Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg ser den, er jo en 25 år gammel konstruksjon og en nyere bil med garanti er jo tryggere. Men når det er sagt så finnes det værre biler å bikke 200 000 km med enn din meget velholdte E34 :) Selg Transporteren og behold denne i tillegg til 520en ;)

hehe, har vært inne på tanken, men transporteren kan jeg være grisete med, og ikke være så nøye. tør ikke å la 520`n bli arbeidsbil :P

Skrevet

Skal kjøre fra Stavanger til Tromsø på torsdags morgen. Planlegger å kjøre til Trondheim første dagen.

Noen som har kjørt denne strekka før, og vet hvordan det er lurt å dele Trondheim-Tromsø ruten opp? Planlegger å ha en overnatting på den strekningen også.

Eventuelt en annen måte å dele ruta opp på?

Blir kos dette i E34'en :)

Skrevet

Mo i rana ;)

Sikta deg inn på midten ja :P

Tror jeg får prøve å kjøre så langt som mulig etter Trondheim på fredagen, for å få en roligere etappe på lørdagen.

Skrevet

Skal kjøre fra Stavanger til Tromsø på torsdags morgen. Planlegger å kjøre til Trondheim første dagen.

Noen som har kjørt denne strekka før, og vet hvordan det er lurt å dele Trondheim-Tromsø ruten opp? Planlegger å ha en overnatting på den strekningen også.

Eventuelt en annen måte å dele ruta opp på?

Blir kos dette i E34'en :)

Hvis du skal overnatte, ta det på Fauske. Er egentlig ikke nødvendig med overnatting fra Trondheim til Tromsø da..:P
Skrevet

Mo i rana ;)

Har ufattelig mange netter i Mo i Rana, Fauske og Mosjøen. Hadde valgt å sove i Mosjøen tror jeg, trivelig der. Spise middag på Milano og rusle bort i gamlebyen og ta en pils!

Skrevet

Jeg må bytte en gummiforing på bærearmen, men siden den må presset ut av bærearmen, og presse ny inn så tenkte jeg å kjøpe komplett bærearm med foringer og alt. Det ser ikke ut som GSbildeler har komplett, så må bli KOED.

Ser dette delenummeret riktig ut?: 31126758513S

Og vet dere hva kvalitet "S" betyr? :)

Er en stund siden jeg har bestilt derfra, hvor lang tid pleier de å bruke når delene er på lager? :)

(Svar gjerne på pm)

Skrevet

Jeg må bytte en gummiforing på bærearmen, men siden den må presset ut av bærearmen, og presse ny inn så tenkte jeg å kjøpe komplett bærearm med foringer og alt. Det ser ikke ut som GSbildeler har komplett, så må bli KOED.

Ser dette delenummeret riktig ut?: 31126758513S

Og vet dere hva kvalitet "S" betyr? :)

Er en stund siden jeg har bestilt derfra, hvor lang tid pleier de å bruke når delene er på lager? :)

(Svar gjerne på pm)

"S" lurer jeg om på står for sett, samlepakke e.l. For har bare set det bak deler i kit, komplett, alt inkludert. F.eks. Fangere som inkluderer gitter, deksler og tåkelykter.

Regn med 5-10 dager, lagervare eller ei :P Pleier å få det meste innen en arbeidsuke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...