Halvor_nor Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jeg lurer på hva det er med folk som finner på slikt tøv, ligger masse tull på denna sia. http://famez.blogg.no/1411550470_tonje_27_samler_p_bru.htmlVil tro det er litt spesiell lukt inne på dette rommet Sorry glemte multisitat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jeg er helt enig i at den er stygg, men hva spiller det slags rolle for en person som skal ha en billig bil å herpe? Vil anbefale 10 av 10 å kjøpe Volvo til 30 000 foran E36, med tanke på hvor mye tid du skal bruke under bilen på å skru... Hvis han hadde hatt 70 000 å kjøpe for hadde jeg aldri ment at han skulle kjøpe Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Vet ikke noe om denne, men så ok ut i annonsen.Ihvertfall sammenlignet med 740 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51583941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 http://www.finn.no/51786234 Hvorfor er denne bilen utpult og krever mye tid under bilen for å skru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Den der så mye bedre ut enn den han linket til og ville ha. Jeg gidder ikke å krangle om dette, er tross alt ikke jeg som skal ha bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jo nå skal det krangles! Hehe. Forslag til billig og pålitelig bil. Toyota carina. Hatt det i to år og er vel no av di bedre kjøpa jeg har gort. Ga 11000,- og solgte for 9000,-. Ikke et feilslag heller. Ga den bare et par olje skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Hvor lang tid tar det vanligvis å få svar fra vår alles kjære Statens Vegvesen på mail? Sendte et relativt rett frem spørsmål om å sette inn et sete i en bil og omregistrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Hvor lang tid tar det vanligvis å få svar fra vår alles kjære Statens Vegvesen på mail? Sendte et relativt rett frem spørsmål om å sette inn et sete i en bil og omregistrere. De har ofte lange kaffepauser, hvis ikke er de på tokt for å ta skilter på biler. Så tar nok sin tid!(uker) Men Når du får svar, får du et så uklart svar på spørsmålet du har stilt som regel. Noe som ender med enda en mail til de.. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Også 740 da?!!? Det må vel være den styggeste av alle volvoer? Riktig nok et pent eksemplar men... Har du aldri sett en 240?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! [-X 8-[ PS: det var et seriøst spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 http://www.finn.no/51786234 Hvorfor er denne bilen utpult og krever mye tid under bilen for å skru? En E36 facelift med en skuddsikker M43 motor for "ingen" penger er nok et av de lurere billigbil-kjøpene om dagen! Har en slik facelift på "gården" det er den mest problemfrie bilen ever..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Snublet over en Youtube link istad med en dragrace mellom en f80 m3 vs R8. Scrollet ned til kommentarfeltet, og der stod tidenes råeste kommentar fra en Bmw fanboy haha: You really need a car 3 times more expensive, twice the engine, with half the seats and no trunk to beat an ordinary 3.0 M3? Oh yes, your audi must be the best.... NOT Wohoho Haukefer og Steinhar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har du aldri sett en 240?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! [-X 8-[ PS: det var et seriøst spørsmål! Jo, jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Var en film med sykkel vs bil noen sider tilbake. Her er enda en Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Jo, jeg har det. De er enda styggere og ser enda mer legoklossaktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 De er enda styggere og ser enda mer legoklossaktig ut. Ikke helt enig med deg der altså.... men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg