316 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ikke akkurat lettsolgt den der Thomas. Chippa bil som har gått såpass, njøæøøøø... Heller 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Nei men tror det bare blir å ha den. vet hva man har. Er jo akkurat chippa og chippen frigjør jo bare den effekten som motoren er ment for;-) hadde kjøpt en sånn framfor en 740 ihvertfall:-) kunne jeg faktisk aldri tenkt meg. Å den hadde jo gått litt den du linka og:-) Og skjønner ikke hva som er skremmende med km heller:-) men meg om det;-) Var en som var veldig interessert men da var jeg litt vinglete om jeg skulle selge. Å nei den går ikke for 30;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Å nei den går ikke for 30;-) Da er den jo uaktuell uansett da kameraten til 316 skulle ha bil til mellom 20 og 30. Men samma det, 740 er en 'ekte' volvo, bakhjulstrekk og minner om en legokloss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ikke minst skuddsikker... ! Varm om vinteren og pålitelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ikke minst skuddsikker... ! Varm om vinteren og pålitelig. Er jo godt å ha det varmt mens man venter på noen til å taue seg opp av grøfta man endte opp i pga ræva veigrep Hehe e30_joakim og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Er jo godt å ha det varmt mens man venter på noen til å taue seg opp av grøfta man endte opp i pga ræva veigrep Hehe Er så gøy å kjøre rolig forbi alle 18-20-åringene som står i grøfta :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ny rekord med pakke fra Kina nå. Ble sendt 17/9 Kom på døra idag 24/9 Ikke no hurtigpakke engang. Skulle ta 1-2mnd. Han sendte tilogmed mail at han bodde veldig avsides i Kina, så pleide ta en 2mnd ca. knoskar, Haukefer og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ny rekord med pakke fra Kina nå. Ble sendt 17/9 Kom på døra idag 24/9 Ikke no hurtigpakke engang. Skulle ta 1-2mnd. Han sendte tilogmed mail at han bodde veldig avsides i Kina, så pleide ta en 2mnd ca. Kødder du ? jeg bestilte Coilovers fra England 22 August til min bruksbil Ford Connect. FORTSATT IKKE FÅTT NOE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ny rekord med pakke fra Kina nå. Ble sendt 17/9 Kom på døra idag 24/9 Ikke no hurtigpakke engang. Skulle ta 1-2mnd. Han sendte tilogmed mail at han bodde veldig avsides i Kina, så pleide ta en 2mnd ca. Rekorden min er tre dager fra bestilling USA til den lå i kassa. Kina pleier å ta noe lenger tid men ofte bare fjorten dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Min rekord er 1,5 arbeidsdager med DHL fra California til Århus og da var pakken også forhåndsfortollet. Det er hurtig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Rekorden min er tre dager fra bestilling USA til den lå i kassa. Kina pleier å ta noe lenger tid men ofte bare fjorten dager spørs jo åssen frakt man tar da. men 1uke når man tar frakt som skal ta 1-2mnd så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Da er den jo uaktuell uansett da kameraten til 316 skulle ha bil til mellom 20 og 30. Men samma det, 740 er en 'ekte' volvo, bakhjulstrekk og minner om en legokloss.Glemte å føye til at da hadde jeg lagt på noen kroner å kjlpt min eller no tilsvarende:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ikke minst skuddsikker... ! Varm om vinteren og pålitelig.Vil mene di v70'ene er nokså skuddsikre med rett stell og med det mener jeg bytte motor olje hver 10k og automat gir olje hver 60k etc. Dog litt oftere vedlikehold i forstilling enn en gammal volvo:-) Og har og den gode volvo varmen etter at jeg satt i en fungerende termostat Meen di alle mangler kjøre gleden BMW gir. Behagelige som fy men. Vurderer en lci 530d e61 derfor det vurderes salg. Men er vel mer fornuftig å beholde å bruke penger på annet shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jeg lurer på hva det er med folk som finner på slikt tøv, ligger masse tull på denna sia. http://famez.blogg.no/1411550470_tonje_27_samler_p_bru.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=51714828&ref=stream Anbefalte akkurat denne til en bekjent som har 20-30 å handle for og på død og liv skulle ha E36. Hadde faktisk heller kjøpt Volvo selv til den prisen. Også 740 da?!!? Det må vel være den styggeste av alle volvoer? Riktig nok et pent eksemplar men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg