Fredrik Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 E28 M5 er superkult! Er i hotellet nå. Orka ikke å gå til butikken i natt, forsynte meg av snacks som lå i hotellrommet. Når jeg går ut igjen skal jeg kjøpe tingene jeg har spist og legge de tilbake Dette er noekult sin wild side! lol Jeg opplevde for noen år siden at minbaren på et hotellrom i Paris hadde en slags elektronisk sensor som merket at man tok ting ut av skapet (kjøleskapet + snacks/sjokolade etc. på en hylle over sto inne i et skap med glassdør). Jeg tok en for meg ukjent brusboks ut av skapet for å lese på etiketten og satte den deretter tilbake på plass, men da hotellrommet skulle betales sto brusboksen på regningen. Jeg protesterte selvfølgelig, men det gikk ikke og brusen som jeg aldri drakk måtte betales. Svinaktig oppførsel overfor kundene... noekult reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 E28 M5 er superkult! Er i hotellet nå. Orka ikke å gå til butikken i natt, forsynte meg av snacks som lå i hotellrommet. Når jeg går ut igjen skal jeg kjøpe tingene jeg har spist og legge de tilbake Dette er noekult sin wild side! lol noekult reagerte på dette 1
316 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 http://news.epicinter.net/real-estate-for-supercar-house/ Hehehehe!!!
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Jeg opplevde for noen år siden at minbaren på et hotellrom i Paris hadde en slags elektronisk sensor som merket at man tok ting ut av skapet (kjøleskapet + snacks/sjokolade etc. på en hylle over sto inne i et skap med glassdør). Jeg tok en for meg ukjent brusboks ut av skapet for å lese på etiketten og satte den deretter tilbake på plass, men da hotellrommet skulle betales sto brusboksen på regningen. Jeg protesterte selvfølgelig, men det gikk ikke og brusen som jeg aldri drakk måtte betales. Svinaktig oppførsel overfor kundene... Det der er dessverre litt typisk Fransk. Da vi var på hotell i Paris ble madammen frastjålet ett par sko av de som vasket, ennå dette var ett flott hotell. De i resepsjonen ville jo ikke tro på oss og vi hadde nok bare rotet dem bort, mens jeg sto og diskuterte med resepsjonisten så kom hun som jeg så holdt på med rommene forbi og jeg pekte henne ut. Da ble hun likblek og helt fortumla. Samtalen mellom hun og resepsjonisten gikk på fransk men jeg fikk forklart at hun nektet for å ha tatt noen sko. Jeg forklarte at jeg ga opp og at vi hadde reiseforsikring, men at de bare kunne glemme å ta betalt for parkeringen under oppholdet. Det var ikke noe problem, så det er nok ikke første gangen...
316 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Det der er dessverre litt typisk Fransk. Da vi var på hotell i Paris ble madammen frastjålet ett par sko av de som vasket, ennå dette var ett flott hotell. De i resepsjonen ville jo ikke tro på oss og vi hadde nok bare rotet dem bort, mens jeg sto og diskuterte med resepsjonisten så kom hun som jeg så holdt på med rommene forbi og jeg pekte henne ut. Da ble hun likblek og helt fortumla. Samtalen mellom hun og resepsjonisten gikk på fransk men jeg fikk forklart at hun nektet for å ha tatt noen sko. Jeg forklarte at jeg ga opp og at vi hadde reiseforsikring, men at de bare kunne glemme å ta betalt for parkeringen under oppholdet. Det var ikke noe problem, så det er nok ikke første gangen... Ganske vanlig med sånne sensorer, faktisk...
Fredrik Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Som sagt det var noen år siden (4-5) og hotellet i Paris var ikke et dårlig hotell. Jeg har vært på noen hoteller siden den gangen, men har ikke brukt minibarene (naturligvis). Ikke før hotellet i Paris heller, men iom. at brusmerket var nytt for meg tok nyskjerrigheten over. Hadde jeg visst bedre hadde jeg selvfølgelig drukket brusen. Den eneste gangen jeg har flippet ut når det gjelder minibaren på et hotell var da vi måtte være innendørs i vår bungalow på Mauritius (hotellet har kun frittliggende bungalower) da en syklon raste forbi øyen. Vi ble utstyrt med både ekstra mat og drikke, men ikke øl, vin og brennevin. Lyset gikk tidlig og da vi satt der i mørket med vinden hylende utendørs var minibaren veldig god å ha... 316 reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Er ikke ofte jeg er på hotell blir kanskje litt utover i høst/vinter om det blir noe oslo-jobbing. Men sensorer i minibaren? Har de virkelig ikke noe bedre og bruke pengene på?
316 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Sjelden de krever at man må betale for det, så lenge det kommer inn igjen så det er nok bare å slappe av asså... Jeg bruker de stadig som "kjøleskap" og lagrer de andre tingene utenfor i mens.
powerfulglenn Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 er det ikke dyrt og bruke minibaren? Tenker på liksom hvis man skal betale for det etterpå ?
janerik171187 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 De på bastøferga var virkelig vanskelige idag. Selvom jeg kommer som sistemann i køen på 1min før ferga skal dra så måtte jeg ned. Selvom det er plass til sikkert 20biler til oppe. Prøvde å forklare at låsen til bagasjeluka er fucked så fåkke låst. Og vikke at ting skal bli borte. Dagens irritasjonsmoment :@
noekult Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 er det ikke dyrt og bruke minibaren? Tenker på liksom hvis man skal betale for det etterpå ? Det er jo derfor jeg skal påfylle tilbake det jeg har brukt Uaktuelt å betale 50kr for en glass-cola.
-Roger- Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 jo er dyrt, men er som regel ca samme pris som man betaler på en restaurant... 50-60kr for en pils tror jeg. Ang sensorer så er det vanlig ja! Hotellet i Sarpsborg med badeland for eksempel. Men i Norge er det vel slik at har man bare tatt ut noe uten å drikke det så sier man bare fra om det ved utsjekk så ordner det seg
316 Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Endelig fikk jeg sett den episoden fra nattpatruljen med han minken i 240 som mistet lappen første dagen! adne95, Haukefer, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg