Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du tenker på melkebarten?

skjermbilde-2013-10-18-kl-110801.png

Alle pre-face har den ja. 

Jeg har alltid sett for meg at å sparkle denne bort, slik at panseret går hele veien frem, også sorte nyrer under, burde se fint ut. Har dog aldri sett noen gjøre det.

Måtte gi det et halvhjertig forsøk å prøve å se kjapt å galt.

1bart_zpse31ed06a.jpg

0barter_zps2a295f5c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt... det sies jo at en ulykke sjelden kommer alene. Vi kjøpte nye hvitevarer da vi bygget hus for 14 år siden. Idag er det kun oppvaskmaskinen og fryseren (begge Bosch) som er fra den tiden. Vaskemaskinen og tørketrommelen er byttet to ganger (svindyrt)... :(

Jeg er enig der... ting ryker når man har minst penger i omløp... nærmer seg 40k på E klassen i rep...og har utsatt rep av CLK siden pengene ikke strekker helt til enda..så ut med ca 15k for vask og oppvask maskin... Har iallefall husket å tegne forsikring/garanti på begge varene så de kan byttes ut om noen år... Drev og tenkte på hus faktisk her om dagen...Men jeg er såpass lat og ubrukelig når det gjelder å være "handyman" at jeg aldri hadde klart å ha ett hus... der er kona også ganske enig med meg :P

Huff... Kjøpt Merce oppvaskmaskin også? :mrgreen:

Er sånn stor stjerne innerst i vaskemaskinen faktisk...tror de fleste har det utrolig nok...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt problemer med adaptive kjørelys? Har en feilkode som ligger inne, nye lykter for 3 mnd siden..

Feilkode: CC-ID 295 gjelder en E87. 

Noen som har vert borti det før? Har ikkje peiling på hvordan det fungerer.

Men du Torbjørn, hvis du har kjøpt deg E60 M5 (som står på profilen din) så vil vi ha noe bilder og informasjon her altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...