majuz Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Noen som bruker tinder her da? haha Mye kåte damer der på lørdagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Mye kåte damer der på lørdagen ja Dette vet du alt om skjønner jeg Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Oppbevaringsveske (plast/stoff) som passer ned i felgen på reservehjulet (i reservehjulsbrønnen), noen som veit om det finnes? Mener jeg har sett det en plass, men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Sånn. Da har jeg hentet bilen fra service som jeg bestilte etter wicky messet med bremseveske... Byttet dieselfilter, pollenfilter, oljefilter, olje og bremseveske. 5500, det var jammen ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Billig det! betalte 5.600 for oljeskift med filter + pollenfilter på min 535d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Ser man det ja. Synes det var god pris! Deilig med ny olje til vinteren og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 bare jeg som synes over 5k er dyrt ? kanskje mest fordi jeg gjør alt sånn selv da Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Foretrekker å følge service og la autorisert verksted gjøre jobben jeg. Dessuten får jeg mobilitetsgaranti frem til neste service, synes det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Foretrekker å følge service og la autorisert verksted gjøre jobben jeg. Dessuten får jeg mobilitetsgaranti frem til neste service, synes det er ok. dyrt det jooooo er fæl på det å gjøre alt selv jeg, igrunn eneste jeg ikke gjør selv er selve eu kontrollen, da det går ikke, ellers går det i alt av mekking, strøm (er trikker), rør, snekring, graving etc driver å vurderer handle meg minigraver nå, da fordson major'n med graver bak ikke er det mest presise graveverktøyet akkurat bedre bruke 2k på verktøyet til å gjøre en jobb som koster 1-1,5k på verksted, må man gjøre det igjen så er man i pluss alt majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 dyrt det jooooo er fæl på det å gjøre alt selv jeg, igrunn eneste jeg ikke gjør selv er selve eu kontrollen, da det går ikke, ellers går det i alt av mekking, strøm (er trikker), rør, snekring, graving etc driver å vurderer handle meg minigraver nå, da fordson major'n med graver bak ikke er det mest presise graveverktøyet akkurat bedre bruke 2k på verktøyet til å gjøre en jobb som koster 1-1,5k på verksted, må man gjøre det igjen så er man i pluss alt Greit å ta mye hos verksted, hvis det gjelder nye biler (servicehefte...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Er en 09 modell, så jeg synes det er greit. Begynner vel pr definisjon å bli en gammel bil men har ikke gått mer enn 90 000 og er fremdeles rimelig pen så det føles hvert fall bedre. Tror det er lettere å få solgt bilen hurtig også dersom alt er opprettholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Stempel i Serviceheftet er vel eneste grunnen til at jeg gjør det 234,- + mva per liter olje er ikke alltid like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Serviceheftestempel fra merkeverksted er jo noe mange er opptatt av ved kjøp av nyere bil, syns det er bra investering mtp. salg senere, selv om det koster litt. Edit: Vet noen om BMW F30 og F36 har samme felgmål? Altså, kan man bruke F30 felger på F36 (4 serie Gran Coupe)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Ja, det mener jeg på. 403-felgene leveres ihvertfall til begge modeller, og de kommer kun i en størrelse. Noen som har lyst på kjøleskap forresten? Finn.no-annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg