da den sporet helt ut av poenget.
Robkill Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Etter litt stell er den klar for en Bergenstur nye foringer og 17" gjorde ny bil! E61 er sannelig nydelige å kjøre org. axept og 316 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 haha jeg synes du dro den litt over streken der med ordbruken Dude, håper for din skyld at du ikke snakker sånn i dagligtalen, for her jeg hadde jeg reagert litt (og sikker mange andre i Oslo også) Nå må dere faen meg gi dere, må da være lov å si såpass... Alt skal være så forbaska ømfintlig og man må ikke bruke "n" ordet, pokker heller sier jeg. Provoserer meg litt hvordan ting har blitt og hvor tolerante vi skal være, ikke lov å si noe som helst negativt i sammenheng med innvandrere.
awt Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Denne diskusjonen er det ikke noe poeng i å ta her, da det fort kan ta litt av. Vennligst la 316s ord være de siste. 316 og Kattlikzm reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg