Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De merker jo de gangene jeg kommer med ny bil ja..Men bilinteressen er relativ laber.... Sjefen elsker Juken sin... De andre er sånn "jamen den var søt jo"... Eiern av selskapet har en 428iX cab...den er relativt fresh...før det hadde hun en 335i Cab... så hun har litt bilinteresse og det er litt kult egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite dilemma..

Har en god jente venn, som sov hos meg her om dagen, når jeg kom hjem fra jobb, så hadde hun skrevet noe søtt til meg og lagt en presang på senga mi.

i dag er det 22.12 , jeg er veldig dårlig til å finne ut hva jeg kan kjøpe til andre, har spørt henne, også har jeg prøvd og finne ut hva hun trenger / ønsker seg, men det er fader ikke lett nå til dags. ..

Har man full jobb / inntekt og bor hjemme, så kjøper man det man trenger...  

noe tips til hva jeg kan kjøpe ?!?    

Hun er litt av den " rå "  typen av en jente, ikke sånn fisefin om dere skjønner.  Litt kule tatoveringer på ene armen osv. 

Kanskje gavekort på tatovering hadde vært noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite dilemma..

Har en god jente venn, som sov hos meg her om dagen, når jeg kom hjem fra jobb, så hadde hun skrevet noe søtt til meg og lagt en presang på senga mi.

i dag er det 22.12 , jeg er veldig dårlig til å finne ut hva jeg kan kjøpe til andre, har spørt henne, også har jeg prøvd og finne ut hva hun trenger / ønsker seg, men det er fader ikke lett nå til dags. ..

Har man full jobb / inntekt og bor hjemme, så kjøper man det man trenger...  

noe tips til hva jeg kan kjøpe ?!?    

Hun er litt av den " rå "  typen av en jente, ikke sånn fisefin om dere skjønner.  Litt kule tatoveringer på ene armen osv. 

Kanskje gavekort på tatovering hadde vært noe ..

Hva med et gavekort på Spa? Alle liker en dag på Spa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...