Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei det er lite gøy.. Så trivst jeg ikke helt 100% der jeg jobber nå. Jaja, får jul og nyttår hjemme i år vertfall :smile:

Ganske gøy å jobbe forutsigbar turnus egentlig... Har en HEL uke sammen med dattera mi hver gang jeg er hjemme, jeg. Da er jeg oppegående og har fri en uke sammenhengende i stedet for å være sliten og sur, og komme hjem kl 17. hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har Drive på YouTube blitt HELT ræva? Jeg pleier å laste ned alle videoer fra YouTube som jeg liker (har et personlig bibliotek med videofavoritter), det går ikke ann med Drive+ abbonement. Samtidig syns jeg prisen er drøy (over 300 kr. i året!) for innholdet Drive har levert i det siste og de TV-sendte klippene er ikke såå bra.

Petrolicious for alle penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, oki. Vanskelig å holde tritt med alt av styr på nye biler.

Er det sånn at sportsstoler til F10 kun fås i alcantara, og ikke vanlig skinn? Og så har man "vanlige" stoler og komfortstoler å velge mellom sånn ellers?

Ser noen biler har velger for sport og eco ved siden av girspaken, er det adaptivt understell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det er får man Sport og Eco både på Sportautomat (standard) og vanlig automat, det heter EDC. Men har man Adaptivt understell så har man Comfort (i stede for Eco) Sport og Sport+, er iallfall det jeg har på min og jeg har Adaptivt understell. Jeg kan ikke velge Eco, men jeg kan velge Comfort som gjør bilen mykere i understellet og lettere på rattet. På den andre siden så kan jeg velge Sport+ som strammer opp understellet, spisser gassresponsen samt styreresponsem. En del hjelpesystemer slakkes opp også slik at litt sladd og hjulspinn lar seg gjøre, før elektoroniken griper inn før det går helt galt :) Anbefaler Adaptivt understell til alle som skal ha F10, den store og tunge bilen blir nett og lettbeint som en 3-serie føles det som.

Men det er en jungel av forskjellig utstyr på disse bilene, satte meg selv inn i mye av dette da jeg skulle handle og det var ikke så rent sjelden jeg måtte sette meg tilbake, trekke pusten og senke skulderene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en runk ;-)

Mobiol/pc skjerm kan svekke tretthet.

post-46372-0-72223900-1415840710_thumb.j

post-46372-0-56022900-1415840928_thumb.j

haha, måtte bare :P

vet jeg leste engang om et program man kunne ha på pc'n som justerte lyset på skjermen i forhold til klokka, slik at man skulle bli søvnig, oen som klarer finne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...