Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, handla ny firmatlffor 3 uker sia,

xperia z3, den var brått dau på morran igår, fungerte fint mandag, hadde masse strøm  (80%) så dret i å lade den,

men stein dau tirsdag, ikke noe lys noen steder med laderen på en gang. umulig å få liv i den,

så lot den stå på laderen, så brått nå idag at det lyste et lite rødt lys på den, fikk brått skrudd den på da.

bare 1% batteri da, men ser det går oppover nå, så vet da faen hva som var feilen :P

se hvor lenge det varer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd liknende med andre mobiler. Når batteriet er fullstendig tømt så er det håpløst å få liv i den, selv med laderen koblet til. Tar en stund..

Merkelig at det skjedde med så mye batteri igjen da, viss den ikke viste feil/hengt seg opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, handla ny firmatlffor 3 uker sia,

xperia z3, den var brått dau på morran igår, fungerte fint mandag, hadde masse strøm  (80%) så dret i å lade den,

men stein dau tirsdag, ikke noe lys noen steder med laderen på en gang. umulig å få liv i den,

så lot den stå på laderen, så brått nå idag at det lyste et lite rødt lys på den, fikk brått skrudd den på da.

bare 1% batteri da, men ser det går oppover nå, så vet da faen hva som var feilen :P

se hvor lenge det varer nå

Sånn som skjer av og til, med gamle telefoner kunne man ta ut og inn batteriet, på de som man ikke kan ta ut, så må man trykke på noen knapper og holde de samtidig.

På iphone er det å holde begge knappene inne for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd liknende med andre mobiler. Når batteriet er fullstendig tømt så er det håpløst å få liv i den, selv med laderen koblet til. Tar en stund..

Merkelig at det skjedde med så mye batteri igjen da, viss den ikke viste feil/hengt seg opp..

Sånn som skjer av og til, med gamle telefoner kunne man ta ut og inn batteriet, på de som man ikke kan ta ut, så må man trykke på noen knapper og holde de samtidig.

På iphone er det å holde begge knappene inne for eksempel.

aner ikke hva som skjedde, prøvde holde in en, eller fler/alle knappene, ekke så mange å velge i.

var enklere før når man kunne nappe ut batteriet ja

edit:

varmepumpa mi surrer nå

funker greit en stund, så blinker timer lampa på den brått, og pumpa varmer ikke, resetter alt så funker den en stund igjen

jaja, 5år på en billig netthandelenpumpe er vell ok :P

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du målt strømtrekk på den? Gjerne på alle fasene, og kjenn etter om den ikke er veeldig varm.

tenkte jeg skulle grave fram bruksanvisningen å titte litt :P

hakke giddi målt no strømtrekk, men tipper det enten er for lite gass (lekki ut over tid) eller noe feilkode på et eller annet

er trikker så skal vell finne ut noe,

men vill nok tru jeg bytter til en 6,6kw mitsubishi pumpe som jeg får til ok pris via jobben, blir dobbel effekt enn den jeg har og garantert funksjon ned til -25 om jeg husker rett :P den jeg har pleier slite om det bikker under -5 ca, (mest pga størrelsen da)

edit: fant bruksanvisningen nå, må vente til feilen kommer tilbake så jeg kan se hvor mange ganger lampene blinker :P

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe særlig tess som dedikert diagnoseverktøy. Og for all del, kjøp på Ebay. Eksakt samme dings for maks hundrelappen inkl frakt. Det der er jo ran. Brukte min til visning av realtime informasjon, men det er begrenset hvor nyttig det er. Brukte appen "Torque".

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik, eller en som er kjøpt på ebay vel og merke.

Jeg har ikke prøvd den fullt ut, var kun interessert i temp. :)

Fikk scannet for feilkoder og, men om det er 100% på den jeg har vet jeg ikke.

Jeg bruker appen Torque, Android.

Edit: Som Nytern sa, kjøp på ebay, mye billigere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...