Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Igår og idag har jeg blitt utsatt for å måtte sitte på i en Passat 3BG 1,9 TDI 4Motion. Hadde en slik med bensin og 4Motion som familiebil i flere år, men denne bilen gjorde meg bilsyk etter bare få minutters kjøring.. Skjedde både igår og idag. Stor forskjell på Mercedes og BMW mot Passaten på samme alder gitt. Skal sies at han som eier bilen har kjøpt MB S211 som erstatning for lenge siden, og denne ligger tilsalgs :P

Da min familie hadde denne modellen som familiebil, var det bare mor som hadde BMW i familien, sammenligningsgrunnlaget var derfor den gang noe smalt, fikk bekreftet nå at jeg nok ikke skal tilbake til VW noen gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for www.interdekk.no. Veldig greie å ha med å gjøre samt at prisene er fine.. Ja, og sist men ikke minst; gummien er fersk og de sender faktura hvis du føler for å bestille dekk før lønna ruller inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for www.interdekk.no. Veldig greie å ha med å gjøre samt at prisene er fine.. Ja, og sist men ikke minst; gummien er fersk og de sender faktura hvis du føler for å bestille dekk før lønna ruller inn :D

handla der selv, alt vel bortsett fra at de sendte med senterringer som passet på bilen men ikke felgene :P men fikk riktig noen dager senere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man har da ofte på vinterdekkene like lenge som sommerdekkene, så jeg synes det er kult å se greit ut den delen av året også.

Angrer litt på,at jeg ikke gikk for 20" på vinteren på min

Jeg kjører som oftes ikke lengere enn fire månder med vinterdekk, men andre steder i landet så kjører man kanskje lengere. Men er viktig at de iallfall ser litt bra ut, sorte stålfelger er ikke fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...