noekult Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Som jeg hater selgere som ikke er oppriktige... Her har jeg pratet med en selger siden mandag, om at jeg skal komme og kjøpe bilen hans, jeg har fått bilder og info, jeg har bestilt flybilletter på forhånd, planlagt transport hit og dit, lagt opp tidsskjema osv, og så slutter han å ta kontakt/svare, mens jeg er på flyplassen i Berlin prøver jeg å ringe mangfoldige ganger, men kommer mer eller mindre direkte til mobilsvar (fant ut at det var mobilsvar etterhvert, dama pratet jo tysk! ) Så nå har jeg kastet bort en stor mengde kronasjer på å ombooke og bestille nye billetter... ICH HASSE DEUTSCHE ANBIETER!! Sånn, godt å få det ut av systemet Hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Vanntett Xperia-sak, er ikke en gang deksler å fjerne på den...Om du holder inne låse knappen og volum knapp ned/opp i 10sekunder elns.. Så skal tlfen restarte seg Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Om du holder inne låse knappen og volum knapp ned/opp i 10sekunder elns.. Så skal tlfen restarte seg Klar over det, men ingenting funka! Aldri vært borti at den har klikket såpass før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Båten over er farlig.... sikkert derfor den klikka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Klar over det, men ingenting funka! Aldri vært borti at den har klikket såpass før..Åå.. Da blir de fort litt verre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Ac schnitzer racing coilover kit bestilt til m3'n "glede seg" Nå lager jeg taco til kjerringen og forbereder hvordan jeg skal fortelle det senere. Overhengende stor fare for at jeg må overnatte i campingvognen i natt ja.... adne95, Robkill, Jås og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Båten over er farlig.... sikkert derfor den klikka... Den klarte båtturen uten trøbbel i dag ^^ Åå.. Da blir de fort litt verre ! Ja, en smule! Snodig nok ikke klikket en eneste gang siden det Har vært ofte i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Første episode av siste sesong med Sons of Anarchy! Det gledes! -Roger-, adne95 og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Tror du kan ta den på norsk altså, jeg suger i tysk btw så kan INGEN tyskere engelsk, folk skjønner ingenting her... og nei jeg er ikke så dårlig i engelsk at jeg er uforståelig Har ikke den erfaringen. Skulle til Alber Bauer i Flensburg, men ble henvist til avdelingen dere i Husum. Snakket med verksmesteren på tlf og var redd for dårlig engelsk, men han snakket flytende. Når vi var der med bilen var det også ypperlig service, og han kunne alle de tekniske begrepene og delenavnene på engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Har ikke den erfaringen. Skulle til Alber Bauer i Flensburg, men ble henvist til avdelingen dere i Husum. Snakket med verksmesteren på tlf og var redd for dårlig engelsk, men han snakket flytende. Når vi var der med bilen var det også ypperlig service, og han kunne alle de tekniske begrepene og delenavnene på engelsk Schleswig-Holstein er gamle danske områder som danskene tapte til Preussen/Østerrike etter krigen i 1864. På et tidspunkt gikk den dansk-tyske grensen så langt syd som til det som idag er bydelen Altona i Hamburg. Da krigen mot Preussen/Østerrike begynte gikk grensen ved elven Ejderen som idag er en del av Nord-Østkanalen mellom Østersjøen og Atlanterhavet (også kalt Kielerkanalen). Ganske mange (ca. 100000 innbyggere) snakker derfor stadig dansk i delstaten... spesielt i de nordlige områdene. Dansk har sammen med frisisk (en nederlandsk dialekt) og plattdeutsch (en lokal tysk dialekt som alle de nordiske språkene opprinnelig stammer fra) status som minoritetsspråk. Hvor bra engelsk tyskerne snakker varierer litt med hvor man befinner seg og i hvilket sosialt lag man ferdes i. Helt generelt snakker de ganske bra engelsk i den sydlige og vestlige delen av Tyskland, mens den østlige og nordlige delen er mindre opptatt av engelsk. Tyskland er et land med 80 millioner innbyggere så behovet for å snakke engelsk er ikke direkte påtrengende. Totalt har 120 millioner mennesker i verden tysk som morsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jaja jævlig kjekt med hærverk.. Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig.. Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred Noen som har tips til billig overvåkningskamera? Har denne selv, fungerer greit. Har ikke testa bevegelsessensor filming, men eller ser bilde greit. Koster ikke allverdens, men trenger nettilgang. https://www.komplett.no/d-link-dcs-933l-11n-ip-camera-ir-led/795509 Snap fra akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Noen som kan anbefale en kraftig hodelykt? Ska brukes til crosskjøring, så må lyse rimelig greit fordel om den ikke er så jævli tung heller, så den evt kan brukes til fots i skauen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Første episode av siste sesong med Sons of Anarchy! Det gledes! Når blir serien ferdig? Jeg har drøyd med å se den, kult å ta det samlet. Ikke gøy å se på Game of Thrones når det er evigheter mellom sesongene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Når blir serien ferdig? Jeg har drøyd med å se den, kult å ta det samlet. Ikke gøy å se på Game of Thrones når det er evigheter mellom sesongene hvis det er 13 episoder som de 6 forrige sesongene, og de går hver uke, så blir det 12 uker til ser det på zebra i år jeg, er bare 1 uke etter usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Allright, allright. Er det ekstreme cliffhangere som gjør at man ikke klarer å vente til neste episode eller? At man bør bare begynne om man har fri hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg