e30_joakim Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Har et lite dilemma her. Jeg har firma telefon , jobber som transportmegler og bruker telefonen HELE tiden , selv om verktøyet mitt på jobb er datamaskin , så skriver jeg med sjåfører og transportører / speditører, kart / gps + translate. begynner 8 på jobb, klokken 12 har jeg 32 % strøm igjen. må lage 1 time senere , jobber fram til 4 , også lade på kvelds tid igjen. Jeg har lyst på ny telefon , denne iphonen er 1 år og 3 mnd gammel. Har lyst på Iphone 6, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram til sjefen om at jeg vil ha ny mobil. på grunn av strømmen + at jeg vil ha den nyeste. Noe tips til hvordan jeg skal gå fram her? eller ta en spansk en å " miste " den i trappa ? haha nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Høres ut som du må si at du trenger en telefon med bedre batteri. Da ender du neppe opp med iPhone 6, men. Best å være ærlig, kommer sjeldent lenger ved å juge. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Høres ut som du må si at du trenger en telefon med bedre batteri. Da ender du neppe opp med iPhone 6, men. Best å være ærlig, kommer sjeldent lenger ved å juge. Vi har avtale med Nordialog , og sjefene har brukt Iphone hele tiden , så det blir iphone igjen , jeg syntes Android er vanskelig. Andre synes Iphone er vanskelig og ubrukelig. men ja, best å si at den er håpløs med strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Få deg en taste telefon og tvilling sim da elns Trenger jo lade de sånn hver 3 dag. Dem koster jo ingenting heller. Sitter du i iPhone 6 hele dagen å snakker går den garantert tom Har iPhone 6 selv, er ikke såå fantastisk batteri. Pleier somregel å holde ut dagen men ikke alltid. å jeg snakker ikke veldig mye. Trykker ganske mye derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Få deg en taste telefon og tvilling sim da elns Trenger jo lade de sånn hver 3 dag. Dem koster jo ingenting heller. Sitter du i iPhone 6 hele dagen å snakker går den garantert tom Har iPhone 6 selv, er ikke såå fantastisk batteri. Pleier somregel å holde ut dagen men ikke alltid. å jeg snakker ikke veldig mye. Trykker ganske mye derimot. Har et par kamerater som bruker Face, insta og snap like mye som meg , og snakker om batteri tid over 2 , nesten 3 dager, så da går jeg utifra at det er bare prek ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fikk iPhone6 fra jobb, og merker at batteriet er noe bedre enn på 5S som jeg hadde før. Kan tenke meg det er fordi batteriet er nytt det oppleves sånn. Uansett er mobiltelefon forbruksvare, og det er vel arbeidsgiver som er pliktig å gi deg det du trenger for å gjøre jobben din. Semi-offtopic likte jeg 5S bedre, utseendemessig og størrelsesmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Har et par kamerater som bruker Face, insta og snap like mye som meg , og snakker om batteri tid over 2 , nesten 3 dager, så da går jeg utifra at det er bare prek ? jepp, Bruker jeg den lite så har jeg en del igjen på kvelden. Men bruker jeg den som jeg pleier. Altså mye messenger å snap så har jeg somregel lite strøm i 7-8 tiden på kvelden. Feks nå har jeg 44% igjen, tok vell mobilen av lading i 9-10 tiden i dag. Endret Desember 17, 2014 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Må kjøpe en telefon med liten skjerm og stort batteri, men det vil du neppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Men....problemet er at du må lade den midt på dagen? Er vel ikkeno problem det...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Powerbank i lommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Jeg har også iPhone6.. Batteriet er helt ok synes jeg nå som den er ny. Gjelder å aldri lade den helt ut. Putt laderen i når du kan og prøv å ikke la den gå så mye lengre under 20% Størrelsesmessig synes jeg den er for stor. 5s er relativt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Denne? Jepp, men uten vokal.. Altså instrumental versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Susanne Sundfør har fått dytta en E34 inn i musikkvideoen sin... Fett! Forøvrig en grei låt også.. Må høres noen ganger før man liker Sundfør noe særlig, ganske intens vokal, men hun har god kontroll. Hun er vel kanskje aller mest kjent for sine imponerende live-prestasjoner, men som sagt.. Det kreves en del tilvenning å like det Kan vel ikke kalle det hun produserer som pop-musikk, det er heller en slags kunst, og det er hun også opptatt av at det skal være. "White Foxes" kan også sette det meste i rommet i sving dersom man har et respektabelt stereoanlegg i hus Endret Desember 17, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fikk iPhone6 fra jobb, og merker at batteriet er noe bedre enn på 5S som jeg hadde før. Kan tenke meg det er fordi batteriet er nytt det oppleves sånn. Uansett er mobiltelefon forbruksvare, og det er vel arbeidsgiver som er pliktig å gi deg det du trenger for å gjøre jobben din. Semi-offtopic likte jeg 5S bedre, utseendemessig og størrelsesmessig. Du tror ikke grunnen kan være at 6ern har plass til større batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Du tror ikke grunnen kan være at 6ern har plass til større batteri? 240mAh forskjell, større skjerm. Går ganske opp i opp. Noe bedre er det men batterikapasiteten suger og det er en personlig nedgradering i kvalitetsfølelse kontra 5s. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg