Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
funny-facebook-fails-she-better1.jpg

Hehehe... det er mer sant i dette enn mange tror. Det er derfor det heter seg at man hverken kan leve med eller uten et skikkelig kvinnfolk. Bak enhver stor mann står det en enda større kvinne. Livet er litt merkelig på den måten... :)

Skrevet

pungterte på vei til jobb idag!

Fy faen stressa!**

fikk haik sånn at jeg fikk henta e36n med nytt dekk og jekk

wok9rx9qau252diaxe22.jpg

Skrevet
Drømmebruksbilen min til salgs i Norge :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28478208

7-serie i F01-karrosseri med xDrive og kraftig diesel. Riktig farge på eksteriør, interiør kunne vært beige/brunt- ellers helt fantastisk pent designa interiør etter min smak :) Nice nice 8) Den modellen er så lekker på veien - elsker rompa, ser helt crazy designa ut, som rett ut fra konsept-BMW!

Men tror ikke jeg hadde tålt imagen (oppmerksomheten) til den, egentlig, om jeg hadde hatt penger nok (den blir vel billig nok om et tiår eller to!). Jeg tenker hvertfall kriminiminell når jeg ser den, hehe, og jeg som er så snill så ;) Men igjen så er 7 et sterkt lykketall hos meg og det hadde vært veldig gøy å hatt en 7-er en gang. Liker egentlig bare E38 og denne (sorry wicky12345) :)

Enig, enig der noekult.

Men den trenger litt mer hjul og litt mindre bakkeklaring, som denne på 22 tommere:

yhbdezcyljx682rvwv1u.jpg

Er forøvrig bare 40 mm senk på denne i følge Hamann, er jo skikkelig kjørbart også da :)

Syns ikke de felgene passa helt, eller så så den veldig tøff ut med senk (og kjørbar!).

Drømmebruksbilen min til salgs i Norge :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28478208

7-serie i F01-karrosseri med xDrive og kraftig diesel. Riktig farge på eksteriør, interiør kunne vært beige/brunt- ellers helt fantastisk pent designa interiør etter min smak :) Nice nice 8) Den modellen er så lekker på veien - elsker rompa, ser helt crazy designa ut, som rett ut fra konsept-BMW!

Men tror ikke jeg hadde tålt imagen (oppmerksomheten) til den, egentlig, om jeg hadde hatt penger nok (den blir vel billig nok om et tiår eller to!). Jeg tenker hvertfall kriminiminell når jeg ser den, hehe, og jeg som er så snill så ;) Men igjen så er 7 et sterkt lykketall hos meg og det hadde vært veldig gøy å hatt en 7-er en gang. Liker egentlig bare E38 og denne (sorry wicky12345) :)

Enig i den igrunn... E65 designet trenger tilvenning...jeg elsker designet men var ikke fornøyd med frontlyktene i starten...E38 er utrolig vakker! Og ja..sjuer gir "automatisk" gangster stempel på sjåføren...ikke bra..

Er wicky124 (as in mercedes w124 som jeg var superfan av tidligere)

Min drømmebil ligger også på nett... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28417735

Hadde vært noe å bytte ut e65 med den der... (bilen ble kjøpt fra haugenstua bilauksjon for ca 700tusen... )

Jeg klarer ikke å tilvenne meg E65 uansett :P De... er seg selv. Småstygge VIP-limoer :)

Husker den du linker til, du la ut den tidligere også. Helt sjukt at noen fanga den opp til 700.000!! Tror jeg må begynne å dra på auksjoner selv når jeg begynner å få penger til overs... Husker en kis som kjøpte 10 stk. Yariser da de var nye for mange år siden, på auksjon, til 1 million. Han solgte de en og en til 2 millioner totalt... :shock: Men sånn er det alltid, har man spenn, er det lett å tjene spenn.

Vet at det er wicky124, bare kødda med deg :)

pungterte på vei til jobb idag!

Fy faen stressa!**

fikk haik sånn at jeg fikk henta e36n med nytt dekk og jekk

http://images.bimmers.no/files/wok9rx9qau252diaxe22.jpg

Jeg blir bare haiket av 1.6-litere og NAF :lol: Pungterte varebilen selv i forrige uke. Var en spiker i dekket for faen... Heldigvis fiksa den lokale kurder-jallasjappa på Rosenhoff pungteringen til litt over en hunderlapp så det gikk bra!

Skrevet

man tjener penger ved å ha penger...Ja er ganske sykt den gikk til en SÅ lav pris... E65 facelift er vel ganske mye penere må jeg si...den er faktisk større enn F01...utrolig nok.. ;)

Skrevet

Er enig i at de felga ikke var det beste på bilen, men jeg gadd ikke lete etter andre :)

Men felga må være store, fant en med 20 tommere, og det så ut som ballongdekk faktisk. sykt!

Skrevet

dekkprisen er ganske kvalm egentlig... Ok dekk i 22toms koster vel rundt 7995kr...pr stk fra dekkmann...og det er litt vel drøyt da man får komplett 22toms felgpakke for mellom 15-25tusen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...