Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en liten grisekjøring igår..og bremsepedalen gikk i bånn... Hvor skaffer jeg bremsevæske som tåler litt mer? Og som ikke koster 23456543231 kr?

Jeg har hell med biltema sin MC racing veske.

Kjørt det på e30 turbo'n på banen et par år nå.

Varmt har det blitt ivaffall da skivene har blitt rimelig blå. Men bremsen har funket bra hele tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte på rudskogen ble bremsene dårlige etter noen runder.

Regner med det var klossene/skivene som faded der.

Oste bra mye røyk fra de vertfall :P

Var servicehefte fra bilen på bavaria så vil tro bremsevæska skulle være bra.

Forsåvidt helt nye skiver og klosser og ei uke før.

Kom på pedalen gikk ikke i bunn heller, skjedde bare lite når jeg trykte selv om det var motstand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett for mye jeg rasa rundt Ringen så fikk jeg ikke bremsene på F10en til å bli for varme slik at man kjenner det, det imponerte meg litt. En kamerat klaga over at det begynnte å riste under nedbremsing etter noen runder på sin E92 M3, en slik bil bør jo kunne holde på i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok 60tusen km siden den ble bytta sikkert... Så blir nok å bytte ja... Effekten var der, men pedalen gikk laaaaaaangt inn.... Hvor mye væske trenger jeg?

Men gikk bra.... Ikke ofte jeg grisekjører men igår var det litt stress... Min tante døde brått for en mnd siden...alt startet med at hun fikk en stor kul på armen... Igår fikk mamma det også... Volvat legevakt stenger 2200... Kl 2149 var jeg på stovner.... kl 2159 var jeg på volvat på majorstuen....så ja.... gikk litt vel hardt for seg... Måtte bråbremse ved majorstukrysset siden jeg så to politibiler stå i motsatt felt... stoppet nesten midt i krysset siden bremsene kokte....

Gikk forsåvidt bra med mamma... :)

Hadde vi valgt å dra til offentlig legevakt hadde vi sikkert sittet der enda og ventet på tur.... Volvat tok henne inn etter 3min...og etter 1time var hun friskmeldt etter å ha tømt blod fra kulen og renset.... Og vi var 3500kr fattigere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett for mye jeg rasa rundt Ringen så fikk jeg ikke bremsene på F10en til å bli for varme slik at man kjenner det, det imponerte meg litt. En kamerat klaga over at det begynnte å riste under nedbremsing etter noen runder på sin E92 M3, en slik bil bør jo kunne holde på i timesvis.

Må kjøre hardere da vettu :D

Riste?

mens han kjørte det begynte sånn, eller etter han hadde parkert å skulle kjøre på ny? :P

Er ikke så heldig å parkere med gloheite bremser, må kjøres litt kalde før man stopper. ellers kan man risikere de blir skeive etter hva jeg er fortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...