Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men uansett hva noen kommer opp med så har BMW lagd bedre.

flonoen, on 31 Aug 2014 - 22:23, said:

Jo altså Passat som vinterbil er sikkert greit, men det er uansett alltid mye bedre med en e39 eller en e36, mener jeg har lest noen tester der disse blåser passat av banen. Sier man e36 vet jo folk hva man mener men sier man passat er det liksom bare "hæ?"

Jo men det er vanskelig og finne en EU-ok e36/39 for under 10k som holder gjennom vinteren.

Var ikke helt alvorlig ment, var en satire/parodi/morsomhet som følge av Fredrik's innlegg litt over

Du er vittig altså! Har hatt Passat jeg, en 2000 model og den synes jeg egentelig var veldig grei. 1,8 turbomotoren var litt glad i olje men ellers kvikk og fin

Eg gjer så godt eg kan! Det er bra du kan le av det, ikkje noe vondt meint, men du har litt kraftige skylapper iblant.. Du har jo forklart deg tidligere at du i grunn forstår det og er klar over det (at noen synes det blir for mye altså), og du argumenterer stort sett for påstandene dine, så du er vel i din fulle rett til å mene alt du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge e90'en for å kjøpe billigere bruksbil og motorsykkel. Har det klikka for meg? :stupid:

Nei absolutt ikke MC er billig for mye moro, jeg vurderer faktisk dette selv. Bare ha en stusselig a-b bil, og en veteran e30 til treff. Og mc til kveldskjøring og godværsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er burning ett problem også nå?

Burning er ikkje et problem i seg sjølv, men det er veldig lite tøft synst eg (spesielt når det er en jævla pickup som holder på), og det kan jo bety at det i framtida er lite velvilje fra eier av område til å arrangere biltreff og slikt.. Og det kan jo være et problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke MC er billig for mye moro, jeg vurderer faktisk dette selv. Bare ha en stusselig a-b bil, og en veteran e30 til treff. Og mc til kveldskjøring og godværsdager.

Vurderer det veldig sterkt.. Begynner på sykkellappen i morra :P en e46 320d + Kawasaki z750r hadde vært toppers. Hadde ikke kosta meg særlig mye mer å eie heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning er ikkje et problem i seg sjølv, men det er veldig lite tøft synst eg (spesielt når det er en jævla pickup som holder på), og det kan jo bety at det i framtida er lite velvilje fra eier av område til å arrangere biltreff og slikt.. Og det kan jo være et problem..

Slike wannabe redneck tullinger i pickuper med med sørstatsflagg malt på panseret kan jeg styre meg for. Var med en kamerat med på Amcar treff i hans strøkene og originale Cadillac, masse hyggelige ordentlige mennesker med skikkelige biler. Men selvfølgelig så kommer det noen løkhuer i en segen svart rullemalt Caprice stasjonsvogn med piggtråd musikk dundrende så folk ikke kunne snakke med hverandre en gang.

Vi har mange tullinger å være flaue for i BMW miljøet, men i Amcar miljøet er det mye mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort oppmerksom på kvalitetstreffet Cars & Coffee Trondheim nå i helgen. Skulle gjerne vært med, men tenkte at med lite søvn var det lurest å kjøre hjem mens det enda var lyst ute og i hodet mitt :P

Finnes det noe lignende for Oslo også? Har folk prøvd å få det i gang her?
Var på C&C v/ Tønsberg for 1-2 år siden, det var kult. Men Trondheim-gutta tar seg en rolig og lang cruise sammen og stiller ikke bare bilene på en tom parkeringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som var på cars and coffee på lagunen i dag? Bra oppmøte (kvalitetsmessig, kanskje ikke kvantitetsmessig, men helt grei mengde). Seff måtte det komme en noldus i amerikapikkup på slutten og børne når alle andre til da har oppført seg, men man kunne jo egentlig se på han sjåføren at han lå under landssnittet i IQ så han får heller få lov til å tøffe seg litt. Sier seg jo forresten sjølv at når det står 4-5 ferrarier der, to evoer, div m3'er, m5 (litt tidligere) og fine veteranbiler, så er det en silverado med ledlys over alt og hjulspinn alle går og venter på..

Har ikke fått med meg dette treffet i dag... Ellers hadde jeg nok tatt turen :)

Så ut som bra oppmøte da :-) (så noen bilder nå på Facebook)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så akkurat National Treasure filmene, hadde glemt å bra de var :P   ingen som har noen tips til filmer/serier i samme sjangeren/samme tema? (sett DaVinci koden og engler&demoner)

hahhah: 

a49L2Om_460s.jpg

aNoKjy3_460sa_v1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man inn i NCS Expert og endrer i notepad akkurat som man aktiverer/deaktiverer ting? aktiv/nicht_aktiv?

eller gjør man det inne i INPA? 

Har ikke fått testet programmene ordentlig, så skal leke meg litt med det i morgen, så får vi se hva jeg får til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...