Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Oppbevaringsveske (plast/stoff) som passer ned i felgen på reservehjulet (i reservehjulsbrønnen), noen som veit om det finnes? Mener jeg har sett det en plass, men finner det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å følge service og la autorisert verksted gjøre jobben jeg. Dessuten får jeg mobilitetsgaranti frem til neste service, synes det er ok.

dyrt det jooooo :P

er fæl på det å gjøre alt selv jeg,

igrunn eneste jeg ikke gjør selv er selve eu kontrollen, da det går ikke, ellers går det i alt av mekking, strøm (er trikker), rør, snekring, graving etc :P

driver å vurderer handle meg minigraver nå, da fordson major'n med graver bak ikke er det mest presise graveverktøyet akkurat :P

bedre bruke 2k på verktøyet til å gjøre en jobb som koster 1-1,5k på verksted, må man gjøre det igjen så er man i pluss alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrt det jooooo :P

er fæl på det å gjøre alt selv jeg,

igrunn eneste jeg ikke gjør selv er selve eu kontrollen, da det går ikke, ellers går det i alt av mekking, strøm (er trikker), rør, snekring, graving etc :P

driver å vurderer handle meg minigraver nå, da fordson major'n med graver bak ikke er det mest presise graveverktøyet akkurat :P

bedre bruke 2k på verktøyet til å gjøre en jobb som koster 1-1,5k på verksted, må man gjøre det igjen så er man i pluss alt :P

Greit å ta mye hos verksted, hvis det gjelder nye biler (servicehefte...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 09 modell, så jeg synes det er greit. Begynner vel pr definisjon å bli en gammel bil men har ikke gått mer enn 90 000 og er fremdeles rimelig pen så det føles hvert fall bedre. Tror det er lettere å få solgt bilen hurtig også dersom alt er opprettholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviceheftestempel fra merkeverksted er jo noe mange er opptatt av ved kjøp av nyere bil, syns det er bra investering mtp. salg senere, selv om det koster litt.

Edit: Vet noen om BMW F30 og F36 har samme felgmål? Altså, kan man bruke F30 felger på F36 (4 serie Gran Coupe)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...