Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat det den heter :P Gjør at clutchen tar likt uansett, etter hva jeg har forstått. Så om du slipper clutchen raskt vil den ikke ta så raskt som du egentlig slepper.

Skrevet

Akkurat det den heter :P Gjør at clutchen tar likt uansett, etter hva jeg har forstått. Så om du slipper clutchen raskt vil den ikke ta så raskt som du egentlig slepper.

Okei takk :P 

både positivt og negativt med den da

Skrevet (endret)

haha, nei, den bilen er jeg ferdig med :) Jeg savner den, men vil ikke ha den(med andre ord følelsen av å kjøre gammel-BMW)  :) Derimot vil jeg naturlig nok ha en erstatning i form av E24 facelift eller E28, om man finner noe brukandes og tilnærmet urørt.

Det er mange mange timer sveisejobb og titalls tusen som skal til i platedeler for å få den E24n bra(for en stund).

Endret av FredrikE24
Skrevet

Høyesterett vurderer at en bil som har vært registrert i fem måneder og gått nesten 900 km ikke kan regnes som ny:

http://www.dinside.no/933242/bilkjop-i-hoyesterett-kjopte-nybil-fikk-bruktbil

Men det var en god del uenighet i rettssystemet om dette spørsmålet før saken kom til høyesterett. Hva med registrert i 2,5 måneder og 450 km på telleren, er det en ny bil...? Lurer på hva jeg hadde sagt til BMW-selgeren hvis jeg fant ut at F11-en jeg bestilte ny hadde 450 km på telleren ved henting...  :-s

Forhandleren her er jo ikke en nybilforhandler såvidt jeg kan se, så da blir det hele litt annerledes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...