Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle grave fram bruksanvisningen å titte litt :P

hakke giddi målt no strømtrekk, men tipper det enten er for lite gass (lekki ut over tid) eller noe feilkode på et eller annet

er trikker så skal vell finne ut noe,

men vill nok tru jeg bytter til en 6,6kw mitsubishi pumpe som jeg får til ok pris via jobben, blir dobbel effekt enn den jeg har og garantert funksjon ned til -25 om jeg husker rett :P den jeg har pleier slite om det bikker under -5 ca, (mest pga størrelsen da)

edit: fant bruksanvisningen nå, må vente til feilen kommer tilbake så jeg kan se hvor mange ganger lampene blinker :P

Gass kan det også være. Er du også en sånn typisk kabelbanditt som monterer varmepumper i tillegg? Send meg en PM med pris du har inn da, er litt morro og se hva andre har, jeg har rimelig greie priser selv.

Jeg har bitshi pumpe og fy så fin den er

Midtibushen ekke dumt det nei, men jeg er hakket mer glad i daikin pga kundesupporten hos de. Hvis noe er feil så kommer de med servicebil, med ny pumpe så fort de klarer blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er skikkelig telefonnerd her?  Får ikke oppdatert sw på z1 compact. Beskjeden er at oppdateringen ikke kan valideres, sannsynligvis pga uoriginal sw i tlf. Men det er det ikke.

Annoying as føkk å få varsel heele tiden om oppdatering og så går det ikke så tips mottas med takk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå inn på SONY sin hjemmeside og laste ned programmet deres ned til din PC/MAC og koble telefonen til, og reinstallere nytt firmware/software, du kan også sikkerhetskopiere via det programmet. :)

Det er retningslinjene til SONY selv. =)

Lykke til!

Edit: Her er linken, scroll litt ned, heter "Pc companion"

http://support.sonymobile.com/no/xperiaz1compact/

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive