Shattered Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Sikkert ingen som svarer, men jeg spør likevel:Bilen min blir ikke varm på tomgang (inni, motoren blir fin og varm, og stopper på midten av måleren), og varmeapparatet starter å blåse varmluft etter å ha kjørt noen meter. Har også en vibrerende lyd lik en bie under dashbordet (vibrerer inntil 2000 rpm ca) og en oljelampe som har asberger + ad/hd (lyser mest på kald motor, og i noen bakker, har sjekka olja, den var litt over minimum). Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Sikkert ingen som svarer, men jeg spør likevel: Bilen min blir ikke varm på tomgang (inni, motoren blir fin og varm, og stopper på midten av måleren), og varmeapparatet starter å blåse varmluft etter å ha kjørt noen meter. Har også en vibrerende lyd lik en bie under dashbordet (vibrerer inntil 2000 rpm ca) og en oljelampe som har asberger + ad/hd (lyser mest på kald motor, og i noen bakker, har sjekka olja, den var litt over minimum). ' sikkert sirkulasjonspumpa som er dau. oljetrykk eller nivå lampa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 ' sikkert sirkulasjonspumpa som er dau. oljetrykk eller nivå lampa? Oljetrykk, blir det vel? Den er rød Hadde den lyst konstant hadde jeg sjekka det opp for lengst, tipper en gåen sensor. Hvordan sjekker jeg sirkulasjonspumpa? Send gjerne en bok som svar på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Ler man ikke nå så er man følelsesløøøøs.... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Ler man ikke nå så er man følelsesløøøøs.... Haha så du la den ut på Snap i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Hmmm, jeg lo ikke... Synes den var "grei"... Dette derimot, det er MORSOMT! https://www.facebook.com/video.php?v=10154691815310045 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Veldig tilgjort. Smilte ikke engang...Var ikke "greit" engang. Slike virale videoer "du vil ikke tro hva som skjedde etterpå"-greier er bare teit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Da var billetter til ac/dc i sommer kjøpt inn Noen her som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Veldig tilgjort. Smilte ikke engang...Var ikke "greit" engang. Slike virale videoer "du vil ikke tro hva som skjedde etterpå"-greier er bare teit... Den er jo ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Hvordan kan du si det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fordi det er meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Dette gikk over til privat chatting nesten dette....Da konkluderer jeg med at den videoen er tilgjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Hmmm, jeg lo ikke... Synes den var "grei"... Dette derimot, det er MORSOMT! https://www.facebook.com/video.php?v=10154691815310045 hahahhaha :L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Longshot men jeg spør likevel Jeg har en jente på 6 år som liker veldig godt å synge karaoke. Men det er en låt hun har lyst å synge som vi ikke klarer og finne på YouTube eller noen andre steder. Himmel på jord, den med Kurt Nilsen eller Maria arredondo. Er det noen her inne som har tips til hvor man kan finne sånt? Midifil for eksempel er sikkert godt nok, men jeg finner ingenting med den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg