winchester Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Da tror jeg utelivet i Oslo er uaktuelt for min del, har ikke spesielt lyst til noe av det overnevnte.
Zibiri Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hmm eneste utestedet med 18års grense har 16+ på st.hans. What to do? =/
knut_olestad Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ferrari 288 GTO... ingen over ingen ved siden av. OK ... 458 Italia er finere og teknisk mer imponerende, men det er sannelig på tide at Ferrari overgår seg selv etter over 25 år. Bare nyt synet av en klassisk Ferrari slik de skal være... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Eksos Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 At folk klarer å stoppe i Ålesund er litt diskuterbart, spørs naturligvis hvor man drar! Keisern og Vega er ofte koselige steder for de som vil gjøre noe annet enn å danse
Kjexx Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Jeg har lyst til å farge alt grått i bilen min svart, tak, abc stolper, hatthylle osv. Er det noen av dere som har gjort noe lignende eller vet om noe produkter som fungerer? Fant en tråd om noe vidunder spray her inne men det er ingen som forteller om noe produkt erfaringer.. viewtopic.php?f=15&t=5929
Mr.Silver Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ikke noen her inne som har ett tips til hvilken voks eller lignende jeg kan bruke på felger for å fornekle vaskejobben? Er snakk om Hartge felger i Antrazit farge
Mr.Silver Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Swissvax Autobahn på felgene! Bare å ta en grundig felgrens og smøre på dette stoffet da ?
Odd-M Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Grundig felgvask, litt lakkrens/polish om lakken ikke er bra og på med et par syyyltynne lag Autobahn. Til nød kan du også bruke vanlig voks, men den har ikke like god holdbarhet og tåler vistnok ikke varme fra bremser like bra. Autobahn LEVERER!
Mr.Silver Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Grundig felgvask, litt lakkrens/polish om lakken ikke er bra og på med et par syyyltynne lag Autobahn. Til nød kan du også bruke vanlig voks, men den har ikke like god holdbarhet og tåler vistnok ikke varme fra bremser like bra. Autobahn LEVERER! Tviler på at det trengs noe lakkrens, er så godt som flett nye Hartge Classic II. Han som monterte de på bilen sa de var 100% strøkne. Å siden han sa det så tar jeg det for god fisk Får prøve å få tak i meg slik felgrens så jeg får vokset felgene før jeg skal kjøre til Danmark.
flobben Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Hehe, da var dere heldige (eller så er folk brutale i Oslo). Oslo er kaos og anarki... folk blir jo skutt og voldtatt uten videre... joda......men 99.99% av de som blir skutt er kriminelle på en eller annen måte. Pga at han på bislett ikke var det, så setter politiet inn veldig store ressurser for å ta de som gjorde dette. Så, man går veldig trygt rundt i Oslo, man havner ikke i slosskamp sånn uten videre, man blir ikke skutt på. Noen ran skjer vel, men det er mest på kveldstid i lite befolkede gater. Eneste som er litt kjipt er voldtektene. Synes det er litt rart at det ikke blir satt inn enda mer ressurser mot dette, da det sprer en veldig frykt blandt de kvinnelige i Oslo, noe vi virkelig ikke er tjent med. Er vel derfor også Politiet setter inn slike ressurser på å ta han som skøyt nå også. Hvis de ikke får tak i han og flere slike episoder skjer, så vil det spre en frykt i samfunnet og slike hendelser kan eskalere.
spruddel Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 ":3nlmeknv]Kan anbefale 1-serie M coupe til alle sammen Var på Bavaria? Hadde lagt det på kalenderen, men starttidspunkt 20.00, og alarm på 19.50.... Håpløst. Hadde lyst til å ta en nærmere kikk på den! Jepp, hehe, 17.30 var vel litt mer riktig tid 20.00 ga de seg. Synd de lager så få av den bilen. Faktisk en bil jeg kunne tenkt å kjøpe som bruktbil om noen år hvis den ble produsert på lik linje som M3. En bil man helt fint kan kjøre Norge på kryss og tvers i behagelig tempo og når man får horn i panna, da kan man virkelig kjøre hardt. Kanskje ikke sånn utrolig rask rett frem, men den totale kjøreopplevelsen med bremser og understell og styring, den var god
wicky124 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29240168
Anbefalte innlegg