wicky124 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 De merker jo de gangene jeg kommer med ny bil ja..Men bilinteressen er relativ laber.... Sjefen elsker Juken sin... De andre er sånn "jamen den var søt jo"... Eiern av selskapet har en 428iX cab...den er relativt fresh...før det hadde hun en 335i Cab... så hun har litt bilinteresse og det er litt kult egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Det er vel ikke en av de du sender snapchat av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 hehe nei ingen av dem. Eiern er her 2uker i året...ellers er hun på ferie rundt om i verden..Enten via fly eller monster-båten sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Høres greit ut å være eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Vel hun starta på gulvet som telefonmottager... og jobbet seg opp og har igrunn jobbet dag og natt i 10år for å få firmaet stabilt nok... så tror hun eeeegentlig fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Har noen Chromespoke felger jeg tenkte og lakke hvite. Disse er nå rustne og stygge. Er det nok og kjøpe noe grunning og hvit lakk på sprayboks? Finish er ikke så nøye. Hvor mye lakk trengs det på 4 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Har et lite dilemma.. Har en god jente venn, som sov hos meg her om dagen, når jeg kom hjem fra jobb, så hadde hun skrevet noe søtt til meg og lagt en presang på senga mi. i dag er det 22.12 , jeg er veldig dårlig til å finne ut hva jeg kan kjøpe til andre, har spørt henne, også har jeg prøvd og finne ut hva hun trenger / ønsker seg, men det er fader ikke lett nå til dags. .. Har man full jobb / inntekt og bor hjemme, så kjøper man det man trenger... noe tips til hva jeg kan kjøpe ?!? Hun er litt av den " rå " typen av en jente, ikke sånn fisefin om dere skjønner. Litt kule tatoveringer på ene armen osv. Kanskje gavekort på tatovering hadde vært noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 friendzone? eriksen76 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 (endret) friendzone? tja vet egentlig ikke , begynte som FFriends, men det har gått mye lenger , tror jeg. Endret Desember 22, 2014 av e30_joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 (endret) En kul klokke? Pleier å være en ganske grei gave til de som ikke ønsker seg noe Gavekort er veldig lite personlig og en ganske "trist" gave føler jeg i alle fall.. hehe.. Endret Desember 22, 2014 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Kjøp gavekort på kebab! Thomaz, e30_joakim, Haukefer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Klokke! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 (endret) Tissot eller Certina Seiko til nød(japansk) Men.. Klokke hmm, litt personlig kanskje.. Hadde nok ikke kjøpt noe slikt dersom det var rimelig åpenbart at en ønsket seg det. Klokke går veldig på smak. Endret Desember 22, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Buttplug? knoskar, e30_joakim og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Har et lite dilemma.. Har en god jente venn, som sov hos meg her om dagen, når jeg kom hjem fra jobb, så hadde hun skrevet noe søtt til meg og lagt en presang på senga mi. i dag er det 22.12 , jeg er veldig dårlig til å finne ut hva jeg kan kjøpe til andre, har spørt henne, også har jeg prøvd og finne ut hva hun trenger / ønsker seg, men det er fader ikke lett nå til dags. .. Har man full jobb / inntekt og bor hjemme, så kjøper man det man trenger... noe tips til hva jeg kan kjøpe ?!? Hun er litt av den " rå " typen av en jente, ikke sånn fisefin om dere skjønner. Litt kule tatoveringer på ene armen osv. Kanskje gavekort på tatovering hadde vært noe .. Hva med et gavekort på Spa? Alle liker en dag på Spa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg