Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var omvendt ja, tok litt feil der da :)

fort gjort ;)

store navi, med skinnseter, xenon og hengerfeste 2delt rollo i bagasjerom. multifunksjonsratt. blåtann, klargjort for tlf :)

Skrevet

Ingen som kjenner noen i Elverum som kunne leid ut et bosted i et par mnd? :)

Er helg for meg nå, var ute og tok meg tre pils i går og ;)

Skrevet

Det der mener jeg blir for feigt. På samme måte som noen prøver å framprovosere farten din. Har skjedd meg ett par ganger her nede hvor UP har hengt seg på bakfangeren min omtrent, virkelig prøvd for å få meg opp i fart. Da jeg ble stoppet spurte jeg om det virkelig var nødvendig og ligge helt oppi meg på den måten og provosere, ingen respons på det. (Kjørte ikke for fort, de unnskyldte det hele med rutinekontroll.)

Skrevet

Det der mener jeg blir for feigt. På samme måte som noen prøver å framprovosere farten din. Har skjedd meg ett par ganger her nede hvor UP har hengt seg på bakfangeren min omtrent, virkelig prøvd for å få meg opp i fart. Da jeg ble stoppet spurte jeg om det virkelig var nødvendig og ligge helt oppi meg på den måten og provosere, ingen respons på det. (Kjørte ikke for fort, de unnskyldte det hele med rutinekontroll.)

Når det skjer, skal du trykke på bremsen. Smeller det, sier du bare "så du virkelig ikke kattepusen som løp over veien?!" Unødvendig å legge seg helt oppi, vet det er mange sure gubber som pleier å gjøre dette i sine tøffe, feite SUV'er.

Skrevet

Ren og skjær tullkjøring. De sier stadig vekk i media at de IKKE er ute etter å provosere frem forbrytelser også videre, særlig det... :)

Skrevet

Ren og skjær tullkjøring. De sier stadig vekk i media at de IKKE er ute etter å provosere frem forbrytelser også videre, særlig det... :)

Media er media. Stoler du på det media sier, er det kun deg selv du lurer :P

Skrevet

Media er media. Stoler du på det media sier, er det kun deg selv du lurer :P

Det er vel ikke så mye å lure på akkurat i denne saken, hvor bilde er vist og UP sjefen bekrefter episoden og legger seg flat.

Skrevet

Bud på 1000 på klokka wicky. Er ganske rimelig det og ass...

attachicon.gifWP_20140814_001.jpg

Tror jeg betalte 2500 for mi nixon ferdig levert på døra helt ny ifra USA :P

Vilt hva man sparer på handle der i forhold til butikkene her, koster jo sånn 5500 her.

Skrevet

Hvordan har jeg 5 gullstjerner på profilen min, når ingen andre jeg har sett har det? Bortsett fra Wicky, han har 3 stjerner, sikkert tråkket noen på tærne  :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...