Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som fortsatt spiller Forza 4 på Xbox 360 ?    

morsomt med drifting online :)

Forza 4 nei :) Går i Xbox one her med Forza Horizon 2 her! Helt sykt grafikk og hele mappet er sykt!  gøy når det begynner og regne og du kan slå alt av hjelpemidler av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men tipper at AV betyr avregistrert?

SM betyr kanskje salgsmelding, for eksempel når noe kjøper en bil for videresalg og bare leverer salgsmelding men ikke betaler omregistrering.

og NY betyr Ny eier som da har betalt omregistrering.. 

Altså har den aktuelle bilen hatt 6 eiere siden ny?

Ca det jeg og kom fram til. 6 pluss 6 ish.

Kjøpt meg prakteksemplar her jeg gitt.  :stupid:

Ikke jeg heller. Men har fått noen utskrifter av statens vegvesen på biler jeg har vært interessert i :)

Står navn og div annen info her også ja. Bare jeg som har klippet litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos spill.. Er ute og farter det store utland igjen. Kan dere anbefale PC spill som ikke krever all verden av grafikkortet (PCen er litt over ett år gammel og kraftig nok til høyoppløste filmer hvertfall, Core i7 prosessor og 8GB RAM)? Som er nett-uavhengig, ikke alltid jeg har wifi tilgjenglig...

Og som gjerne er gratis :P Alle sjangere, bare ikke rollespill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med 4G nett hjemme i stedet for bredbånd? Min far får så dårlig bredbånd at han ikke får hørt på internettradio en gang uten at det stopper. Nå har derimot 4G blitt utbygd så han har dekning der. Hvor mye er 30Gb i måneden? Altså, jeg vet hvor mye det er... Men han er på tekstbaserte sider, noe youtube og facebook. Bør holde lenge med 30 da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med 4G nett hjemme i stedet for bredbånd? Min far får så dårlig bredbånd at han ikke får hørt på internettradio en gang uten at det stopper. Nå har derimot 4G blitt utbygd så han har dekning der. Hvor mye er 30Gb i måneden? Altså, jeg vet hvor mye det er... Men han er på tekstbaserte sider, noe youtube og facebook. Bør holde lenge med 30 da vel?

30gb er sikkert nok det. Jeg har 6gb på mobilen, og nærmer meg ikke med høyt bruk på YouTube, spotify og surfing.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mobilt bredbånd før

Fungerer fint

Hadde 10gb en stund, men det forsvant fort om man titta på litt videoer.

Bytta til 20gb da var det nesten aldri et problem, men da hadde jeg og lagt meg til vanen å ikke titte for mye på lange HD filmer, men ble litt snutter alikevell.

Så 30 vil jeg tro skal holde fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra? Har lyst til å kjøpe det selv.

Det er et helt sykt bilspill for og si det sånn :) Masse masse biler osv :) Ble sjokkert over at Forza hadde laget et så bra og gjennomført spill nå :) Mappet er jo drit stort! men xbox 360 så er mappet litt for lite, men på Xbox One så er det bra str på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos spill.. Er ute og farter det store utland igjen. Kan dere anbefale PC spill som ikke krever all verden av grafikkortet (PCen er litt over ett år gammel og kraftig nok til høyoppløste filmer hvertfall, Core i7 prosessor og 8GB RAM)? Som er nett-uavhengig, ikke alltid jeg har wifi tilgjenglig...

Og som gjerne er gratis :P Alle sjangere, bare ikke rollespill :P

AngryBirds

CandyCrush

CandyCrushPetsaga

++++++

ahhahaha ja jeg hater de spillene på facebook! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et helt sykt bilspill for og si det sånn :) Masse masse biler osv :) Ble sjokkert over at Forza hadde laget et så bra og gjennomført spill nå :) Mappet er jo drit stort! men xbox 360 så er mappet litt for lite, men på Xbox One så er det bra str på det :)

Har du spilt det første Horizon? Jeg har runna det ca 2 ganger, mener jeg ¨huske, digga det :P

Ja, har kun vanlig 360 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...