noekult Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Lenge til 32.000 kr. for et sett med dekk blir aktuelt her i gården...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 vel....dine ferrari-felger med dekk koster vel en del
knut_olestad Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Som tidligere nevnt i tråden hadde jeg ett sett OZ-racing magnesium senterboltfelger liggende her, han som eide dem bare flira når jeg spurte hva de kosta.. 20 tommers dekk er jo blitt billige i forhold til hva de kosta for bare 3-4 år siden, så prisen på 20+ vil nok synke med årene den og. Husker jo da 17 tommere begynte komme, dekka var skamdyre, nå får man dem for under 1000 lappen for kvalitetsdekk.
Fredrik Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Husker en kis som kjøpte 10 stk. Yariser da de var nye for mange år siden, på auksjon, til 1 million. Han solgte de en og en til 2 millioner totalt... Men sånn er det alltid, har man spenn, er det lett å tjene spenn. Jeg har en bekjent som gjorde dette nummeret på slutten av 80-tallet med Mitsubishi Pajero. På veien der han bodde på Snarøya sto det linet opp nesten 40 stk. lange Pajeroer. Jeg mener å huske at bakgrunnen for stuntet var noen regelendringer vedr. varebiler og en sittebenk bak (man kunne lovlig kjøre 4 stk. i varebilene). Vel... min bekjente, som er tannlege, dro inn noen millioner kroner i løpet av et par hektiske sommeruker og flyttet til Marbella i Spania. Der åpnet han og konen, som er tannteknikker, ny praksis blandt stedets mer etablerte beboere. Jeg besøkte ham der nede og jeg må ærlig si at jeg ble relativt overrasket da jeg oppdaget at en av de nærmeste naboene var selveste Sean Connery.
FredrikE24 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Wicky, var du ute å kjørte forbi Minnesund nordover igår? passerte en kliss lik bil!
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Jeg blir bare haiket av 1.6-litere og NAF Pungterte varebilen selv i forrige uke. Var en spiker i dekket for faen... Heldigvis fiksa den lokale kurder-jallasjappa på Rosenhoff pungteringen til litt over en hunderlapp så det gikk bra! E30en er Kim sin bil som har pungtert. E36en er bilen han returnerte med etter haikingen.
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Wicky, var du ute å kjørte forbi Minnesund nordover igår? passerte en kliss lik bil! gjorde nok ikke det as..lengste jeg kjørte igår var til nationalteateret...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Skjønnheten ligger i øynene som ser... eller? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29203332
noekult Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 vel....dine ferrari-felger med dekk koster vel en del Ja, jeg gleder meg "Ferrari-priser". Han ene hadde Challenge Stradale (som selvsagt er flere liga over den jeg prøver å ta inn i Norge) og hadde ødelagt en plastbit under bilen. Ringte Ferrari, de skulle ha 2000 $ - for noe som enhvert idiot kan støpe selv om han klarer å støpe noe som helst. De kan være harde... Som tidligere nevnt i tråden hadde jeg ett sett OZ-racing magnesium senterboltfelger liggende her, han som eide dem bare flira når jeg spurte hva de kosta.. 20 tommers dekk er jo blitt billige i forhold til hva de kosta for bare 3-4 år siden, så prisen på 20+ vil nok synke med årene den og. Husker jo da 17 tommere begynte komme, dekka var skamdyre, nå får man dem for under 1000 lappen for kvalitetsdekk. Det er gode nyheter hvertfall. PS. Jeg er ikke gammel nok til å huske det Husker en kis som kjøpte 10 stk. Yariser da de var nye for mange år siden, på auksjon, til 1 million. Han solgte de en og en til 2 millioner totalt... Men sånn er det alltid, har man spenn, er det lett å tjene spenn. Jeg har en bekjent som gjorde dette nummeret på slutten av 80-tallet med Mitsubishi Pajero. På veien der han bodde på Snarøya sto det linet opp nesten 40 stk. lange Pajeroer. Jeg mener å huske at bakgrunnen for stuntet var noen regelendringer vedr. varebiler og en sittebenk bak (man kunne lovlig kjøre 4 stk. i varebilene). Vel... min bekjente, som er tannlege, dro inn noen millioner kroner i løpet av et par hektiske sommeruker og flyttet til Marbella i Spania. Der åpnet han og konen, som er tannteknikker, ny praksis blandt stedets mer etablerte beboere. Jeg besøkte ham der nede og jeg må ærlig si at jeg ble relativt overrasket da jeg oppdaget at en av de nærmeste naboene var selveste Sean Connery. Kul historie. Sean Connery ser forøvrig like bra ut som gammal gubbe som noen gang før! Jeg blir bare haiket av 1.6-litere og NAF Pungterte varebilen selv i forrige uke. Var en spiker i dekket for faen... Heldigvis fiksa den lokale kurder-jallasjappa på Rosenhoff pungteringen til litt over en hunderlapp så det gikk bra! E30en er Kim sin bil som har pungtert. E36en er bilen han returnerte med etter haikingen. Da så
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 vel....dine ferrari-felger med dekk koster vel en del Ja, jeg gleder meg "Ferrari-priser". Han ene hadde Challenge Stradale (som selvsagt er flere liga over den jeg prøver å ta inn i Norge) og hadde ødelagt en plastbit under bilen. Ringte Ferrari, de skulle ha 2000 $ - for noe som enhvert idiot kan støpe selv om han klarer å støpe noe som helst. De kan være harde... Som tidligere nevnt i tråden hadde jeg ett sett OZ-racing magnesium senterboltfelger liggende her, han som eide dem bare flira når jeg spurte hva de kosta.. 20 tommers dekk er jo blitt billige i forhold til hva de kosta for bare 3-4 år siden, så prisen på 20+ vil nok synke med årene den og. Husker jo da 17 tommere begynte komme, dekka var skamdyre, nå får man dem for under 1000 lappen for kvalitetsdekk. Det er gode nyheter hvertfall. PS. Jeg er ikke gammel nok til å huske det Husker en kis som kjøpte 10 stk. Yariser da de var nye for mange år siden, på auksjon, til 1 million. Han solgte de en og en til 2 millioner totalt... Men sånn er det alltid, har man spenn, er det lett å tjene spenn. Jeg har en bekjent som gjorde dette nummeret på slutten av 80-tallet med Mitsubishi Pajero. På veien der han bodde på Snarøya sto det linet opp nesten 40 stk. lange Pajeroer. Jeg mener å huske at bakgrunnen for stuntet var noen regelendringer vedr. varebiler og en sittebenk bak (man kunne lovlig kjøre 4 stk. i varebilene). Vel... min bekjente, som er tannlege, dro inn noen millioner kroner i løpet av et par hektiske sommeruker og flyttet til Marbella i Spania. Der åpnet han og konen, som er tannteknikker, ny praksis blandt stedets mer etablerte beboere. Jeg besøkte ham der nede og jeg må ærlig si at jeg ble relativt overrasket da jeg oppdaget at en av de nærmeste naboene var selveste Sean Connery. Kul historie. Sean Connery ser forøvrig like bra ut som gammal gubbe som noen gang før! Jeg blir bare haiket av 1.6-litere og NAF Pungterte varebilen selv i forrige uke. Var en spiker i dekket for faen... Heldigvis fiksa den lokale kurder-jallasjappa på Rosenhoff pungteringen til litt over en hunderlapp så det gikk bra! E30en er Kim sin bil som har pungtert. E36en er bilen han returnerte med etter haikingen. Da så HEhe stemmer!
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Husker i 2001 da jeg kjøpte min første merce...8x17toms felger...var visst sykt tøft..og ganske så dyrt for dekk...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 egentlig..ganske fasinerende å sitte å se på hurtigruta på nett mens man er på jobb...
Kjexx Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/20/tema ... /16947506/ Tøff!
Jordfræsar Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Elsker kommentarfeltet. Faens idioter i landet her... 1 av de 10 norske bud. "Ikke la andre unne seg noe du ikke har!"
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Elsker kommentarfeltet. Faens idioter i landet her... 1 av de 10 norske bud. "Ikke la andre unne seg noe du ikke har!" Hehe blir Flau når jeg leser kommentarfeltene på alle nettaviser! er så mye rare folk her i norge, rart at landet går rundt
Anbefalte innlegg