Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Biltema har noe som heter rain reppelent elns. Skal vell være tilsvarende greier.

Jepp, og det funker fjell, men har ikke så lang holdbarhet.. Har ikke prøvd noe annet selv, så har ikke noe å sammenligne akkurat det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La faktisk på RainX i går på F10en, men det har ikke regnet så jeg vet ikke hvordan den er ;)

Kjenner til den :P

Tørde ikke mer enn et kjapt trykk på DTC knappen på rudskogen.

Tapte nok en del spesielt på akselerasjon der ja. Ble en del blinking i dash'n.

Men merker jo man lever når man låser bakhjula ned nedgiring nedover angsten fra 180 km/t :P

Vannvittig gøy, gleder meg sykt til ny kjøring i sommer.

Må vell bare handle ny bil innen da :D Eller få meg manuell girkasse.(og diffbrems..)

Imponerer meg Bilstein coiloversene på 540'n, utrolig hvor god å leken så svær bil er.

530d'n jeg hadde føltes som tankskip i forhold.

Jeg kjører selv med "Sport+" som tillater hjulspinn og litt sladd før elektronikken tar inn. Men når det begynte å regne da var det på med alt av elektronikk ;)

Da er jeg en idiot i dine øyne. ;) Men hvorfor ta tiden når du ikke er opptatt av å kjøre fort? Har til gode å ta tiden der nede, og heller fokuserer på å kjøre riktig og ha det gøy.

Så du kjører på bane med en helt vanlig personbil, med vanlig veidekk, uten bur og bøttestoler? Er jo opptatt at det skal gå fort, det er jo det som er gøy. Er jo også gøy å ta tiden for å vite hvor landet ligger. Men jeg stresser ikke med å sette nye rundetider slik andre gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei.no. ..... Sku bytte hjullager isted, fant da ut at indre endeleddet er gåent igjen (nr 2 siden mai).. Fra nå av blir det kun orginale deler på meg.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Synd å si det, men er ofte sånn :) Se på det fra den andre siden, nå går det sikkert mye fortere å bytte :mrgreen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kjører på bane med en helt vanlig personbil, med vanlig veidekk, uten bur og bøttestoler? Er jo opptatt at det skal gå fort, det er jo det som er gøy. Er jo også gøy å ta tiden for å vite hvor landet ligger. Men jeg stresser ikke med å sette nye rundetider slik andre gjør :)

Kjører med bil med bur og uten bur, med vanlige dekk og r-dekk. Skjønner ikke hvordan du kan være opptatt av at det går fort, men du skal ikke kjøre over evne. Hvor går grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...