Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, akkurat samme bilde :)

PC, Mobil, Nettbrett ;) Du blar frem det du vil se på kilden, så klikker du på en liten knapp i spilleren, så sender den beskjed til chromecasten at det skal spilles av. På noen (nyere) tver vil tven automatisk bytte til hdmi inngangen som chromecasten er plugget i. Når det er gjort så tar chromecasten over hele avspillingen og streamer via hjemmenettverket uavhengig av kilden. Med andre ord kan du bruke kilden til hva du vil når chromecasten streamer :)

http://blogg.tv2.no/sumo/chromecast/

Man kan også speile nettleseren på kilden. Så om du sitter på PC og blar på en nettside, så kan du sende bilde til chromecasten slik at det sammme viser på tven. Her er det dog litt delay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For masse brukt på finn kan man legge inn flere apper på den?

Hmm kanskje undersøke Google sin. blir det bra bilde npr man streamer? Er kresen

Fikk en Chromecast selv, men har kun testet den med Netflix. Funker utmerket om man ikke bruker proxy ala MediaHint, da kutter den ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Vet ikke om det har blitt snakket om men en Golf stasjonsvogn med 4 utblås og 300HK ? 

http://www.dinside.no/931074/vw-golf-r-stasjonsvogn-avslort

Jeg som trodde at dem hadde begynt å bare fokusere på el biler og 1.0 motorer :P 

Er på Telenorbutikk jobben nå og vi har også fått inn Note 4, fin telefon! =)

Men Z3 er markedets beste telefon i mine øyne. 

Men Note 4 har en fin 2. plass. (igjen, min mening) :P

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, etter massiv pruting solgte jeg 4x18 m/greie dekk for 1000,-. Saabhjul.. Nå, en uke etter handel får jeg mail fra kjøper om at den ene felgen har høydekast og er helt umulig å kjøre med. Jeg merket ingenting til noe kast i mitt eie og jeg føler vel igrunn at jeg er i overkant pertentlig når det gjelder urunde hjul.. Ikke har fyren noe dokumentasjon å vise til, ikke vet jeg hvordan han har brukt hjulene og sist men ikke minst, jeg vet jo ikke om denne fyren er til å stole på.

Ka man gjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant wicky!

Nytern: Du har egentlig svart på det selv... Du som selger opplevde aldri noe kast i ditt eie. 

Han har heller ikke noe dokumentasjon å vise til og ikke vet du om han har brukt dem. 

Du får si at du har brukt dem og det var ingen kast i dem, så da må det h kjedd i hans eie. 

Stå på ditt. 

Det værste som kan skje er at du må gi deg og gi tilbake tusen og få de hjula, men da med ett ødelagt. Så, stå på ditt =)

(med forbehold at du har vært 100% ærlig og at det var ingen kast ved salget) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...