Thomaz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 1080p Kommer selvfølgelig ann på hva nettsiden støtter (og internetthastigheten, som ikke er et problem for deg), men de du har nevnt har vertfall FullHD på det meste Ja men den gjengir bilde like bra som kilden det kommer fra da mao? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jepp, akkurat samme bilde PC, Mobil, Nettbrett Du blar frem det du vil se på kilden, så klikker du på en liten knapp i spilleren, så sender den beskjed til chromecasten at det skal spilles av. På noen (nyere) tver vil tven automatisk bytte til hdmi inngangen som chromecasten er plugget i. Når det er gjort så tar chromecasten over hele avspillingen og streamer via hjemmenettverket uavhengig av kilden. Med andre ord kan du bruke kilden til hva du vil når chromecasten streamer http://blogg.tv2.no/sumo/chromecast/ Man kan også speile nettleseren på kilden. Så om du sitter på PC og blar på en nettside, så kan du sende bilde til chromecasten slik at det sammme viser på tven. Her er det dog litt delay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Skulle ha meg nye Note 4....men så tenkte jeg....Kommer aldri til å få bruk for alle funksjonene på den.... Så da kjøpte jeg heller Galaxy MEGA til det jeg bruker tlf til mest... Snap, instagram, og youtube! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 For masse brukt på finn kan man legge inn flere apper på den? Hmm kanskje undersøke Google sin. blir det bra bilde npr man streamer? Er kresen Fikk en Chromecast selv, men har kun testet den med Netflix. Funker utmerket om man ikke bruker proxy ala MediaHint, da kutter den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Takk for gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 OK dette er det sykeste lovlige jeg har sett i mitt liv. Går og setter meg ned litt. http://humanleather.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 fikk lyst på nytt belte as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 e36 m3 er en fantastisk bil flonoen og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Yo! Vet ikke om det har blitt snakket om men en Golf stasjonsvogn med 4 utblås og 300HK ? http://www.dinside.no/931074/vw-golf-r-stasjonsvogn-avslort Jeg som trodde at dem hadde begynt å bare fokusere på el biler og 1.0 motorer Er på Telenorbutikk jobben nå og vi har også fått inn Note 4, fin telefon! =) Men Z3 er markedets beste telefon i mine øyne. Men Note 4 har en fin 2. plass. (igjen, min mening) God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Men....det er jo en golf da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ugh, etter massiv pruting solgte jeg 4x18 m/greie dekk for 1000,-. Saabhjul.. Nå, en uke etter handel får jeg mail fra kjøper om at den ene felgen har høydekast og er helt umulig å kjøre med. Jeg merket ingenting til noe kast i mitt eie og jeg føler vel igrunn at jeg er i overkant pertentlig når det gjelder urunde hjul.. Ikke har fyren noe dokumentasjon å vise til, ikke vet jeg hvordan han har brukt hjulene og sist men ikke minst, jeg vet jo ikke om denne fyren er til å stole på. Ka man gjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Sant wicky! Nytern: Du har egentlig svart på det selv... Du som selger opplevde aldri noe kast i ditt eie. Han har heller ikke noe dokumentasjon å vise til og ikke vet du om han har brukt dem. Du får si at du har brukt dem og det var ingen kast i dem, så da må det h kjedd i hans eie. Stå på ditt. Det værste som kan skje er at du må gi deg og gi tilbake tusen og få de hjula, men da med ett ødelagt. Så, stå på ditt =) (med forbehold at du har vært 100% ærlig og at det var ingen kast ved salget) Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ærlig var jeg, det er min eneste modus Jeg får se hva'n sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hadde ikke brydd meg så mye om det... 1000 kroner for 4 hjul er ingenting... Jeg ga flere 1000 for rævkjørte felger som var kast en gang. Fikk beskjed om at de var UMULIG å avbalansere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Asian Brad Pitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg