adne95 Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Touringen brukte jeg 75x5ft på, begge beregningene er med LITT til overs, ikke mye, men litt, så du har rå til å feile på en før eller noe okay, takk hadde vert tøft med folie, men skjer nok ikke. må prioritere andre ting først... skulle kjøpt din den gangen
Gewinde Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Dama går vinteren imøte med 4 motion (quattro) og conti piggfritt, jeg har samme dekk med diffbrems på grompacten så skal nok klare meg jeg også Kjører samme kombo selv (eller nesten, er 4motion og usikker på om det er conti.. ). Men det funker uten tvil veldig godt på vintern. Lett i rævva når man vil ha det litt morro og!
Nytern Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Gratulerer, men jeg er med tanke på din ganske brede bilinteresse og ikke minst tilgang til biler egentlig ikke spesielt overrasket. Saab 9000 er udiskutabelt den beste av trioen Fiat Croma, Lancia Thema og Saab 9000. Det er egentlig litt merkelig at Saab 9000 er en søstermodell til de to andre... så mye bedre er den bl.a med tanke på sikkerhet. Giorgetto Giugiaro (bl.a Golf 1, Lotus Esprit S1, DeLorean DMC-12, Alfa Romeo 159) og Björn Envall (sjefdesigner hos Saab 1969-92) designet Saab 9000 og bilen ble da også temmelig godt mottatt i markedet for å være et fornuftig og moderne alternativ til bl.a BMW E28 og Mercedes-Benz W124. Dette var en tid da Saab ble oppfattet som premium på nivå med hva BMW er idag. Saab ble bl.a i Spania solgt i de samme salgslokalene som Rolls-Royce og det sier ikke så rent lite om hva Saab sto for den gangen. Saab og Sverige generelt har sannelig vært på en ganske trist reise de siste 20 årene. Saab 9000 markerer helt klart et av Saab's høydepunkter... Takktakk, godt skrevet! Vi kom nettopp hjem fra Tyskland og nå er bakdekkene på E46'en ca akkurat innenfor lovlighetens grenser, dermed hoppa jeg på denne når den kom for salg til en meget symbolsk sum. Ildprøven blir tur til Røst om 1.5 uker Den er eu-ok til 2016 og alt virker å være på stell, utseendemessig er den derimot veldig bygdeungdom.. Jeg var innstilt på å se forbi dette og å la prøvekjøringen bestemme hvorvidt det ble kjøp eller ikke og vips endte jeg opp med en Saab 9000. Dette er min første Saab, men jeg må si at den imponerer, spesielt mtp den noe voksne km-standen (351.000km) Ja, også er den utrolig romslig og varmeapparatet virker å hente varmen fra dypt nede i en eller annen islandsk vulkan! Fredrik reagerte på dette 1
Mattae Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Dem bruker såpass. Prøvde en 540 son jeg vurderte å kjøpe. Og må si at jeg ble ikke imponert. Hvordan synd du den går? Går greit, ikke noe sånn voldsomt. chippa e92n min gikk bedre, men sier seg selv da. Noe mindre hk(har vell ferre på beite enn 540n og.. ), men lettere, nyere, mer nm og manuell gir. Men herlig skyv med V8 bensin da alltid mye NM tilgjengelig. Skal en runde på diagnose i morgen for å få oversikt om ting er som det skal Hadde trodd den skulle gått noe bedre men.
e30_joakim Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Når man skal kjøpe pumpe som leverer med diesel / bensin på en bil som er trimmet, så kan man kjøpe sånn pumpe for å koble seg rett på slangen under bilen, også kan man kjøpe pumpe til å ha i tanken. hva er best ?
-Erik- Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Når man skal kjøpe pumpe som leverer med diesel / bensin på en bil som er trimmet, så kan man kjøpe sånn pumpe for å koble seg rett på slangen under bilen, også kan man kjøpe pumpe til å ha i tanken. hva er best ? Uten å ha kjempe peil, vil jeg tro den som leverer mest
e30_joakim Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Uten å ha kjempe peil, vil jeg tro den som leverer mest Hehe ja du sier noe der begge er høytrykks pumper , men det står faktisk at den som man ikke har i tanken , skal levere 270 liter i timen. den andre 220
-Roger- Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 WP_20140923_002.jpg Heil!!! Hva er galt? Er du på øvelse e,l?
316 Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Nei, det er en stor øvelse i byen her. Men var vel egentlig bare fordi det var en gjeng med tyskere at jeg skrev heil
wicky124 Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Ikke så enkelt å se med lite bilde vettu....
Shattered Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Noen som har 7-8 millioner å donere bort? Regner med forsikringa er temmelig høy på denne.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44945284
316 Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 For fem mill hadde jeg kjøpt meg mye annet gromt, fordelt på flere biler.
noekult Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 For fem mill hadde jeg kjøpt meg mye annet gromt, fordelt på flere biler.Da er du ikke i målgruppen. wicky124 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg