Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en slik i chrome /white, meget pen klokke, men man må ha litt størrelse på armen for at den ikke skal se monster ut :P for ikke å snakke om vekten :P mer lyst på 48-30

Har Nixon 51-30 chrome/white selv :) Veldig fornøyd. Litt tung er den jo, men blir jo vandt etter ei uke.

Er vell litt flash og voldsom for noen men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det månelyst på solli i kveld da ? :)

Ser bra ut på meg ;)

Er "medium" bygd i håndleddet, så kan bli litt stor i noen situasjoner, f.eks på jobb, der det er mer elegant med en mindre og clean klokke, har idag en Komodo med beige reim og blå bakplate.

Har Nixon 51-30 chrome/white selv :) Veldig fornøyd. Litt tung er den jo, men blir jo vandt etter ei uke.

Er vell litt flash og voldsom for noen men.

Ganske enig der, var veldig fornøyd med den, og ble fort vandt til den, men passet ikke alltid til situasjonen som f.eks jobb :)

Så en 48-10 i tilsvarende er nok mer gunstig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det 48-20 den het, var usikker om det var 48-10/20/30 :P blir nok en slik på meg også, på tide å utvide klokkesamlingen! :)

Har Gant, Moods, Nixon og Komono, ikke de dyreste klokkene, men ålreite til sitt bruk, i litt forskjellige stiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et morsomt bilde tilsendt i dag. En Volvo-eier som tydeligvis har glemt å parkere bilen i gir og/eller med håndbrekk.

Hadde vært morsomt og sett reaksjonen når eieren kommer ut fra kontoret kl 16 og skal finne bilen sin   :mrgreen:

post-47117-0-62701300-1413998210_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...