Dan Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Takker folkens. Var vel ikke uventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 varmepumpa funker ennå, typisk siden jeg har funnet fram bruksanvisningen se om den har klikka til imorra tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Fyllte bensin i Bærum nå: 12.79. kr Diesel 11.76 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Fyllte bensin i Bærum nå: 12.79. kr Diesel 11.76 Sent from my iPhone using Tapatalk Fylte og, men ikke i Bærum, og for 15,16. Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 tenkte jeg skulle grave fram bruksanvisningen å titte litt hakke giddi målt no strømtrekk, men tipper det enten er for lite gass (lekki ut over tid) eller noe feilkode på et eller annet er trikker så skal vell finne ut noe, men vill nok tru jeg bytter til en 6,6kw mitsubishi pumpe som jeg får til ok pris via jobben, blir dobbel effekt enn den jeg har og garantert funksjon ned til -25 om jeg husker rett den jeg har pleier slite om det bikker under -5 ca, (mest pga størrelsen da) edit: fant bruksanvisningen nå, må vente til feilen kommer tilbake så jeg kan se hvor mange ganger lampene blinker Gass kan det også være. Er du også en sånn typisk kabelbanditt som monterer varmepumper i tillegg? Send meg en PM med pris du har inn da, er litt morro og se hva andre har, jeg har rimelig greie priser selv. Jeg har bitshi pumpe og fy så fin den er Midtibushen ekke dumt det nei, men jeg er hakket mer glad i daikin pga kundesupporten hos de. Hvis noe er feil så kommer de med servicebil, med ny pumpe så fort de klarer blant annet. janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 har så smått begynt julehandelen på ebay, kjøpt ett par sånne, noen som har noen lure (seriøse og useriøse) tips til julegaver kamerater imellom? 2-300kr maks, har bestemt oss for å ikke legge mye penger i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Jeg vil ha sånn!! Fylle opp med iskald cola seff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Noen som har vært borti dette?: http://www.multicom.no/Mobilscan-OBD-feilkodeleser-for-Android-Bluetooth/cat-p/c101258/p10630414 Funker det? Funker det på eldre biler enn fra 2001? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 (endret) Jeg vil ha sånn!! Fylle opp med iskald cola seff! bare å kjøpe, har sett at de reklamerer for sånne til 7-800kr på facebook, med 4 sånne glass, som koster 24kr stk på ebay Endret November 20, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Noen av dere burde kjøpe meg en slik i julegave iår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Noen som er skikkelig telefonnerd her? Får ikke oppdatert sw på z1 compact. Beskjeden er at oppdateringen ikke kan valideres, sannsynligvis pga uoriginal sw i tlf. Men det er det ikke. Annoying as føkk å få varsel heele tiden om oppdatering og så går det ikke så tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Får du skrudd av oppdateringene da? Gjøres i play-butikken. Har ikke peiling på hva som er galt, men da er det bedre å skru det av i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Tror du må foreta en hard reset av telefonen. Åpenbart at det har klikka for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Altså pælme den i veggen? Vært inne på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 (endret) Du kan gå inn på SONY sin hjemmeside og laste ned programmet deres ned til din PC/MAC og koble telefonen til, og reinstallere nytt firmware/software, du kan også sikkerhetskopiere via det programmet. Det er retningslinjene til SONY selv. =) Lykke til! Edit: Her er linken, scroll litt ned, heter "Pc companion" http://support.sonymobile.com/no/xperiaz1compact/ Endret November 20, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg