316 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Ikke noe problem å ha 1520 i buksene. Så da bør det gå greit med en iPhone også. Så er den jo så fleksibel at den bøyer seg etter huden din HPVL og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Ble to iPhone 6, 4,7", 64 gb! Spacegrey til meg, og gull til lillesøster 5-7 dager levering! Okei får ta meg en tur til apple eller elkjøp og sjekke størrelsen på de kunne tenkt meg ny . har iphone 5 nå , arbeids telefon HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Jeg synes at iPhone 6 er alt for stor til å ha i bukselommen. Kanskje armybukser med store sidelommer kommer på moten igjen. De er iallefall praktiske med tanke på iPhone 6 og ikke minst monsteret 6+... Tullball, min Sony Z2 er hakket større enn iPhone 6. Jeg ble overrasket over hvor kompakt 6ern faktisk føles sammenlignet med Z2en. Det er ingen "stor" størrelse, heller normalen for alle telefoner med bra spec' for tiden Det er iPhone 5 og de tidligere generasjonene som egentlig er bittesmå. Når Z2en ikke har gitt meg problemer i noen av buksene jeg har, så vil neppe iPhonen gjøre det heller. 6ern virker solid bygget også, tror ikke den vil bøye av seg selv med mindre man driver med yoga (eller ber 5x om dagen :)) HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Det funket faktisk Jeg reinstallerte nettopp og nå funker det Takk for hjelp begge 2 Eller litt for kjapp der, så ut som det funket men det gjorde det ikke... Jeg har et valg i innstillinger som heter programstyring, regner med det er der jeg skulle ha mulighet til å finne programmet og velge flytting til sd men det går altså ikke. Forøvrig ikke på noen andre program heller såvidt jeg kan se... :/ Har alltid syntes at det er skikkelig dritt av Apple og ikke ha mulighet til sd som Samsung har, men når det ikke fungerer eller skal være så vanskelig som dette her så er jeg like glad eg har Apple likevel. Blir sint hver gang jeg trykker på den der forbanna tab'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Tullball, min Sony Z2 er hakket større enn iPhone 6. Jeg ble overrasket over hvor kompakt 6ern faktisk føles sammenlignet med Z2en. Det er ingen "stor" størrelse, heller normalen for alle telefoner med bra spec' for tiden Det er iPhone 5 og de tidligere generasjonene som egentlig er bittesmå. Når Z2en ikke har gitt meg problemer i noen av buksene jeg har, så vil neppe iPhonen gjøre det heller. 6ern virker solid bygget også, tror ikke den vil bøye av seg selv med mindre man driver med yoga (eller ber 5x om dagen :)) Tullball?... Jeg liker ikke å ha for mye i bukselommene og jeg synes derfor at min iPhone 5 er i største og tyngste laget. På den annen side er dette et spørsmål om fokus. Jeg har først og fremst bruk for en telefon som eksplisitt også har en browser. Den nye iPhone 6 og spesielt 6+ er først og fremst en browser som man også kan ringe med. I min verden er faktisk 6+ den mest fornuftige varianten iom at den på mange måter kan erstatte en iPad Mini (som definitivt er for stor til at man kan ha den med seg hele tiden). Utfordringen er at iPhone 6+ også er for stor i denne sammenhengen og dermed blir iPhone 6 for mange et akseptabelt kompromiss. FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Denne var litt skøy. http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=191346352287&alt=web adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Fremdeles fornøyd med Note 3 jeg, og jeg begynner faktisk å synes den er for liten.. Note 3 har 5,7 skjerm og Iphone6 har 4,7. 6+ har 5,5. Apple henger alltid etter på alt wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Fremdeles fornøyd med Note 3 jeg, og jeg begynner faktisk å synes den er for liten.. Note 3 har 5,7 skjerm og Iphone6 har 4,7. 6+ har 5,5. Apple henger alltid etter på alt Det er ikke korrekt iom. at man også kan kjøpe en iPad standard eller Mini med sim-kort. Ved hjelp av 3-parts apper kan man både ringe og motta sms'er med disse iPadene. iPad standard har en 9,7" skjerm og iPad Mini har en 7,9" skerm. Du har med andre ord fritt valg på øverste hylle når det gjelder skjermstørrelser på epleprodukter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Only in russia: http://www.ochevidets.ru/rolik/70547/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Det er ikke korrekt iom. at man også kan kjøpe en iPad standard eller Mini med sim-kort. Ved hjelp av 3-parts apper kan man både ringe og motta sms'er med disse iPadene. iPad standard har en 9,7" skjerm og iPad Mini har en 7,9" skerm. Du har med andre ord fritt valg på øverste hylle når det gjelder skjermstørrelser på epleprodukter... Var Apple først med pad man kunne ha sim i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 De var vel først med en "pad"... iPad 1 kom med 3G i april 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Jeg lurer litt på hvordan Apple kan forsvare prisen på sine telefoner? Innmaten i 6'ern er vel strengt tatt gammel. Utenom prosessoren som er 64bit og ny. Aluminium? Tja, er vel ikke så mye hente. Vil si Apple produkter er overpriset fordi folk kjøper det likevel. Er jo tøft med et halvspist eple produkt. Så lenge merket er der hadde folk kjøpt. Er litt som sushi, smaker dritt, men siden det er inn å spise det så spiser man det. Min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Sushi smaker godt, men jeg er helt enig med deg når det gjelder prisen på epleproduktene. De er håpløst overpriset og derfor har jeg kun en iPhone 5C som er billigmodellen uten å være så mye dårligere... axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 De var vel først med en "pad"... iPad 1 kom med 3G i april 2010. Mener å ha hørt at det ikke stemmer likevel, men kan godt hende de var først ute..Når det kommer til sekseren så har den vel ingenting ikke andre (android)telefoner hadde for 1-2 år siden, om vi skal skryte av det tekniske så folk betaler ekstra for en motedings med utdatert teknologi fordi den har "fancy" utseende på softwaren og emojis... men for all del, helt greie telefoner, det som irriterer meg er saueflokken apple-fanboys Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Apple er jo best. Det er ikke noe å diskutere engang. Aldri noen feil, ekstrem overlegen kvalitet og design som både jenter og gutter verdsetter høyt i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg