Haukefer Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Testet Sonax sin felgrens idag, kjempe produkt.. Se link: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Xbox one har jo kommet alt , for lenge siden, men da heter den Xbox one import hva er forskjellen ? når kommer " norsk " xbox one ? Ja, men kommer ikke til Norge "offisielt" før slutten av denne mnd Kjøp denne, beste tilbudet om dagen. (om dere liker spillene) Så kan dere spille destiny med meg http://cdon.no/spill/xbox_one/ Er ikke noe forskjell på import og "norsk" xbox, må bare vente til release før man får norsk språk på xbox'n (tror jeg) Edit; ser at ekspert har bedre tilbud http://www.expert.no/spillogunderholdningspillogkonsollxboxonespillkonsoll/xboxone500gb/p/30798/ e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Fikk slengt over en nøkkel til en nybil før jeg reiste hjem idag. Gøy å endelig å få testa 28i motoren. 328iX! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Når en bil er registrert i "Hafslund distrikt", slik det fremkommer av kjøretøyopplysninger fra vegvesnets nettside, hvor er den registrert da? Prøvde å google Hafslund, og får bare energiselskapet som treff. Søker på "hafslund distrikt", og Hafslund Hovedgård kommer opp. Det ligger i Sarpsborg. Gjelder gamle MX-5en min som jeg seriøst vurderer å ringe nåværende eier til når jeg er tilbake fra Dubai i desember, og spørre pent om han vil selge den. Kanskje han er mer villig i vinter Tenkt på dette lenge. En lokal MX-5 guru har restaurert akkurat lik modell som jeg hadde. Så bilder av bilen hans og fikk megalyst til å gjøre det samme selv. Alle biler jeg har hatt har jeg kun eid en kort periode og nå er det på tide med noe jeg kan fikle med over tid og som jeg kunne hatt "evig". En gammel MX-5 er så tidsløs kjøreopplevelse som det kan få blitt og er etter erfaring en av få biler man kan gidde å eie ganske lenge. Men kun hvis det er x-bilen min, utenom det er det bedre å kjøpe en oppgradert og velholdt MX-5 i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 hafslund distrikt er vell østfoldområdet, de som sogner til bt i sarpsbog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Hafslund Trafikkstasjon, Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Cool, da er det jo ikke så langt unna. Skal se hvor mye jeg har igjen når 4GCen er hentet, så skal jeg ta en telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Store deler av østfold hører vel til hafslund trafikkstasjon. Møter en knall rosa MX5 på vei til jobb hvær dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Er vel bare å sende regnr til 2282 så får du opp navnet til eier? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Gikk rundt bilen å så på lys etc. Virket som det var litt etter hvilken bil. Han fremfor meg hadde en eldre bil, virket som de gikk grundigere til verks på den. Litt hasrverk-sjekking virket det som. Veldig opptatt av ungen min som satt bak, om hun var skikkelig sikret. Har jo solfilm og hun slet veldig med å se inn ruta der så da tenkte jeg at hun ville pirke på fremrutene. Men i bunn og grunn virket det som de ikke sjekket for mye. Flaks for meg, er lite sugen på fjerne solfilmen nå. Skal hive den på EU med solfilmen på og, så får jeg heller fjerne den da E60'n til far gikk rett gjennom eu pånaf med soting foran. Han mener det er oeg sota men for vel ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Bieber på tv igjen? Fuck it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Fikk kjørt litt M4 idag gitt.. dessverre måtte jeg kjøre som en prest da den var nyshinet og skulle opp på bilmesse.. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Blir kø av slikt Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Skulebollen og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Lurer på åssen jeg blir når jeg blir gammel og grå....Eller....jeg er pakistaner...Vi blir aldri grå... Men dere ser tegninga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg