Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nope... Mercedes S124 :P

 

3mnd... 9k i bot...+8k i drosjeutgifter :P

 

Når jeg ble tatt uten lappen på MC så ble saken henlagt grunnet manglende bemanning...

Ikke verre? Det var jo grisebillig da, kunne vært uten lappen et år for samme fart nå.

Haha, kjenning nede på stasjonen du eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg få prikker for?

Kjøring på rødt lys

Ulovlig forbikjøring

Fartsovertredelser

Brudd på vikepliktsreglene

For liten avstand til forankjørende

Unnlatt sikring av passasjerer under 15 år

Kjøring i sperreområde

Kjøring med trimmet motorsykkel/moped

Hver gang du blir tatt for en overtredelse, får du som hovedregel registrert tre prikker. Hvis du blir tatt for flere overtredelser samtidig, får du så mange prikker som overtredelsene gir til sammen. Ved minst fire prikker får du skriftlig varsel om mulige konsekvenser av ytterligere prikkbelastninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis tok ett pådrag med m3en på motorveien om morningen uten noe særlig trafikk.. Ble målt til 161. Mistet lappen i 2 år og 4 mnd.!! Å 15-20 dager fotlenkE. En annen kompis kjørte med høøy promille og krasjet først i en bru, for deretter og treffe motkommende lastebil. Han mistet lappen i 2 år. Alså bedre og kjøre rundt i stupfylla enn og ta ett pådrag med bil :P

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sluppet unna i 15år så klarer jeg å slippe unna i fremtiden også siden jeg har lagt om kjørestilen helt. Har bedre tid til alt, tar ting med ro.. er forsiktig og aktsom i trafikken siden jeg ofte har dattera mi i bilen...

 

Så nei...tviler på at noe vil bite meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...