Dal-z Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Takker! Kan ikke begynne å gratulere meg enda da, må få kjøpt den først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Du vil ikke heller i andre etasje da? Jeg bor selv i andre, og ville ikke bytta med den under meg om jeg så fikk 200k i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Stiller meg faktisk ganske likegyldig til det, ser fordeler og ulemper med begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Blir 245 litt snaut på 19x9" felg? Skal ha vinterdekk til bilen. Regner med det blir 245 foran på 19x8". Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Blir 245 litt snaut på 19x9" felg? Skal ha vinterdekk til bilen. Regner med det blir 245 foran på 19x8". Sent from my iPad using Tapatalk HD Burde gå helt fint. Har 235 på forann som er 19x9, og det er minimalt med strekk i dekket. Nesten ikke synlig, men jeg vet ikke om falken har lite strekk eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Får dekk av bilsalongen i Skien så usikker på hva det blir, får ringe å spørre. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52067251 fin 02 til salg, sett denna på flere treff, tøff liten sak faren til han her inne som har burgundrot e28 524td på luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Du vil ikke heller i andre etasje da? Jeg bor selv i andre, og ville ikke bytta med den under meg om jeg så fikk 200k i mellom Akkurat det tror jeg det er delte meninger om, egentlig. Tror kanskje jeg heller mot å være enig med deg, hvis jeg måtte velge. Nå valgte jeg en løsning hvor jeg både har første og andre etasje, og nabo på en side. Må jo si at det blir litt spennende å se hva slags nabo en får, hvis det er en bråking 24/7 blir jeg nok gal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Til den prisen i 11rom så blir det nok en barnefamiile skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Det er ikke 11rom det er 10 rom og kjøkken.. jeg har lyst til å bo for meg seøv etterhvert, men spørsmålet er bil til 2-300k eller hus med lån for pengene i stedet. Spare som en gud nå som lærling også gå på med et hus etter et par år med fagbrev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Til den prisen i 11rom så blir det nok en barnefamiile skal du se. Synes ikke det er så billig her lenger akkurat... Var en enebolig på 97 kvadrat, riktignok moderne og fin men prisen var 2,6 og dette ble solgt for 3 mill blank... Det tar av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Da er det nesten greit å dra et kvarter ekstra til Rena der virker det langt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Hvor langt ut skal man reise da? Får jo enorme steder nesten gratis i kautokeino lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Joda men et kvarter er langt unna en kvart dag i fly. Jeg bor i nabokommunen til 316. Å her klarer man glatt å kjøre i et kvarter i ganske rettstrekning uten å kjøre i 10kmt, så å kjøre et kvarter ekstra for å spare en million er ikke såå stress. 316 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Joa ser den...Men ofte så skriver folk "ja men flytt litt lenger ut så sparer du masse penger".... Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg