Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å såååå? I 2008 kjørte jeg Elverum - Magdeburg i LADA 2103

Jeg har absolutt sansen for Lada 2103 og Lada generelt (alt til sitt bruk), men å eie/kjøre en Porsche 928 S med 300 HK i 1986 var faktisk rimelig stort. En alminnelig litt påkostet familiebil på den tiden hadde rundt 110 HK. E30 320i var grommere med 129 HK... E30 325i var supergrom med 170 HK... villdyret E30 M3 var awesome med 200 HK... og BMW´s verstingmodell E28 M5 var outstanding med 286 HK. En alminnelig 911 Carrera hadde 231 HK, 911 Turbo hadde 330 HK og Ferrari 328 hadde 270 HK.

Porsche 928 S var en superbil på linje med dagens Porsche 911 Turbo (500 HK) og Lamborghini Gallardo (530 HK).

Skrevet

Da drar jeg oppover til Ålesund i morgen. Er det noe jeg bør se/få med meg i løpet av helgen? Bra utesteder/spisesteder?

Skrevet
Da drar jeg oppover til Ålesund i morgen. Er det noe jeg bør se/få med meg i løpet av helgen? Bra utesteder/spisesteder?

Det er i alle fall plenty med utesteder i Ålesund. Det er absolutt en hyggelig by... kanskje ikke med det mest ungdommelige utelivet, men uten tvil fint nok for alle andre. Jeg anbefaler alle å ta en tur til Ålesund... fra Oslo er det fantastiske veier hvis man holder seg vekk fra E6... :)

viewtopic.php?f=9&t=123178

Skrevet
Kan anbefale 1-serie M coupe til alle sammen :)

Var på Bavaria? Hadde lagt det på kalenderen, men starttidspunkt 20.00, og alarm på 19.50.... Håpløst.

Hadde lyst til å ta en nærmere kikk på den!

Skrevet

Det er i alle fall plenty med utesteder i Ålesund. Det er absolutt en hyggelig by... kanskje ikke med det mest ungdommelige utelivet, men uten tvil fint nok for alle andre. Jeg anbefaler alle å ta en tur til Ålesund... fra Oslo er det fantastiske veier hvis man holder seg vekk fra E6... :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=123178

Hmm, jeg vil si at Ålesund har det beste ungdommelige utelivet i forhold til Molde. Lenge siden du har vært her eller, Fredrik? :) Lipp er åpent torsdag, fredag og lørdag, så det er bare å ta seg en tur dit. :beer:

Skrevet

Oppover? Du er nå da Haug?

Hjemme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...